• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #100: Relax' Coup d'État 2: Kroenuh Strikes Back

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Dan is WvW wel heel erg gedaald hier. Bij stemmen hoort argumentatie. Ook al deed ik dit vroeger zelf weinig, bij een BM stem horen argumenten

"het niveau is erg gedaald sinds ik weg was"
"Ik deed toen hetzelfde als waardoor nu het niveau gedaald is"

Ja, sure mineos.
 

DeletedUser

Gast
Enige argumenten? Zoals Fireas al zei, het is vreemd als je zonder argumenten BM stemt

Ik ben nieuw, ken weinig mensen, en haar duss wel een beetje :p
Ik weet ook echt niet op wie ik anders zou moeten stemmen.
Nu genade gone is.
 

DeletedUser

Gast
Vroeger vond men het nog vreemd. Is het nu normaal dat iedereen gewoon een naam in een kleur zet? Toen deed ik dat omdat ik slecht ben in WvW. Je gaat me toch niet zeggen dat de helft van de spelers slecht is?
E: mayco, je hebt nog een dag om te kijken ;)
 

DeletedUser

Gast
Vroeger vond men het nog vreemd. Is het nu normaal dat iedereen gewoon een naam in een kleur zet? Toen deed ik dat omdat ik slecht ben in WvW. Je gaat me toch niet zeggen dat de helft van de spelers slecht is?
E: mayco, je hebt nog een dag om te kijken ;)

Dat zeg ik eigenlijk wel. Jammer genoeg hoor ik wel bij die helft.
 

DeletedUser

Gast
Nou, niet dat ik je geloof, maar als die mensen hun best doen kunnen ze argumenten geven, waarop we kunnen discussiëren
 

DeletedUser

Gast
Vroeger vond men het nog vreemd. Is het nu normaal dat iedereen gewoon een naam in een kleur zet? Toen deed ik dat omdat ik slecht ben in WvW. Je gaat me toch niet zeggen dat de helft van de spelers slecht is?
E: mayco, je hebt nog een dag om te kijken ;)

Een stem BM zetten zonder argumentatie, is het 'noob' zijn geen excuus voor?

E: want dan kan je op alles wat je verkeerd doet zeggen: ja sorry ik ben nog slecht in WvW dus ik doe maar wat
 

DeletedUser

Gast
Inekken voor dingen die in het verleden gebeurd zijn? :/
E: Ed, zie je me me voor alles zeggen dat ik noob ben? Want ik tel maar 1 iets hoor
 

DeletedUser

Gast
Slecht zijn oke, maar je doet niet eens een poging tot?

Een poging om iemand te overtuigen die het apart vind dat ik niet goed ben in argumenteren en meer op mijn gevoel geloof? Tja, als ik dat kon dan was ik niet slecht in argumenteren
 

DeletedUser

Gast
Een poging om iemand te overtuigen die het apart vind dat ik niet goed ben in argumenteren en meer op mijn gevoel geloof? Tja, als ik dat kon dan was ik niet slecht in argumenteren

Wat je eigenlijk zegt is: Mensen ik ga soms zomaar stemmen zonder argumentatie. Het kan op meelopen lijken, maar dat is het totaal niet hoor! Want ik ben slecht in argumenteren dus doe ik dat maar gewoon niet.

Voorlopig gaat mijn stem naar: Mineos, Mijn vorige posts beschrijven wel waarom...
 

DeletedUser

Gast
Wat je eigenlijk zegt is: Mensen ik ga soms zomaar stemmen zonder argumentatie. Het kan op meelopen lijken, maar dat is het totaal niet hoor! Want ik ben slecht in argumenteren dus doe ik dat maar gewoon niet.

Voorlopig gaat mijn stem naar: Mineos, Mijn vorige posts beschrijven wel waarom...

Nu verdraai je alles wat ik zei :/
Ten eerste, zei ik ooit dat ik dit potje random ging stemmen? Nee.
Daarnaast, waarom zou ik iets op meelopen laten lijken? Er zijn nog niet eens stemmen neergezet
Ten derde, ik zei dat ik alleen niet ging proberen om jou te overtuigen dat ik mijn gevoel vertrouw
Ten vierde, ik heb dit ook altijd met Fireas. We discussiëren, hij vind mijn posts vreemd, ik vind ze doodnormaal, hij stemt op mij en ik sterf. Dus blijkbaar, als ik discussieer ben ik per direct verdacht
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Nu verdraai je alles wat ik zei :/
Ten eerste, zei ik ooit dat ik dit potje random ging stemmen? Nee.
Daarnaast, waarom zou ik iets op meelopen laten lijken? Er zijn nog niet eens stemmen neergezet
Ten derde, ik zei dat ik alleen niet ging proberen om jou te overtuigen dat ik mijn gevoel vertrouw

Nee, je zegt: Ik kan niet argumenteren.

En je zegt dat op zo'n manier dat daaruit blijkt: Als ik ooit gewoon stem zonder argumentatie te geven, is dat omdat ik dat niet kan. Ik vertrouw op mijn gevoel. Het is dus verstandig om met mij mee stemmen want waarom zouden jullie niet vertrouwen op mijn gevoel?

Het slaat nergens op wat je zegt..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan