• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereld vergaat 21 mei

DeletedUser

Gast
AW: Wereld vergaat 21 mei

Dan heb je vanavond een smoes om dronken thuis te komen :p
 

DeletedUser3865

Gast
AW: Wereld vergaat 21 mei

nog maar 1 minuut
:O

en nu zijn we allemaal dood, wel een mooie hemel :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3865

Gast
AW: Wereld vergaat 21 mei

ik niet, maar de hemel is wel mooi hoor :p
 

DeletedUser

Gast
AW: Wereld vergaat 21 mei

Liefde overwint alles en is het meest zuivere wat er bestaat................dan is er toch nog redding........



Sinterklaas en Jezus gaan samenwerken om ons te redden van de zondvloed die god gaat sturen. er moeten zoveel mogelijk mensen mee op de pakjesboot
 

DeletedUser

Gast
AW: Wereld vergaat 21 mei

Gelukkig, kan ik alsnog naar het feestje vanavond:)
 

DeletedUser

Gast
AW: Wereld vergaat 21 mei

Aaah , dan heb ik voor niks mijn moeder uit gescholden :(
 

DeletedUser

Gast
AW: Wereld vergaat 21 mei

21 mei is voorbij, er is niks gebeurd :p
 

DeletedUser

Gast
AW: Wereld vergaat 21 mei

Je moet je niet zo op laten fokken door andere mensen. Anders blijf je je elke paar jaar zorgen maken. De wereld gaat nergens heen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Wereld vergaat 21 mei

De wereld zal sowieso de komende miljoenen jaren nergens heen. Maar de mensheid op deze wereld kunnen best in de komende 100 jaar uitsterven. Daar is namelijk altijd kans op. Denk aan Supervulkanen, kometen. In het jaar 2029 komt er de planetoïde Apophis langs. De NASA schat de kans op een inslag 1 op 250.000. Apophis zal volgens berekeningen de Aarde heel dicht passeren op 13 april, dat het met de blote oog zichtbaar zal zijn. De baan van deze planetoïde, zal door de aantrekkingskracht van de Aarde worden aangepast. Hierdoor is de kans dus aanwezig mocht Apophis niet in 2029 inslaan, het in 2036 wel doet. Maar het blijft kansberekening en er zijn nog wel meer kometen die langs de aarde zullen scheren, zoals 2002 AY1 in 2035.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Wereld vergaat 21 mei

Wij maken alleen de wereld kapot door al ons co2 en te weinig bomen. En dat van 2012 komt van de maya's. http://http://www.daanspeak.com/maya01.html En als je dit gelooft kan je een bunker gaan kopen op een hoger berg van een of andere professor die beweert dat dit waar is.
 

DeletedUser

Gast
AW: Wereld vergaat 21 mei

De wereld zal sowieso de komende miljoenen jaren nergens heen. Maar de mensheid op deze wereld kunnen best in de komende 100 jaar uitsterven. Daar is namelijk altijd kans op. Denk aan Supervulkanen, kometen. In het jaar 2029 komt er de planetoïde Apophis langs. De NASA schat de kans op een inslag 1 op 250.000. Apophis zal volgens berekeningen de Aarde heel dicht passeren op 13 april, dat het met de blote oog zichtbaar zal zijn. De baan van deze planetoïde, zal door de aantrekkingskracht van de Aarde worden aangepast. Hierdoor is de kans dus aanwezig mocht Apophis niet in 2029 inslaan, het in 2036 wel doet. Maar het blijft kansberekening en er zijn nog wel meer kometen die langs de aarde zullen scheren, zoals 2002 AY1 in 2035.

Ik heb waterdicht bewijs dat de aarde dit jaar niet vergaat: Ik heb een potje honing gekocht en wat denk je dat er op de deksel stond?

Tenminste houdbaar tot 2013
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser199

Gast
AW: Wereld vergaat 21 mei

Wij maken alleen de wereld kapot door al ons co2 en te weinig bomen. En dat van 2012 komt van de maya's. http://http://www.daanspeak.com/maya01.html En als je dit gelooft kan je een bunker gaan kopen op een hoger berg van een of andere professor die beweert dat dit waar is.
Geloof me, dat gebeurt niet ;)

Ik heb waterdicht bewijs dat de aarde dit jaar niet vergaat: Ik heb een potje honing gekocht en wat denk je dat er op de deksel stond?


Tenminste houdbaar tot 2013
Geniaal :p
 

DeletedUser

Gast
AW: Wereld vergaat 21 mei

Dat weet ik ook wel. Daarom ga ik geen bunker met een oppervlakte van 50 vierkante meter voor 1,5 miljoen euro kopen.

Ik heb een veel andere reden om er geen anderhalf miljoen euro voor uit zou geven.
Ik heb namelijk geen flauw idee waar ik die anderhalf miljoen vandaan zou moeten trekken. Oud vrouwtje beroven misschien?:rolleyes::O
 

DeletedUser

Gast
AW: Wereld vergaat 21 mei

Even mensen bang maken.
Ik heb op een site gelezen dat er werd gezegd dat 'de wereld zoals we ze kennen' op 21 ten onder zou gaan, daarna zouden 5 maanden onrust komen en op 21 oktober gaat ie definitief ten onder. We hebben dus nog even tijd op onrust te stoken.
Deze post is enkel een weergave van wat op die site staat, ik vind het allemaal bullshit
 

DeletedUser

Gast
AW: Wereld vergaat 21 mei

Ik voelde gister wel even de grond beven. Even naar buiten gekeken, en ik zag een vrachtwagen rijden. Toen was m'n dag weer goed.
 
Bovenaan