• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #100: Relax' Coup d'État 2: Kroenuh Strikes Back

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Slimme, dat was om Wilders na te doen. Waarom denk je dat het tussen aanhalingstekens stond? anders had ik toch wel op je gestemd?
 

DeletedUser

Gast
Misschien ook meteen slim om aan te geven dat t niet helpt als iederen vreemde dingen gaat roepen als dood willen en welp zijn.
Ik neem de eerste 5 pagina's sowieso niet serieus, maar als t over 5 pagina's nog zo is, ga ik toch echt gewoon op dat soort mensen stemmen.
 

DeletedUser

Gast
Misschien ook meteen slim om aan te geven dat t niet helpt als iederen vreemde dingen gaat roepen als dood willen en welp zijn.
Ik neem de eerste 5 pagina's sowieso niet serieus, maar als t over 5 pagina's nog zo is, ga ik toch echt gewoon op dat soort mensen stemmen.

Mijn beste, hoe wil je dan in godsnaam een discussie krijgen? Wil je random op een inactieve gaan stemmen op dag 1, of wil je proberen mensen uit te lokken zodat ze zichzelf gaan verspreken?
 

DeletedUser

Gast
Mijn beste, hoe wil je dan in godsnaam een discussie krijgen? Wil je random op een inactieve gaan stemmen op dag 1, of wil je proberen mensen uit te lokken zodat ze zichzelf gaan verspreken?

er komen altijd BM stemmen. Zonder argumentatie BM stemmen is vreemd, met argumentatie start een discussie. Is een win/win.
Zoals jij er een start is alsof je een soort onschendbaarheid over jezelf uitroept omdat jij mensen uit lokt en dus goed bent?
 

DeletedUser

Gast
Ik neem aan dat spelers (ook ik dus) zich goed bedenken wat ze gaan posten, voor dat ze die post plaatsten. Dus denk niet dat dat veel zin heeft.
 

DeletedUser

Gast
er komen altijd BM stemmen. Zonder argumentatie BM stemmen is vreemd, met argumentatie start een discussie. Is een win/win.
Zoals jij er een start is alsof je een soort onschendbaarheid over jezelf uitroept omdat jij mensen uit lokt en dus goed bent?

Uhm, ja, ik ben goed, nee, ik zeg nergens dat ik goedje ben? Nee, ik start geen discussie alsof ik onschendbaar ben?

E: De helft van alle BM stemmen komen zonder argumentatie, is vreemd. Jup, sure.
 

DeletedUser

Gast
Uhm, ja, ik ben goed, nee, ik zeg nergens dat ik goedje ben? Nee, ik start geen discussie alsof ik onschendbaar ben?

E: De helft van alle BM stemmen komen zonder argumentatie, is vreemd. Jup, sure.
Dan is WvW wel heel erg gedaald hier. Bij stemmen hoort argumentatie. Ook al deed ik dit vroeger zelf weinig, bij een BM stem horen argumenten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan