• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Windows, Apple, Android etc. Discussie

DeletedUser

Gast
AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

I-store:
Man:"heej schat, ik heb een mooie speaker nodig"
Vrouw:"maar dan wil ik er wel een iphone bij vanwege het docking station he!"
Man:"maar we moeten hem eerst configuren, en dat gaat het best met een i-mac!"
Vrouw:"ok, goed!"

Verkoper:"kan ik jullie helpen?"
Hun:"ja, we willen een speaker, een i-phone, een i-mac, ohja, en een wifi hotspot!"

Nou, dat doen denk ik ongeveer 99,99999999% van de nederlanders (turken niet inbegrepen:))

Racist .
 

DeletedUser

Gast
AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

I-store:
Man:"heej schat, ik heb een mooie speaker nodig"
Vrouw:"maar dan wil ik er wel een iphone bij vanwege het docking station he!"
Man:"maar we moeten hem eerst configuren, en dat gaat het best met een i-mac!"
Vrouw:"ok, goed!"

Verkoper:"kan ik jullie helpen?"
Hun:"ja, we willen een speaker, een i-phone, een i-mac, ohja, en een wifi hotspot!"

Nou, dat doen denk ik ongeveer 99,99999999% van de nederlanders (turken niet inbegrepen:))

Dat doet de nog niet 1% die geld teveel heeft en te dom is om te begrijpen dat Windows beter is dan Apple.
 

DeletedUser

Gast
AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Eigenlijk ben ik van mening dat apple beter is (zie mij vorige posts), ik heb niet tegen het besturingssysteem van microsoft want beide zijn qua capaciteiten uiteindelijk vergelijkbaar.

De reden dat vele mensen toch meer willen betalen voor apple is volgens mij gewoon omdat ze microsoft altijd een stapje voor zijn. Bijvoorbeeld die thunderbolt-usb, die enorm snel werkt, microsoft is daar nu ook mee bezig maar tegen dat ze dat klaar hebben heeft apple wel weer iets anders dat hun merk aantrekkelijk maakt. Hun batterijen zijn ook beter, maar ook daar zullen ander merken hun inhalen, maar tegen die tijd zal apple wel weer verder gevorderd zijn. Mensen betalen gewoon graag voor nieuwe snufjes, zo zit de consumentenmaatschappij eenmaal in elkaar!

Als je kijkt naar stereo-installaties zie je het zelfde effect bij Bang & Olufsen, veel duurder dan andere merken (neem als voorbeeld Bose, die trouwens ook top is). Waarom betalen mensen dan voor B&O? Gewoon omdat hun technologie altijd een stapje verder staat dan de rest ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Precies. Door net dat stapje verder te doen, denken andere mensen dat je ***** net dat stapje groter is :D

Zo zit de maatschappij van tegenwoordig nou eenmaal in elkaar voor veel mensen, en daar maken veel bedrijven dankbaar gebruik van :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Apple is prima hoor, maar als je de kwaliteit omrekent naar de prijs zie je dat apple extreem duur is. Danoon jij gebruikt een Ipad voor apps in jouw geval zijn dat minigames, maar apps kan je op elke tablet of smartphone goed gebruiken ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Eigenlijk ben ik van mening dat apple beter is (zie mij vorige posts), ik heb niet tegen het besturingssysteem van microsoft want beide zijn qua capaciteiten uiteindelijk vergelijkbaar.

De reden dat vele mensen toch meer willen betalen voor apple is volgens mij gewoon omdat ze microsoft altijd een stapje voor zijn. Bijvoorbeeld die thunderbolt-usb, die enorm snel werkt, microsoft is daar nu ook mee bezig maar tegen dat ze dat klaar hebben heeft apple wel weer iets anders dat hun merk aantrekkelijk maakt. Hun batterijen zijn ook beter, maar ook daar zullen ander merken hun inhalen, maar tegen die tijd zal apple wel weer verder gevorderd zijn. Mensen betalen gewoon graag voor nieuwe snufjes, zo zit de consumentenmaatschappij eenmaal in elkaar!

Als je kijkt naar stereo-installaties zie je het zelfde effect bij Bang & Olufsen, veel duurder dan andere merken (neem als voorbeeld Bose, die trouwens ook top is). Waarom betalen mensen dan voor B&O? Gewoon omdat hun technologie altijd een stapje verder staat dan de rest ;)

helemaal mee eens apple is meer gefocust op bepaalde dingen als je een windows computer koop kan je er veel meer mee. maar apple is in veel dingen net iets beter. mensen die de computer zakelijk gebruiken nemen dan ook vaak een apple. terwijl mensen die na zakelijk ook veel andere dingen doen op de computer windwos nemen. apple heeft overigs meer kwaliteit dan windows alleen vraag ik me soms af. hoeveel wil je betalen voor dat kleine beetje meer.
 

DeletedUser11507

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

helemaal mee eens apple is meer gefocust op bepaalde dingen als je een windows computer koop kan je er veel meer mee. maar apple is in veel dingen net iets beter. mensen die de computer zakelijk gebruiken nemen dan ook vaak een apple. terwijl mensen die na zakelijk ook veel andere dingen doen op de computer windwos nemen. apple heeft overigs meer kwaliteit dan windows alleen vraag ik me soms af. hoeveel wil je betalen voor dat kleine beetje meer.

Hoe kom je erbij dat aple betere kwalitiet is, ja het is heeft ze plugins, registerkeys ect vooral al geinstaleerd. Ik weet zeker als jij een PC koopt en zelf een schone instalaties doet, en weet wat je doet. Met nadruk zelf! Dat je Windows machine vele malen sneller en soepeler werkt. Ofc moet je hem zelf ook configureren. Duh!

Na de schone instalatie, pas je drivers instaleren en dan pas je internet driver.
en niet al te grote virus scan gebruiken, die veel van je geheugen gebruikt. Gewoon iets makkelijks. Zoiezo geen Northon, dan word je pc traag idd.
Feit wat Pluisje ook al zei, je hebt kennis voor windows nodig. Een foutje en het kan al je kop kosten. Uiteraard heb je ook nog tweaken en je registery compact maken. Als je het een beetje goed doet, kan je je windows 7 pc in 5 seconden laten opstarten;) Afsluiten idem. Maar je hebt kennis nodig en je moet juist configureren. Photoshop CS5 idem, juiste programmaatje en plugin downloaden van Adobe en gaan.

Buiten dat heeft windows een best wel handige site, als je meer wilt weten over configureren of hoe programma's gebruiken of wilt downloaden: www.microsoft.com

Men is er volgens mij hier van overtuigt, hoe duurder de prijs. Hoe beter:O
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8922

Gast
AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Je zei Turken niet inbegrepen;)

Omdat een groot deel van de "Nederlanders" gewoon in turkije zijn opgegroeid, en ze hier een beter leven willen, dus het zijn er enorm veel, ik denk 1MIL
 

DeletedUser

Gast
AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Ik ben het voor de verandering ook eens met Gozilla eens.

@danoon, waarom denk je dat die mensen dan totaal anders zijn dan nederlanders?

EDIT:
Wacht, ik zit verkeerd te kijken. Deze data is verouderd... momentje.

EDIT2:
Meeste data die ik kan vinden zegt dat er ongeveer 400.000 tot 500.000 Turken in Nederland zijn momenteel. Geen miljoen. En dat is inclusief degenen die gewoon hier geboren zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Ik heb windows, en zal altijd windows houden. Het is gewoon te veel goedkoper. Mijn windows laptop doet niet onder voor een macbook pro die dubbel zo duur is :O Apple is dan wel dat kleine beetje beter, ik ben voor dat kleine beetje zeker niet van plan het dubbele te betalen.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Log maar niet in met je smartphone die met google android werkt.... onze IT-ers bij innogames kennen dit niet en daarmee ben ik vandaag geblokt omdat ik in strijd was met regel 6 (ik gebruikte blijkbaar geen gewone browser en kon hieree automatisch dingen doen) sorry hoor maar als je android niet kent vind ik ook wel dat je niet te snel accounts moet blokeren en regel 6 blocks overlaten aan mensen die er wel iets van kennen...
potvolkoffie (echt vloeken mag niet :p) was met een grellige aanval bezig
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Log maar niet in met je smartphone die met google android werkt.... onze IT-ers bij innogames kennen dit niet en daarmee ben ik vandaag geblokt omdat ik in strijd was met regel 6 (ik gebruikte blijkbaar geen gewone browser en kon hieree automatisch dingen doen) sorry hoor maar als je android niet kent vind ik ook wel dat je niet te snel accounts moet blokeren en regel 6 blocks overlaten aan mensen die er wel iets van kennen...
potvolkoffie (echt vloeken mag niet :p) was met een grellige aanval bezig

Dit ligt niet aan Android maar aan InnoGames
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Er is nu de eerste laptop (al wat langer dan) die het meest lijkt op een macbook air qua uiterlijk en specs
nam. de Asus zenbook UX31, kost 1149 euro maar het is het waard, je kan er tot 2 weken op slaapstand mee, de Asus is gemaakt van licht aluminium daarom is die ook HEEL licht, nadeel/voordeel: er zit een SSD schijf in van 128 GB voordeel:lekker snel nadeel: vrij klein, als je meer opslagruimte wilt word het prijskaartje toch wat duurder ;)
er zit 'n intel core i5 in en dat is redelijk goed! Al bij al lijkt de Asus best op Apple dus windows hoeft niet altijd goedkoop te zijn!
Ik ben nu nog een voorstander van windows maar als windows 8 uit is blijf ik denk ik bij windows 7 of schakel ik over naar apple ;)
 

DeletedUser11507

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Ik ben nu nog een voorstander van windows maar als windows 8 uit is blijf ik denk ik bij windows 7 of schakel ik over naar apple ;)

Bang voor het onbekende, dat windows weer compleet een nieuwe frisse en moderne start maakt. In tegenstelling tot andere fabrikanten. Denk dat alles over een tijdje op die manier werkt.

De simpele verkenner gaat weg, de taakbalk word meer geavenceerder. Ect. Er komt extra bruikbaarheid wat ik alleen maar kan toejuichen. Het zogenaamde metro design, onderstaand een link waar het precies voor staat.

http://en.wikipedia.org/wiki/Metro_(design_language)

Betreft het logo. Het is nu geen vlag meer, maar daadwerkelijk een Raam xD
Tevens het nieuwe logo reflecteert heel goed wat de Metro design principles inhouden. Veel mensen denken dat het alleen maar om de tiles draait, maar er zit een hele filosofie achter. De laatste jaren heeft er te veel nadruk gelegen op grafische tierelantijntjes.

windows8x.jpg

Doet ze naam ter eer ^^ aan.

PS:het logo lijkt wel lelijk hoe je hem nu ziet zonder zijn jasje aan, maar kan je zelf aanpassen en vormt zich naar de omgeving die je hebt gemaakt (Desktop omgeving), is dus geheel transperant. Het is een simpel voorbeeld van een uitgekleden plaatje (Zodat je er een beeld van krijgt). Hoe hij standaard uitziet zonder visuele efecten. Of de nieuwe verbeterede aero, ingebouwde HTML 5.

Buiten dat je kan je windows via internet instaleren en of via je windows telefoon benaderen, je moet dan wel het OS hebben mango, andersom natuurlijk ook. De apps zijn op elkaar afgestemt, je kan dus ook via de app skydive, word documenten opslaan op je desktop en regelrecht via je telefoon overal ter wereld bekijken en dan heb ik het er nog niet over dat hij binnen 10 Sec opstart;)

Wat k denk, dat het eigelijk 1 grote social media systeem word..X-box live zal er ook wel bij geintregeert zijn
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Bang voor het onbekende, dat windows weer compleet een nieuwe frisse en moderne start maakt. In tegenstelling tot andere fabrikanten. Denk dat alles over een tijdje op die manier werkt.

De simpele verkenner gaat weg, de taakbalk word meer geavenceerder. Ect. Er komt extra bruikbaarheid wat ik alleen maar kan toejuichen. Het zogenaamde metro design, onderstaand een link waar het precies voor staat.

http://en.wikipedia.org/wiki/Metro_(design_language)

Betreft het logo. Het is nu geen vlag meer, maar daadwerkelijk een Raam xD
Tevens het nieuwe logo reflecteert heel goed wat de Metro design principles inhouden. Veel mensen denken dat het alleen maar om de tiles draait, maar er zit een hele filosofie achter. De laatste jaren heeft er te veel nadruk gelegen op grafische tierelantijntjes.

windows8x.jpg

Doet ze naam ter eer ^^ aan.

PS:het logo lijkt wel lelijk hoe je hem nu ziet zonder zijn jasje aan, maar kan je zelf aanpassen en vormt zich naar de omgeving die je hebt gemaakt (Desktop omgeving), is dus geheel transperant. Het is een simpel voorbeeld van een uitgekleden plaatje (Zodat je er een beeld van krijgt). Hoe hij standaard uitziet zonder visuele efecten. Of de nieuwe verbeterede aero, ingebouwde HTML 5.

Buiten dat je kan je windows via internet instaleren en of via je windows telefoon benaderen, je moet dan wel het OS hebben mango, andersom natuurlijk ook. De apps zijn op elkaar afgestemt, je kan dus ook via de app skydive, word documenten opslaan op je desktop en regelrecht via je telefoon overal ter wereld bekijken en dan heb ik het er nog niet over dat hij binnen 10 Sec opstart;)

Wat k denk, dat het eigelijk 1 grote social media systeem word..X-box live zal er ook wel bij geintregeert zijn

Ziet er prachtig uit.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Een social media systeem... daar zit ik dan weer niet op te wachten.
 
Bovenaan