• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #100: Relax' Coup d'État 2: Kroenuh Strikes Back

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Nee, je zegt: Ik kan niet argumenteren.

En je zegt dat op zo'n manier dat daaruit blijkt: Als ik ooit gewoon stem zonder argumentatie te geven, is dat omdat ik dat niet kan. Ik vertrouw op mijn gevoel. Het is dus verstandig om met mij mee stemmen want waarom zouden jullie niet vertrouwen op mijn gevoel?

Het slaat nergens op wat je zegt..
Als jij zou stoppen met mijn woorden te verdraaien zouden we al veel verder zitten. Ik weet wat ik zeg, ik weet wat ik bedoel. Jij kan niet zeggen dat wat ik zeg en ik zo bedoel dat ik iets anders bedoel.
Ik heb nooit gezegd dat iemand me moet volgen
Nogmaals, misschien moet je mijn post eens goed lezen, ik zei dat ik dit potje ging proberen argumenten neer te zetten
 

DeletedUser

Gast

Ik zei: heb ik ooit gezegd dat ik dit potje random ging stemmen? Of iets in die zin.
Nou, random is zonder argumenten, niet random is niet zonder argumenten (buiten meeloopgedrag)
Dus betekenis: ik ga argumenten proberen neer zetten. Misschien vind je dit een vreemde overgang, maar zo ben ik. Met de ene zin bedoel ik een andere. Just live with it. Als je denkt dat ik me probeer in te dekken, doe maar. Ik weet dat ik gelijk heb.
 

DeletedUser20686

Gast
Goedenavond allen!

Ik heb vernomen dat er hier wat verdachte personen rondlopen, kunnen jullie mij van wat namen voorzien ? :D
 

DeletedUser21674

Gast
Succes iedereen, ik zal later vandaag is alle posts door lezen en mijn visie op zaken geven.

E:
Als jij zou stoppen met mijn woorden te verdraaien zouden we al veel verder zitten. Ik weet wat ik zeg, ik weet wat ik bedoel. Jij kan niet zeggen dat wat ik zeg en ik zo bedoel dat ik iets anders bedoel.
Ik heb nooit gezegd dat iemand me moet volgen
Nogmaals, misschien moet je mijn post eens goed lezen, ik zei dat ik dit potje ging proberen argumenten neer te zetten

Dat jij weet wat je bedoelt betekent niet dat wij dat ook weten.
Uit je posts moeten duidelijk worden wat je bedoelt en als dit niet het geval is moet je niet een ander de schuldgeven dat je je post ook op een andere manier kan lezen, maar gewoon zelf je posts beter formuleren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser18003

Gast
Tristan vervangt per direct Kyraco!
Zelf ga ik nu werken en ben dus de komende uren niet goed bereikbaar
 

DeletedUser22163

Gast
ik moet zo weg dus ik ga mijn bm stem al geven:

Ik denk dat ydeger een goede bm want:
- hij heeft ervaring
- is al vaker bm geweest dus weet wat hij doet
- is vaak online
- en is hopelijk een goedje
 

DeletedUser20586

Gast
"Is hopelijk een goedje"
Dat vind ik niet echt een reden.. Ydeger is ook niet heel vaak online (naar mijn mening), maar ervaring heeft ie wel. Ik wacht mijn stem af en kijk wie zich verkiesbaar stelt.
 

DeletedUser22163

Gast
"Is hopelijk een goedje"
Dat vind ik niet echt een reden.. Ydeger is ook niet heel vaak online (naar mijn mening), maar ervaring heeft ie wel. Ik wacht mijn stem af en kijk wie zich verkiesbaar stelt.

hij is vaak genoeg aanwezig vind ikzelf, maar dat laatste dat was een toevoeging. En ik geef tenminste nog argumenten, ik kan ook gewoon ydeger zeggen

en ik moet zo weg daarom stem ik al
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik geef Animal volledig gelijk dat POTG beter zou moeten weten en normaal gezien niet zoiets opzichtig zou formuleren.
Enigzins verdacht inderdaad, maar waarom ineens al dat Rood? Je probeert mensen te laten meelopen, deze zijn er vrij veel, zodat jij niet gelynched wordt? Het lijkt me in een potje van 30 spelers persoonlijk slimmer om bog wat te wachten met stemmen en eerder oranje stemmen en/of vermoedens neer te gooien
 

DeletedUser

Gast
Omdat hij beweerd te weten dat Kyra een speciaal goedje is. Wie kan weten of iemand goed of niet goed is buiten een wolf?

Je weet best dat ik me nooit zou verspreken als slechtje, daarnaast zou het toch enigszina partijdig zijn van DG om een wolf wel te vervangen en een burge niet hé.

Oranje stemmen faalt.
 

DeletedUser20542

Gast
Mijn mening die hopelijk een beetje iets toevoegt, betreffende de eerste 14 uur WvW pot 100. En eventjes geclasseerd op persoon.
Ik begin met Animal en Maarten.
Een makkelijke burgerclaim.

Veel succes... allemaal. De tegenpartij zal het nodig hebben.
Dit is geen claim. Maar dat maakt het in mijn ogen ook een beetje raar. Met de tegenpartij kan net zo goed bedoeld worden dat hij het de goedjes moeilijk gaat maken. Iets te neutraal, deze uitspraak.

NU vraag ik me af, wie zijn die WE? Jij en je wolven vrienden Maarten? Volgens mij heb je je versproken vriend.

Maarten
Een vrij snelle stem wegens een trolletje. Moet dat?


Of wolf slimmerd.

E: Hoe weet jij zo zeker dat ze een speciaaltje is? Een goedje? Heb je je net versproken Potje?

PartoftheGame
En nog eens wat hier boven staat.

"het niveau is erg gedaald sinds ik weg was"
"Ik deed toen hetzelfde als waardoor nu het niveau gedaald is"

Ja, sure mineos.
Dit staat er niet echt en vind ik overdreven. Wel fijn uitlokdinges.

Nu eens een klein beetje Mayco. Enkel om toelichting bij ene stem te vragen. Dus, Mayco, hoezo dit?

En dan wat dinges met betrekking tot Mineos.
Nu verdraai je alles wat ik zei :/
Ten eerste, zei ik ooit dat ik dit potje random ging stemmen? Nee.
Daarnaast, waarom zou ik iets op meelopen laten lijken? Er zijn nog niet eens stemmen neergezet
Ten derde, ik zei dat ik alleen niet ging proberen om jou te overtuigen dat ik mijn gevoel vertrouw
Ten vierde, ik heb dit ook altijd met Fireas. We discussiëren, hij vind mijn posts vreemd, ik vind ze doodnormaal, hij stemt op mij en ik sterf. Dus blijkbaar, als ik discussieer ben ik per direct verdacht
Er wordt bar weinig verdraaid in die post die jij quotet. Dat eerste is een opgewonden verdediging. Nummer twee een snelle verdediging. (o gut, ben ik voetbalcommentator?) Drie een opgave en vier een bange verdediging. (ik ben dus voetbalcommentator) Misschien wel de verdachtste speler tot nog toe.

En tot slot iets dat niemand boeit. En dat is een vlug bedankje. Andere stemmen mogen gerust volgen, want ik stem me een beetje kandidaat tot het in goede banen leiden van de jubileumpot. Waarom? Nou. Ik wil het.
ik moet zo weg dus ik ga mijn bm stem al geven:

Ik denk dat ydeger een goede bm want:
- hij heeft ervaring
- is al vaker bm geweest dus weet wat hij doet
- is vaak online
- en is hopelijk een goedje

Nog een kleine "E" wegens 2 posts hier boven.
Rabbid praat nogal tegenstrijdig vind ik. Eerst terecht, die verdenking. Daarna de stem die overdreven schijnt. Ik heb zelf een hekel aan oranje stemmen, net als POTG. Dus ik zou zeggen, je hebt een mening of je hebt 'm niet. Je hebt niet iets daar tussenin.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Och, krijgen we dat gezeur weer. Waarom diegene wel wordt vervangen, en de ander niet. Dat was in een vorig potje ook zo, en toen bleek degene die vervangen werd burger te zijn, en de ander die niet werd vervangen speciaaltje te zijn.

Dit zegt dus volgens mij niks!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan