• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Windows, Apple, Android etc. Discussie

DeletedUser11507

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Hehe thx. Bovendien denk ik ook, dat Windows door middel van dit nieuwe besturing systeem en al zijn hebben dingetjes de kop positie gaat krijgen binnen telefonie en op het gebied van tablets. Omdat deze dan allemaal compatible zijn met het zogenaamde windows OS op de desktop en of laptop. MS met de zogenaamde Nokia telefoons. Nokia altijd het beste merk geweest in het verleden;)

Buiten dat, Google (Oftewel android) Gaat moterola over nemen. Ook geen verkeerd merk.

Samsung zal dan wel binnenkort met een eigen OS op de markt moeten komen <<
Binnenkort komt LG ook met 3D schermen voor je telefoon en de eerste qaud-core processors op je telefoon.

Apple zou dan een zware tijd tegemoet gaan??

Een social media systeem... daar zit ik dan weer niet op te wachten.
Zit zelf ook niet op een social media systeem te wachten. Maar de nieuwe generatie, weet niet beter en werkt er alleen maar mee, ze spelen dus in op de vraag. Die nog niet zo verder is ontwikkelt dan wat ze er nu mee bereiken. Lijkt me dus een slimme zet van Windows.

Zal vast wel een optie zijn, dat je al deze social media kan uitschakelen en of services pernament deleten.
Omdat windows bekend staat om ze gebruiks vriendelijkheid, zou je denk alleen een eigen image hier van moeten maken, waarbij je hem naar je eigen wens hebt ingericht. Buiten dat als game ontwikkelaar heb je de social media wel nodig dacht ik. Dus zou dan erg goed voor jou uit komen denk??? Gemakkelijker promoten ect...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Er ging zo een gerucht dat windows 8 met touchscreem zou werken, en touchcreem op een laptop vind ik niks, dan neem ik liever een ipad of een Asus Transformer. Ik wil het best proberen maar denk dat het zonde geld zou zijn ;)
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Windows 8 is een besturingssysteem geen computer, verschillende merken kunnen het gebruiken en zelf weten als ze een computer met of zonder touchscreen maken;)
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Veel gaat ook afhangen van de invloed van HTML5. Al jaren lang zijn Microsoft en Apple fel in strijd met elkaar en daardoor kun je apple producten niet op Windows gebruiken en Microsoft producten niet op Apple gebruiken, zonder patch althans niet. HTML5 is goed compatible voor Apple wat de positie van Apple in de markt veranderd. Nu is het nog zo dat veel websites gebruik maken van bijv. Microsoft Silverlight waardoor je deze streams niet kunt bekijken op bijv. je iPad. Dit is een reden waarom de iPad enigszins wordt beperkt in mogelijkheden in online gebruik. Wanneer HTML5 de standaard wordt en goede kwaliteit blijft leveren zal dit erg gunstig zijn voor Apple en hun positie in de markt versterken.

Over de bekendheid, Apple is sinds vorig jaar Microsoft voorbij gestreefd en is nu de grootste onderneming ter wereld. In Europa is Apple wat minder populair dan in de VS, waar ze veruit marktleider zijn, dit heeft denk ik ook te maken met het feit dat wij andere wensen en behoeften hebben dan de gemiddelde Amerikaan, ik ben benieuwd hoe Apple de komende jaren in gaat spelen op de Europese markt. Ze gaan zich in ieder geval erop richten om dit te versterken, dit kun je wel concluderen uit het feit dat ze een Apple Store hebben geopend in Nederland en, zover ik weet, dit de enige is in Europa (?).
 

DeletedUser12160

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

apple is het best voor computer Google Chrome
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Ik ben wel benieuwd naar Linux, zeer goed beveiligd (door hacker :p), Is wel vele malen geavanceerder als windows, zelf nog nooit geprobeerd, ga ik vast wel eens ooit doen :)
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Apple gaat denk ik juist flink dalen (doen ze al volgens mij) vergeleken met Android. Windows Phone komt ook op. Dat zal nog eens iets worden. En Apple is erg weinig vernieuwend in mijn ogen.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Apple gaat denk ik juist flink dalen (doen ze al volgens mij) vergeleken met Android. Windows Phone komt ook op. Dat zal nog eens iets worden. En Apple is erg weinig vernieuwend in mijn ogen.
Nou een nieuw product op de markt brengen is niet 1...2....3 gedaan en al helemaal niet nu Steve Jobs er niet meer is. Android is wel goed opzicht maar als je al een android phone hebt wat heb je dan aan een android tablet? Ik neem liever Android Phone en Apple Ipad
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Nou een nieuw product op de markt brengen is niet 1...2....3 gedaan en al helemaal niet nu Steve Jobs er niet meer is. Android is wel goed opzicht maar als je al een android phone hebt wat heb je dan aan een android tablet? Ik neem liever Android Phone en Apple Ipad

Mobiel: Android
Tablet: Ipad
PC: Windows

Yeahh
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Ik ben wel benieuwd naar Linux, zeer goed beveiligd (door hacker :p), Is wel vele malen geavanceerder als windows, zelf nog nooit geprobeerd, ga ik vast wel eens ooit doen :)

Ha eindelijk. Ik heb dit topic eens vluchtig door gelezen en begon al te denken dat er niemand Linux kent.
Linux is idd moeilijker te gebruiken dan windows en apple maar eemaal je het oder de knie hebt is het zeker al de moeite waard. Idd goed beveiligd ook al is apple ook niet slecht.
Maar Linux is wel niet echt voor het grootte publiek. Meer voor mensen die echt bezig zijn met programmeren enzo. Maar het is gratis en het is mooi dus ik gebruik het ook af en toe.
Maar eigenlijk is ieder besturingssysteem voor een bepaald publiek. Windows meer voor de gewone thuis gebruiker en apple voor de muziek liefhebbers, al is apple ook goed bruikbaar voor de(iets rijkere ;)) gewone mens.
 

DeletedUser14238

Gast
Als je van vista/windows komt is apple een hele aanpassing.
De interface vindt ik persoonlijk te lastig om mee te werken, makkelijker met vista/windows.
 

DeletedUser11507

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Mensen betalen gewoon graag voor nieuwe snufjes, zo zit de consumentenmaatschappij eenmaal in elkaar!

Stap over naar asus zal ik zeggen en kijk naar hun assortiment. Ze werken samen met de intel CPU's samen. Kwa rekenkracht en grafische chips liggen ze voorop vergeleken met alle andere merken. De zogenaamde 3de generatie processors zal ik je dan aanraden. In deze processors zit een extra grafische chip ingebouwd en zijn instant on. Met hybride technologie.

Voorbeeldje. De ultrabooks van Asus.
Daarnaast is Asus:

- Energie vriendelijk. (Langere batterij levensduur) Tot wel 12 uur!
- Goede pick up service (Bij een kapotte laptop, word je laptop binnen 2 uur thuis opgehaald en krijg je 1 te leen)
- Overal in de wereld vertegenwoordig en heeft overal service punten. (Om in het betreffende land te laten maken)
- Staat nummer 3 op de wereldmarkt, met een ruime voorsprong op apple.
- Asus staat voor perfection en streeft er dan ook naar uit om altijd de nieuwste snufjes te hebben.
Kijk naar de transformer, laptop en tablet in 1. Uniek in zijn soort.
Kijk naar de Padfone, die uit komt. Telefoon, tablet en laptop in een. Uniek in zijn soort..

Als je geld wilt uitgeven. Duurste devices en meeste snufjes zijn nog geen 2000 eur. Vele malen beter dan imac pro's en nog goedkoper ook.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Stap over naar asus zal ik zeggen en kijk naar hun assortiment. Ze werken samen met de intel CPU's samen. Kwa rekenkracht en grafische chips liggen ze voorop vergeleken met alle andere merken. De zogenaamde 3de generatie processors zal ik je dan aanraden. In deze processors zit een extra grafische chip ingebouwd en zijn instant on. Met hybride technologie.

Voorbeeldje. De ultrabooks van Asus.
Daarnaast is Asus:

- Energie vriendelijk. (Langere batterij levensduur) Tot wel 12 uur!
- Goede pick up service (Bij een kapotte laptop, word je laptop binnen 2 uur thuis opgehaald en krijg je 1 te leen)
- Overal in de wereld vertegenwoordig en heeft overal service punten. (Om in het betreffende land te laten maken)
- Staat nummer 3 op de wereldmarkt, met een ruime voorsprong op apple.
- Asus staat voor perfection en streeft er dan ook naar uit om altijd de nieuwste snufjes te hebben.
Kijk naar de transformer, laptop en tablet in 1. Uniek in zijn soort.
Kijk naar de Padfone, die uit komt. Telefoon, tablet en laptop in een. Uniek in zijn soort..

Als je geld wilt uitgeven. Duurste devices en meeste snufjes zijn nog geen 2000 eur. Vele malen beter dan imac pro's en nog goedkoper ook.
En gelijk heb je, Asus is en blijft voor mij altijd het beste :D.

Als je even kijkt naar de Asus Zenbook UX31 is het toch wel een prachtexemplaar voor maar 1300 euries dus te doen :).

btw rond september krijg ik een laptop/computer naar keuze tot 2500 euro.
Eerst wou ik een Asus Zenbook UX31 en dan de duurdere variant ervan met 256GB SSD
Toen wou ik een MacBook Pro en dan de 2500 euro versie ervan
En nu wil ik een iMac :).

Wat adviseren jullie me?
Ik wil nu sws een computer laptop heb ik toch al dus wat heb ik aan 2 laptops --'.

En Danoon, ik adviseer je dit aandachtig doortelezen ;)http://event.asus.com/2012/mb/Z77_All_Series/nl/
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11507

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Wat adviseren jullie me?

Ligt eraan waar gebruik je hem voor, ligt aan verschillende factoren:

- Reis je veel?
- Is het puur voor High end games, zoals BF 3 ect.
- Doe je enkel alleen grepolis en soms werkstukken maken of presentatie's?
- Werk je er grafisch veel mee (Profesional of hobby?)
- Gebruik je je laptop ook voor je werk (Met welk doel eind)
- Zit je in de muziek (7.1 Geluidskaartje zal dan een must zijn)
- Gebruik je de laptop/computer veel (Hoeveel uur per dag)
- Als je echt puur voor gamen gaat, raad ik je een desktop aan. Omdat de voeding en waterkoeling essentieel zijn.

- Aangezien je budget, kan je een desktop en een laptop kopen. Beide van uitermatiste top kwaliteit.
De ander voor gamen en de ander voor school gebruik (Brieven maken ect)

Waarom zit je te twijfelen tussen een macbook pro of andere laptops?
Kijk je alleen naar de design? Dan raad ik je aan de X serie's van Asus te kopen. De X staat puur voor design en hebben dit jaar (2012) de beste design style prijs in de wacht gesleept. Daarnaast heeft asus vorig jaar maar liefst 1400 prijzen gewonnen. Dat zal apple niet eens kunnen nabootsen. Apple is alleen de naam ;)

Deze prijzen zijn gebasseert op awards die ze hebben gekregen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Ligt eraan waar gebruik je hem voor, ligt aan verschillende factoren:

- Reis je veel?
- Is het puur voor High end games, zoals BF 3 ect.
- Doe je enkel alleen grepolis en soms werkstukken maken of presentatie's?
- Werk je er grafisch veel mee (Profesional of hobby?)
- Gebruik je je laptop ook voor je werk (Met welk doel eind)
- Zit je in de muziek (7.1 Geluidskaartje zal dan een must zijn)
- Gebruik je de laptop/computer veel (Hoeveel uur per dag)
- Als je echt puur voor gamen gaat, raad ik je een desktop aan. Omdat de voeding en waterkoeling essentieel zijn.

- Aangezien je budget, kan je een desktop en een laptop kopen. Beide van uitermatiste top kwaliteit.
De ander voor gamen en de ander voor school gebruik (Brieven maken ect)

Waarom zit je te twijfelen tussen een macbook pro of andere laptops?
Kijk je alleen naar de design? Dan raad ik je aan de X serie's van Asus te kopen. De X staat puur voor design en hebben dit jaar (2012) de beste design style prijs in de wacht gesleept. Daarnaast heeft asus vorig jaar maar liefst 1400 prijzen gewonnen. Dat zal apple niet eens kunnen nabootsen. Apple is alleen de naam ;)

Deze prijzen zijn gebasseert op awards die ze hebben gekregen.
Zie http://forum.nl.forgeofempires.com/showthread.php?653-Technologisch-stuff&p=22210#post22210 en dan zie je wat ik allemaal wil en doe.
Verder kijk ik ook naar de specs en niet alleen design.
De laptop die ik nu heb en vorige waren allebei poeplelijk maar heel goed :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser12160

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

ik zou voor de Imac gaan
 

DeletedUser12160

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Een IMac is erg snel vind ik en ik vind al die apps ook handig.
 
Bovenaan