• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #103: MegaRandom

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser19654

Gast
Succes allemaal en mayco spamt er blijkbaar gezellig op los...
 

DeletedUser10470

Gast
Nee, sinds gisteren niet meer.
Maargoed, on-topic.

Kyr4BM.
Waarom?
Ik geloof dat ik niet de slechtste wvw-speler ben, en er kan een wethouder in zitten.

En er kan ook een infectiewolf inzitten volgens mij... Dat er een wethouder in KAN zitten zegt niet gelijk dat je (iig) mijn stem krijgt.
 

DeletedUser21204

Gast
Waarom zou ik als wethouder BM willen worden? :p
Ik wijs jullie alleen erop dat er een in kan zitten.
 

DeletedUser18003

Gast
Waarom zou ik als wethouder BM willen worden? :p
Ik wijs jullie alleen erop dat er een in kan zitten.
Dan zou het voor jou als wolf alleen maar aantrekkelijk zijn om jezelf in die positie te werken ^^ Al claim je speciaaltje, maar ben je infectiewolf, dan is er morgen helemaal niks meer aan te doen en zijn er twee.
 

DeletedUser10470

Gast
Waarom zou ik als wethouder BM willen worden? :p
Ik wijs jullie alleen erop dat er een in kan zitten.

Kyr4BM.
Waarom?
Ik geloof dat ik niet de slechtste wvw-speler ben, en er kan een wethouder in zitten.

Eerst zeg je BM te willen worden, en dan "Waarom zou ik BM willen worden?"
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Waarom zou ik als wethouder BM willen worden? :p

Omdat hij dan een Mythomaan wordt en zo een vrij leuke positie heeft om te spelen? Met andere woorden heb je nu dus speciaaltje geclaimed, en Genade kennende zitten er ook wel wat burgers in waardoor je jezelf als eerste lunch hebt aangesteld? Bravo, Kyra, goed bezig. Ik wil ook wel BM worden, maakt mezelf niet zo heel veel uit. Niet veel te verliezen in ieder geval, dat de wolfjes me maar komen halen :O

Verder zal ik dagelijks flink moeten blokken(leren voor de Nederlanders), en met andere woorden geen 24/7 online meer zijn :)
 

DeletedUser9104

Gast
Zoals ieder potje stel ik me kandidaat voor het BM-schap.
Ik ga niet uitgebreid campagne voeren, maar als jullie iemand willen stemmen met wat ervaring... Dan ben ik een geschikte kandidaat
 

DeletedUser10470

Gast
Omdat hij dan een Mythomaan wordt en zo een vrij leuke positie heeft om te spelen? Met andere woorden heb je nu dus speciaaltje geclaimed, en Genade kennende zitten er ook wel wat burgers in waardoor je jezelf als eerste lunch hebt aangesteld? Bravo, Kyra, goed bezig. Ik wil ook wel BM worden, maakt mezelf niet zo heel veel uit. Niet veel te verliezen in ieder geval, dat de wolfjes me maar komen halen :O

Verder zal ik dagelijks flink moeten blokken(leren voor de Nederlanders), en met andere woorden geen 24/7 online meer zijn :)

Vind ik zeker een punt, volgens mij versprak Kyra zich daar zojuist. Overtuig me, je hebt meer dan 24 uur.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
DonFrank, wat een argumenten wederom. Omdat ze het woord wethouder onderstreept, ga jij ervanuit dat zij Wethouder claimt, of zie ik dat verkeerd? Zoniet, wat bedoel je dan wel? Verder, als jij haar verdenkt van Wethouder, is er helemaal niets mis met haar als BM, op voorwaarde dat ze de juiste persoon kiest, en in dat geval is ze net een grote meerwaarde als Burgemeester. Volgens mij ben je nu wat onnodig herrie aan het schoppen en gewoon vervelend aan het doen, of niet soms? Als je dit gewoon grappig vind, ik vind het niet zo grappig eerder verdacht, zo lijk je in mijn ogen gewoon op een wolf, die zonder enig nut wat gaan roepen, zonder enige mening of iets anders. Je kan gaan bashen en verdenken en weet ik veel wat, maar doe dit dan op z'n minst met een argument, nu ziet het er zo zielig uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan