• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #101 - How to overthrow a Kingdom

  • Topicstarter HernamewasAlice
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21204

Gast
je kunt nog steeds niet weten wie wie is. dus discussiëren over wie BM moet worden slaat nog steeds nergens op.

Je kan toch posts analyseren enzo?
Er hoeven echt nog geen acties gedaan te worden om de ene speler net iets meer te vertrouwen dan de andere hoor..
 

DeletedUser19654

Gast
Dan moeten we daar maar eens vanaf wijken.
Vooral, zoals Fireas al opmerkte, vanwege een mogelijke wethouder.
Het lijkt mij nu een beter plan als we gewoon eerst even netwerken en observeren etc, voordat we gaan stemmen.
Gezien het huidige aantal posts hebben wij namelijk gewoon nog 0% zekerheid dat Imrahil goed is.
Om eerlijk te zijn, het ligt er gewoon aan wie het meeste vertrouwen zal wekken bij de grootste groep mensen.
Van niemand weet je met zekerheid of ze goed of slecht zijn?

Ik merk alleen op dat tris wel erg graag bm wil zijn, verder spamt adi een beetje... robin speelt anders vind ik, archer die random op imra stemt, dat niet random te noemen is vind ik.
Noobje die voor kyra gaat omdat tris er al te veel heeft? Dat vind ik ook nog wel het vreemdste van allemaal eigenlijk
en dan wat vaags over kyra die slavendrijver zou zijn waar ik niet echt veel uit kan halen.
 

DeletedUser21204

Gast
Om eerlijk te zijn, het ligt er gewoon aan wie het meeste vertrouwen zal wekken bij de grootste groep mensen.
Van niemand weet je met zekerheid of ze goed of slecht zijn?

Ik merk alleen op dat tris wel erg graag bm wil zijn, verder spamt adi een beetje... robin speelt anders vind ik, archer die random op imra stemt, dat niet random te noemen is vind ik.
Noobje die voor kyra gaat omdat tris er al te veel heeft? Dat vind ik ook nog wel het vreemdste van allemaal eigenlijk
en dan wat vaags over kyra die slavendrijver zou zijn waar ik niet echt veel uit kan halen.

Inderdaad, het gaat erom wie het meest vertrouwen kan opwekken.
Maar dat lijkt mij toch niet Imrahil met zijn ene post om iedereen succes te wensen?

Robin lijkt mij gewoon zoals normaal te spelen, beetje uitlokken enzo.
Die stem van Archer is idd echt niet random.
Adi spamt altijd wel zo'n beetje in het begin.
En Noobje kan wellicht zijn stem wat toelichten, als iedereen voor degene met de minste stemmen zou gaan komen we helemaal nergens. En als je niet kan kiezen, wacht je nog even. Je hebt nog een hele dag.
En je weet dat "volgers hebben" niet hetzelfde is als "slavendrijver" he... :rolleyes:
 

DeletedUser

Gast
Raar Kyra, Maan noemt een paar personen en zegt daar iets over en vervolgens geef je ook feedback over iedereen behalve Tristan. Durf je niets over je medewolf te zeggen?
 

DeletedUser21204

Gast
Raar Kyra, Maan noemt een paar personen en zegt daar iets over en vervolgens geef je ook feedback over iedereen behalve Tristan. Durf je niets over je medewolf te zeggen?

Ik geef feedback over iedereen waar wat over te zeggen valt.
Ik kan best gaan zeggen "Tristan wil inderdaad wel erg graag bm zijn", maar schiet iemand iets met die bevestiging op?
 

DeletedUser

Gast
En omdat ik geen zin heb in deze nutteloze discussies, stem ik dus 99,9% van de potjes op mezelf! :)
 

DeletedUser199

Gast
Om eerlijk te zijn, het ligt er gewoon aan wie het meeste vertrouwen zal wekken bij de grootste groep mensen.
Van niemand weet je met zekerheid of ze goed of slecht zijn?

Ik merk alleen op dat tris wel erg graag bm wil zijn, verder spamt adi een beetje... robin speelt anders vind ik, archer die random op imra stemt, dat niet random te noemen is vind ik.
Noobje die voor kyra gaat omdat tris er al te veel heeft? Dat vind ik ook nog wel het vreemdste van allemaal eigenlijk
en dan wat vaags over kyra die slavendrijver zou zijn waar ik niet echt veel uit kan halen.

Ja, dat lijkt me niet zo heel raar dat ik graag burgemeester wil worden, of wel?
Ik krijg de kans om bewezen te worden bij in ieder geval 1 iemand, verder vind ik het totale onzin dat iedereen op Imrahil stemt, met alle respect voor Imrahil als speler, het is niet iemand die het voortouw neemt, zeker als hij 1 post heeft gemaakt waarin hij niet eens aangeeft burgemeester te willen zijn, ben ik van mening dat het ebter iemand kan zijn die het wél wilt; Kyr of ik.

Zolang noobje geen extra uitlegt geeft, zal mijn stem trouwens naar hem gaan. (Verder wil ik graag nog wat uitleg van PotG) :)
 

DeletedUser

Gast
Als alle wolven klaar zijn met Imrahil als bm kiezen, wil ik mezelf graag verkiesbaar stellen.
Redenen om op mij te stemmen lijken me bekend.

Ik heb jaren lang bewezen dat ik zeer capabel ben in het zoeken en vinden van wolven ;)

Hij probeert me, tevergeefs, uit te lokken x)
Kyra als bm raad ik trouwens af; met alle respect, ze is te makkelijk t beïnvloeden

1) Allemaal verdachte posts vooral die eerste.:O
2) Lange posts die wel over WvW gaan maar niet over dit potje.
3) De laatste keer dat je actief meedeed was je wolf, waarna je nog heel wat keren meedeed en als goedje inactiefdood ging. Nu doe je weer actief mee.:O
 

DeletedUser199

Gast
1) Allemaal verdachte posts vooral die eerste.:O
2) Lange posts die wel over WvW gaan maar niet over dit potje.
3) De laatste keer dat je actief meedeed was je wolf, waarna je nog heel wat keren meedeed en als goedje inactiefdood ging. Nu doe je weer actief mee.:O

Lol, tegen zo'n stupide post ga ik mezelf niet eens verdedigen.
Als ik jou was zou ik alles nog 1x goed doorlezen en nadenken :)
 

DeletedUser

Gast
Je niet verdedigen, verdacht.:O

E: Ik was de toelichting bij die tweede en derde quote 'vergeten'. Ik zie jou er zonder meer voor aan dat je, als je in de wolvenchat te horen krijgt dat er wethouder inzit, je wil gaan bewijzen als wolf en dus alles ervoor gaat doen om te bewijzen dat je capabel genoeg bent om BM te worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Araluen

Manticore
Inderdaad, het gaat erom wie het meest vertrouwen kan opwekken.
Maar dat lijkt mij toch niet Imrahil met zijn ene post om iedereen succes te wensen?

Robin lijkt mij gewoon zoals normaal te spelen, beetje uitlokken enzo.
Die stem van Archer is idd echt niet random.
Adi spamt altijd wel zo'n beetje in het begin.
En Noobje kan wellicht zijn stem wat toelichten, als iedereen voor degene met de minste stemmen zou gaan komen we helemaal nergens. En als je niet kan kiezen, wacht je nog even. Je hebt nog een hele dag.
En je weet dat "volgers hebben" niet hetzelfde is als "slavendrijver" he... :rolleyes:

pff. . .
je hoeft de BM niet te vertrouwen. das gevaarlijk.
 

DeletedUser21204

Gast
ben ik van mening dat het ebter iemand kan zijn die het wél wilt; Kyr of ik.

Lol, ik heb helemaal nergens gezegd BM te willen zijn.
Maar ik wil het best zijn hoor :p

Ik zie jou er zonder meer voor aan dat je, als je in de wolvenchat te horen krijgt dat er wethouder inzit, je wil gaan bewijzen als wolf en dus alles ervoor gaat doen om te bewijzen dat je capabel genoeg bent om BM te worden.

Krijgen de wolven te weten welke rollen er in zitten?
 

DeletedUser

Gast
Uhm nee maar er zat toch een wethouder in volgens jullie?
 

DeletedUser21204

Gast
Uhm nee maar er zat toch een wethouder in volgens jullie?

Er staat in de rollenlijst dat er mogelijk een wethouder inzit.
Ik zie niet waarom dat in een wolvenchat gezegd zou zijn ofzo, iedereen die de rollen een beetje doorleest voor hij begint met spelen, zou het kunnen weten.
 

DeletedUser

Gast
Ja dus als een wolf dat heeft gelezen, zegt hij dat in de wolvenchat aangezien het toch best wel een belangrijk detail is nietwaar?
 

DeletedUser199

Gast
Enorme tunnelvisie van PotG...
Me eerst verdacht maken omdat ik een, terechte, mededeling doe, vervolgens me verdacht maken omdat ik weten welke rollen eventueel meeroen.
Schat; dat is al in dit topic gemeld.
 

DeletedUser21204

Gast
Ja dus als een wolf dat heeft gelezen, zegt hij dat in de wolvenchat aangezien het toch best wel een belangrijk detail is nietwaar?

Mee eens, ik denk dat ik je verkeerd begrepen had.
Doordat je "dat er wethouder inzit" zei, kreeg ik de indruk dat jij zeker was dat er een inzat. Had je beter kunnen verwoorden als "dat er een wethouder in kan zitten".
 

DeletedUser

Gast
Je kan toch posts analyseren enzo?
Er hoeven echt nog geen acties gedaan te worden om de ene speler net iets meer te vertrouwen dan de andere hoor..

Ik ben het hier met Kyra eens. Ga eerst eens netwerken en posts analyseren voordat je iedereen zo maar gaat bestempelen.

Ja, dat lijkt me niet zo heel raar dat ik graag burgemeester wil worden, of wel?
Ik krijg de kans om bewezen te worden bij in ieder geval 1 iemand, verder vind ik het totale onzin dat iedereen op Imrahil stemt, met alle respect voor Imrahil als speler, het is niet iemand die het voortouw neemt, zeker als hij 1 post heeft gemaakt waarin hij niet eens aangeeft burgemeester te willen zijn, ben ik van mening dat het ebter iemand kan zijn die het wél wilt; Kyr of ik.

Zolang noobje geen extra uitlegt geeft, zal mijn stem trouwens naar hem gaan. (Verder wil ik graag nog wat uitleg van PotG) :)

Nou, komt wel een beetje verdacht over, omdat er verder niemand is die zo graag BM wil zijn als dat jij dat wil.
En in bijna al je posts probeert duidelijk te maken dat we op jou of Kyra zouden moeten stemmen...?
 

DeletedUser21674

Gast
Aan alle lieve bm stem analysisten, I don't f*cking care over wie wel of niet bm stem is.
Dus als jullie daar iets uit willen halen goodluck, ik heb mijn pm met rol nog niet eens geopend.
Kort samengevat al was ik wolf zou je het niet uit mijn bm stem kunnen halen aangezien ik nog niet weet welke rol ik heb (dit is hoe ik dag 1 altijd speel, tenzij ik het lynch target lijk te worden).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan