• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #101 - How to overthrow a Kingdom

  • Topicstarter HernamewasAlice
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser19654

Gast
Nouja, vanaf moment dat ze voor archer had gekozen en niet voor don wist ik al dat ze slecht was, tenminste dat vond ik :p
 

DeletedUser10470

Gast
Slaapengel (oneven) 1. Ydeger (geliefde + lieveling)
Burger 3. Gerben
Huurmoordenaar 4. Imrahil
Burger 5. Sander
Jager 6. Koek
Karatemeester 7. Gekko
Sadistische Wolf 8. Fireas
lln Lievelingwolf 9. Kyraco (geliefde)
Burger 11. Donny
Cupido 12. Mineos452
Heks (2 (L), 1 (D)) 13. Animaltjuh
Bengel 14. Archer
Welp V2a 15. Mayco
Prediker 17. Vinie
Bijziende Dorpsgek 22. Eli (lievelingd)
Bijziende Dorpsgek 23. Rabbid
Lievelingwolf 27. GekkeBelg

17 spelers
6 wolven
11 goedjes

1x jager
1x heks
1x prediker

Dit moeten de goedjes of de GELIEFDEN (Misschien wilde die wel winnen) het gewoon winnen? Of kijk ik verkeerd? Met een hoop geluk konden we dit denk ik nog winnen.
 

DeletedUser

Gast
Ydeger was gelievelingd he.

En de goedjes gingen toch niet winnen, Imrahil was bijvoorbeeld inactief en jullie dachten dat koek als slechtje gezien was.
 

DeletedUser

Gast
imra was dood he.

En mineos was slechtje omdat er een S/S koppel was.
 

DeletedUser19654

Gast
Ydeger was gelievelingd he.

En de goedjes gingen toch niet winnen, Imrahil was bijvoorbeeld inactief en jullie dachten dat koek als slechtje gezien was.
Er werd gezegd 2 slechtjes terwijl er 2 goedjes waren, dus zoiezo wel 1 dood geweest koek of don maakte niet uit
Ow en waarom zijn er 2 gelievelingd?
Nvm er zijn blijkbaar 2 lievelingwolven dafuq??
 

DeletedUser22793

Gast
Hm... Goed gespeeld, GekkeBelg. Voor een nieuwerd speelde je het wel goed zeg :/
Daarnaast had ik ook niet verwacht dat de BM geïnfecteerd zou zijn, is wel heel voor de hand liggend.

Gelukkig is het potje nu beëindigd, om de goedjes een nog ergere vernedering te besparen.
 

DeletedUser

Gast
Er werd gezegd 2 slechtjes terwijl er 2 goedjes waren, dus zoiezo wel 1 dood geweest koek of don maakte niet uit
Ow en waarom zijn er 2 gelievelingd?
Nvm er zijn blijkbaar 2 lievelingwolven dafuq??
Leerling en normale, maar de leerling werd verbeterd door de Smid, waardoor ze normale lieveling werd.
 

DeletedUser21204

Gast
Pff, zie je, ik ben Burger! Luister nou eens. Niemand stemde mee op DommeBelg, Kyra zat er dik in, wegens die zienering alleen Fireas had ik niet verwacht. Wat faalden we...

Wat was die extra kracht van de wolf?

En waarom hebben de wolven gewonnen?

De zienering ging niet niet door omdat ik erin zat :p
De zienering ging niet niet door omdat Fireas toevallig de bm wou blocken :p
 

DeletedUser19654

Gast
Hm... Goed gespeeld, GekkeBelg. Voor een nieuwerd speelde je het wel goed zeg :/
Daarnaast had ik ook niet verwacht dat de BM geïnfecteerd zou zijn, is wel heel voor de hand liggend.

Gelukkig is het potje nu beëindigd, om de goedjes een nog ergere vernedering te besparen.
Ik vond eigenlijk van niet, ik had op dag 1 al door.
Dan komen ze bij mij wel aan met feit dat ze dan zeggen dit is zijn eerste potje, maar hij verraadde zichzelf zo hard door zichzelf noob te noemen en daar gaan de meeste de fout in ;)

Maar ze werd gelievelingd en dat is heel wat anders dan infecteren
 

DeletedUser21674

Gast
goedjes jullie hebben echt hard gefaald, ik kan er niks mooiers van maken.
 

DeletedUser22163

Gast
Hm... Goed gespeeld, GekkeBelg. Voor een nieuwerd speelde je het wel goed zeg :/
Daarnaast had ik ook niet verwacht dat de BM geïnfecteerd zou zijn, is wel heel voor de hand liggend.

Gelukkig is het potje nu beëindigd, om de goedjes een nog ergere vernedering te besparen.

ik had allan door dat gekke belg wolf was alleen bijna iedereen dacht dat het zijn noob heid was. Van mayco had ik het echt niet verwacht die verdient een proficiat. Maar hij poste ook weinig ;)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ja, vinie, want dat heb je ook wel tijdens heel het spel gezegd :/
Conclusie: gewoon eerst de nieuwerds doodstemmen, want zij zijn invoorspelbaar :/

Verder vind ik een lln lievelingswolf gewoon te veel, maar dat kan ook aan mij liggen
 

DeletedUser

Gast
Leuk potje,
Alleen was het uiteindelijk een beetje te makkelijk geworden :(
Maar dat kwam vooral omdat mensen dachten dat tussen Moon, Don en Ara 2 slechtjes zaten ipv 1 :p
Had verder dan niemand verwacht dat ik wolf was :) ?
 

DeletedUser10470

Gast
imra was dood he.

En mineos was slechtje omdat er een S/S koppel was.

Slaapengel (oneven) 1. Ydeger (geliefde + lieveling)
Burger 3. Gerben
Burger 5. Sander
Jager 6. Koek
Karatemeester 7. Gekko
Sadistische Wolf 8. Fireas
lln Lievelingwolf 9. Kyraco (geliefde)
Burger 11. Donny
Cupido 12. Mineos452
Heks (2 (L), 1 (D)) 13. Animaltjuh
Bengel 14. Archer
Welp V2a 15. Mayco
Prediker 17. Vinie
Bijziende Dorpsgek 22. Eli (lievelingd)
Bijziende Dorpsgek 23. Rabbid
Lievelingwolf 27. GekkeBelg

16 spelers
7 wolven
9 goedjes

1x jager
1x heks
1x prediker
1x cupido

Als we de cupido er gelijk uit hadden, waren er 3 wolven dood. Moest lukken, toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan