• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #101 - How to overthrow a Kingdom

  • Topicstarter HernamewasAlice
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser16774

Gast
Ik doen random imrahil
Aan random doen wij niet zo vroeg. En al zeker geen bm-stemmen.
Dar jij andere beinvloedt, is juist iets slechts als burgemeester ;)
Helemaal mee eens. Een burgemeester is er om te kiezen wie dood gaat bij gelijke stand. Hij/zij moet alleen wijze beslissingen maken, niet de meerderheid om zijn/haar vinger draaien. Want als het dat een wolf is, zijn we gekloot.
Mijn "volgers" worden enorm overschat.
Maar nu we toch bezig zijn met flutargten, wanneer komt het feit dat ik een vrouw ben ter sprake?
Echt, dat soort argumenten ben ik nu wel zat.
Dat ik soms bm ben komt niet door mijn volgers en/of mijn vrouw-zijn, zoals iedereen blijft zeggen :/
Hoe kunnen we WvW-slaafjes nou onderschatten? Als je een groot deel om je vinger draait als wolf, heb je gewoon gewonnen. Ik denk trouwens dat dat hele volgersgedoe verleden tijd is.
Op Imrahil stemmen is in geen enkel opzicht random, dit is gewoon domweg meelopen
Random meelopen eigenlijk.
Ydeger heb ik nauwelijks contact mee, en ik zie niet waarom dat als voorbeeld wordt gebruikt
Initia ben ik nauwelijks bevriend mee en heb ik al verschillende keren ruzie mee gehad, dus ook dat lijkt me niet.
En Adi volgt mij net zo min als ik hem. Zijn wvw-gedrag wijkt nu eenmaal wat af, daar kan ik ook niets aan doen.
Vergeet niet dat ik je ex-volger bij WvW ben.
Ik ga dit van te voren 1x duidelijk aangeven; Kyra en ik spelen dit spel als individuen, niet als "koppel".
Elk woord wat ik zeg, is puur WvW-gerelateerd en ik trek Kyr niet voor en zijn trekt mij niet voor. Verder is afgesproken dat als we elkaar kunnen zien of horen, we niet over WvW praten, aangezien dat een oneerlijk voordeel zou geven. Zelfde aankondiging heb ik gegeven toen ik nog wat met Cynth had, puur om kulargumeten zoals dat van noobje te ontwijken.
Verdacht, want volgens mij is het koppel nog niet gevormd.
Waar zeg ik dat dan? Ik zeg alleen dat ze werd "beschuldigd"(ik weet niet precies hoe ik het moet noemen) van volgers hebben en dat daar een (relatief nutteloze) discussie in is ontstaan. Ik geef daar alleen mijn kijk op.
Die discussie heeft eigenlijk niets met dit potje te maken, Kyra wilt gewoon aantonen dat ze niet snel overtuigd is en het feit dat ze een vrouw is niets te maken heeft met het feit dat ze vaak bm wordt (wat trouwens ook waar is).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Even een ding, stfu over Kyra der 'slaafjes', ten eerste de mensen die dat waren zijn een klein beetje meer opgegroeid, of zijn helemaal van het AF verdwenen. Kyra is over het algemeen een goede WvW'er en het feit dat ik op haar stem is puur daarop gebaseerd. Noem een naam van de mensen die nu nog actief spelen die Kyra blindelings volgen. Ik kan er geen bedenken.

Verder @Initia, tot nu toe kom je met nog grotere onzin dan ik, en dat zegt een boel.
 

DeletedUser

Gast
X)

Om eerlijk te zijn, schat ik mezelf juist hoger in dan Imrahil en Kyra, niet omdat ik een betere bm ben, maar omdat er minder mensen geneigd zijn me te volgen als mijn argumenten nergens op slaan, iedereen hier weet dat Kyrtje genoeg "volgers" heeft, Imrahil krijgt alleen al 4 stemmen omdat hij zijn naam zegt, hoeveel mensen zijn hier nou echt die me volgen omdat ik het ze lief vraag?

Dus als mensen je minder geneigd zijn je te volgen ben je een goede BM?
Dan vraag ik jullie ook op mij te stemmen als jullie BM.
Ik heb hier helemaal geen "volgers" zoals hier mooi verwoord word door Tristan bij Kyra.
Ik iedereen als blanco behandel omdat ik jullie allemaal niet zo lang ken.
En daar door dus iedereen gelijke kansen heeft in mijn ogen.
Ik geen vooroordeel heb uit de vorige potjes WvW.


Als Kyra zich laat overtuigen door mij, is ze sowieso ongeschikt als burgemeester, want dan maakt het niet uit of zij of ik bm is :)

Sorry, maar ik speel zelf met mijn vriend en lijkt mij onwaarschijnlijk dat er niet met een woord over word gesproken.
Ook al is het onbedoelde info die je perrongeluk door speelt.
Maar kan het ook "mis" hebben.

Dar jij andere beinvloedt, is juist iets slechts als burgemeester ;)

Denk dat jullie elkaar juist kunnen beïnvloeden.
 

DeletedUser199

Gast
Dus als mensen je minder geneigd zijn je te volgen ben je een goede BM?
Dan vraag ik jullie ook op mij te stemmen als jullie BM.
Ik heb hier helemaal geen "volgers" zoals hier mooi verwoord word door Tristan bij Kyra.
Ik iedereen als blanco behandel omdat ik jullie allemaal niet zo lang ken.
En daar door dus iedereen gelijke kansen heeft in mijn ogen.
Ik geen vooroordeel heb uit de vorige potjes WvW.




Sorry, maar ik speel zelf met mijn vriend en lijkt mij onwaarschijnlijk dat er niet met een woord over word gesproken.
Ook al is het onbedoelde info die je perrongeluk door speelt.
Maar kan het ook "mis" hebben.



Denk dat jullie elkaar juist kunnen beïnvloeden.

Jij hebt geen volgers, maar, volgens mij, ook minder kwaliteiten als speler
Dat weegt tegen elkaar op ;)

Dat heb je mis, we hebben het al eerder gedaan, zonder problemen :)
Gewoon WvW in het algemeen vermijden als gespreksonderwerp

@Casper, ik doel dan ook als rl koppel :)
Aangezien iemand, noobje, aangaf dat wij ons teveel met la romantique bezighielden :)

@Animal, ik ligt in bed op mijn iPad te, typen, dan maak ik typfouten...
 

DeletedUser21204

Gast
Sorry, maar ik speel zelf met mijn vriend en lijkt mij onwaarschijnlijk dat er niet met een woord over word gesproken.
Ook al is het onbedoelde info die je perrongeluk door speelt.
Maar kan het ook "mis" hebben.

jij bent getrouwd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser199

Gast
Guys, we raken off-topic.
Ik wil grwag dat Potg zijn stemmen verklaart.
 

DeletedUser

Gast
Jij hebt geen volgers, maar, volgens mij, ook minder kwaliteiten als speler
Dat weegt tegen elkaar op ;)

Hoe kan jij nou weten wat voor kwaliteiten ik heb als speler.
Ik heb hier onder deze naam 1 keer eerder mee gedaan en lag er na dag 1 al uit.
Dus kan je alleen daar niet op baseren of ik wel of niet de juiste kwaliteiten heb!


jij bent getrouwd.

Klopt "man" klinkt zo oud.
Maar niet relevant.
En heeft niks met WvW te maken.
 

DeletedUser21674

Gast
We geven juist geen complimentjes?
Of noem jij het een compliment als je zegt dat iemand makkelijk te beinvloeden is?

Ik zeg nergens dat jij burgemeester wordt doordat je een vrouw bent?
Interessante manier om de argumenten op tafel te leggen en te ontkrachten voordat ze worden genoemd; mijn complimenten.
Doordat je twee argumenten in 1 zin noemt, waarvan het ene belachelijk is en het andere klopt, zorg je ervoor dat alles onzin lijkt, iets wat natuurlijk niet zo is. Dat jij volgens hebt is gewoon een feit :)

hier staat toch echt iets anders ...

E: nu even serieus
En dan is noobje er ook nog. Die wil altijd graag BM zijn en krijgt nooit veel stemmen, wat ik over het algemeen onterecht vind omdat hij toch best wel goed speelt ondertussen. Al valt mij zijn BM stem wel een beetje op. Ik lees het als: "Ik zou graag op Tristan willen stemmen, maar die heeft al redelijk wat stemmen en anders denken ze dat ik meeloop" (corrigeer me als ik dit verkeerd lees)

Ik kom je corrigeren :p
Het was voor mij 50/50 of ik voor Tristan of Kyra ging stemmen als BM.
Tristan heeft echter al een hoop stemmen, dus is de kans dat hij bm wordt sowieso al groot ongeacht mijn stem.
Dus stem ik op iemand anders kyra in dit geval.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Animal. Spam, spam en spam. Draagt niets meer bij dan de gemiddelde nieuwerd, behalve dan een hoop nutteloze posts.
 

DeletedUser199

Gast
hier staat toch echt iets anders ...

E: nu even serieus


Ik kom je corrigeren :p
Het was voor mij 50/50 of ik voor Tristan of Kyra ging stemmen als BM.
Tristan heeft echter al een hoop stemmen, dus is de kans dat hij bm wordt sowieso al groot ongeacht mijn stem.
Dus stem ik op iemand anders kyra in dit geval.

Help eens met tellen: ik heb 2 stemmen en Imrahil 4, sinds wanneer maakt dat de kans groot dat ik burgemeester word?
Of was je juist bang dat ik burgemeester werd in plaats van Imrahil...?
 

DeletedUser21674

Gast
Help eens met tellen: ik heb 2 stemmen en Imrahil 4, sinds wanneer maakt dat de kans groot dat ik burgemeester word?
Of was je juist bang dat ik burgemeester werd in plaats van Imrahil...?

Ik had niet geteld, ik zag alleen stemmen op jou staan dacht dat het er meer waren.
 

DeletedUser21204

Gast
Waarom stemt iedereen toch meteen op Imrahil?
Het enige dat hij gezegd heeft is dit:

Succes aan de wolven, ze zullen het nodig hebben :)

En nee, ik ben geen wolf :p

Oftewel, jullie weten niet eens of hij wel bm wíl worden!
 

Araluen

Manticore
Waarom stemt iedereen toch meteen op Imrahil?
Het enige dat hij gezegd heeft is dit:



Oftewel, jullie weten niet eens of hij wel bm wíl worden!

voor mij is het een standaardstem. ik vind discussiëren over wie BM moet worden sowieso een beetje onzin.
 

DeletedUser

Gast
voor mij is het een standaardstem. ik vind discussiëren over wie BM moet worden sowieso een beetje onzin.

Misschien leuk als je in de instellingen kijkt. Bij de mogelijke rollen staat er dan ook een wethouder bij, wat betekent dat ik liever iets langer nadenk over hoe we de BM positie gaan aanpakken. Daarom durf ik ook nog echt geen zekerheid te hebben bij mijn stem op POTG.
 

DeletedUser21204

Gast
Dan moeten we daar maar eens vanaf wijken.
Vooral, zoals Fireas al opmerkte, vanwege een mogelijke wethouder.
Het lijkt mij nu een beter plan als we gewoon eerst even netwerken en observeren etc, voordat we gaan stemmen.
Gezien het huidige aantal posts hebben wij namelijk gewoon nog 0% zekerheid dat Imrahil goed is.
 

Araluen

Manticore
Misschien leuk als je in de instellingen kijkt. Bij de mogelijke rollen staat er dan ook een wethouder bij, wat betekent dat ik liever iets langer nadenk over hoe we de BM positie gaan aanpakken. Daarom durf ik ook nog echt geen zekerheid te hebben bij mijn stem op POTG.

je kunt nog steeds niet weten wie wie is. dus discussiëren over wie BM moet worden slaat nog steeds nergens op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan