• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #103: MegaRandom

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser22793

Gast
Met andere woorden heb je nu dus speciaaltje geclaimed

DonFrank, wat een argumenten wederom. Omdat ze het woord wethouder onderstreept, ga jij ervanuit dat zij Wethouder claimt, of zie ik dat verkeerd?

Hij ging er van uit dat ze wethouder claimde omdat jij het zei. Hij quote je post nog zelfs. Met het aantal meelopende noobs wat in elk potje WvW zit was het gewoon een kwestie van tijd voordat iemand jou ging volgen, Rabbid. Het lijkt er volgens mij op dat jij DonFrank er mooi hebt ingeluisd en dat de wolven nu naast de lunch ook een lynch hebben uitgekozen.
 

DeletedUser

Gast
Oke na wat onzinnge posts van Mayco valt me inderdaad op dat DonnFrank 'spoken' ziet.
Naar mijn weten heeft kyra nergens wethouder geclaimd, maar daar kan ik fout mee zitten.

Rabbid is voor mij de gene die ik op dit moment het meest vertrouw. Hij is scherp op foute van spelers en is ervaren.
 

DeletedUser10470

Gast
Donfrank, zit woorden te verdraaien en zegt eerst dat ik wethouder claim en wil me dan dood omdat ik volgens hem wethouder ben?

RabbidRobin.

Klopt, zoals ik al eerder uitlegde omdat ik die rol anders heb begrepen, mijn fout, maar dat je daarom direct mij wilt lynchen vind ik vreemd, omdat iedereen wel eens een fout maakt.
 

DeletedUser

Gast
Hij ging er van uit dat ze wethouder claimde omdat jij het zei. Hij quote je post nog zelfs. Met het aantal meelopende noobs wat in elk potje WvW zit was het gewoon een kwestie van tijd voordat iemand jou ging volgen, Rabbid. Het lijkt er volgens mij op dat jij DonFrank er mooi hebt ingeluisd en dat de wolven nu naast de lunch ook een lynch hebben uitgekozen.
Dat deed Rabbid niet? Die maakte een goed punt, hoor. En daarbij leek Kyra wel degelijk speciaaltje te claimen. Speciaaltje =/= Wethouder ;)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Hij ging er van uit dat ze wethouder claimde omdat jij het zei. Hij quote je post nog zelfs. Met het aantal meelopende noobs wat in elk potje WvW zit was het gewoon een kwestie van tijd voordat iemand jou ging volgen, Rabbid. Het lijkt er volgens mij op dat jij DonFrank er mooi hebt ingeluisd en dat de wolven nu naast de lunch ook een lynch hebben uitgekozen.

Allereerst was mijn stem nog geen finale stem. Zoals wel vaker vind ik het lekker gezellig om op de eerste dagen vollop te bashen om hier en daar wat reacties uit te lokken, wat ook gisteren lukte. Voor het verdere verhaal: DonFrank begreep het dus achteraf gezien 'verkeerd'. Ik spreek hem zeker nog niet vrij, hij is in mijn ogen nog steeds verdachter dan enige andere persoon hier. Maar niet genoeg om hem om die redenen te lynchen, ook in het privégesprek spreekt hij zichzelf hier en daar tegen, waardoor ik nog steeds twijfel. De verdere gebeurtenissen vandaag zullen uitmaken of mijn stem blijft staan of hij nog verandert naar een eventueel betere lynch. Verder heb je dit wel zo mooi opgemerkt, ook al zat je er een beetje naast, maar je kan mijn gedachten niet lezen, dus toch goed opgemerkt. Verder ben je ook een tijdje uit het circuit hier en speel ik niet echt meer hetzelfde, ook al hebben we wel recent een potje samen gespeeld, denk ik, geen idee of ik daar ook zo bashte. In ieder geval HarryHipster.

Ah, op die manier.

Wat en op welke manier? Dat ik een goed punt maakte en je Alice zo even op haar woord gelooft?

Klopt, zoals ik al eerder uitlegde omdat ik die rol anders heb begrepen, mijn fout, maar dat je daarom direct mij wilt lynchen vind ik vreemd, omdat iedereen wel eens een fout maakt.

Je wou haar lynchen omdat zij de fout maakte dat ze niet wist wat een Wethouder als BM inhield, terwijl je dat zelfs niet eens wist?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser16774

Gast
Succes, iedereen! Ik ben de vervanger van Gekkebelg. Helaas moet ik nu zonder veel argumentatie stemmen, omdat ik zo naar mijn training moet en ik wss te laat terugkom. Bm wordt Rabbid, omdat hij ervaren in het BM-schap is. Voor de lynch wil ik niet onrechtvaardig en random stemmen, dus Initia.
 

DeletedUser19654

Gast
Nouja, om mensen te gaan lynchen als ze zich tegenspreken vind ik zow waardeloos tegenwoordig. Ik heb genoeg potjes gezien waarin men zich tegenspreekt en de meeste waren gewoon goedjes @rabbid
Ik wil niet moeilijk doen, maar als ik in een "ondervraging" van rabbid zit die ze blijkbaar op de een of andere manier gaan vertrouwen wil je gewoon zorgen dat je niks fouts doen anders zow eruit gaat
Rabbdid daarintegen die leuk vind om te bashen zoals altijd, tjsaa kan hij best goed en als wolf ook. Ik zie daarom niet heel erg in waarom Rabbid hierbij zo betrouwbaar is. Hij is goed genoeg om vrij snel "vertrouwen" te winnen.

Ik vind vooral kyra's bm stem nogal droog, aangezien ze direct op de eerste de beste persoon stemt die haar "beschermt"
Dat was rabbid die ik net zo min vertrouw als kyra en ze zijn nogal heel erg close op zo'n zeer korte tijd. Dit ben ik dus ook niet zow gewend van kyra (en ja dat vind ik)
Die van Initia is gewoon een meeloop valt niet veel over te zeggen.
En volgens Ed die rabbid ook al in een keer blijkt te vertrouwen (dat gaat goed voor hem) vind dat hij goed de fouten van andere opmerkt. Ik wil niet heel moeilijk doen, maar iedereen kon toch wel zien dat Don een fout had gemaakt, zelfs ik zag dat. Verdien ik daar ook een BM stem mee leuk!

Ook interessant om te zien is dat rabbid een BM stem geeft aan iemand die in zijn ogen iets netjes heeft opgemerkt maar wel gewoon totaal fout is. Dan quote hij een stukje waarin hij hem even een "tik" geeft (weet even niet hoe ik het anders moet noemen)

Ow en rabbid in je eerste post, gerben doet niet mee vandaar dat hij zijn post verwijderd wist niet of je dat doorhad aangezien je zoiets zegt.
 

DeletedUser20542

Gast
Goed. Zal ik ook eens posten wat ik denk. Zal momenteel nog niet zo veel zijn.

Te beginnen met het weinig aantal stemmen, die me uit schijnen te nodigen voor een laat begin van de campagne. Dat men irl net klaar is, betekent niet dat ik ook hier in het verre Wakkerdam politiek stil moet blijven. Dus laat ik mij flink verzetten tegen het einde van de verkiezingsperiode en zelf door gaan met me4BM. Waarom? Omdat ik best succesvol kan zijn, net zo goed waardeloos. Maar een random tot zelfs megarandom stem mag naar mij, net zo goed als de stemmen die minder naar het concept van dit spel zijn.

Ondanks dat ik het hier heb over random stemmen als standaard, beaam ik dat niet. Mijn BM-stem op Rabbid heeft zeker een reden, en wel de simpele dat ik hem actief, niet wolfs en onstopbaar vind spelen. Actief en niet bang om iets te zeggen. Een zeer bekwame BM, zou ik zo zeggen.

Met mijn lynchstem, het wordt haast traditie, wacht ik nog tot iets later. Maar nu weten jullie iig dat ik niet inactief ben, maar lekker ambitieus en gedreven om dit potje voor ons als goedjes tot een goed einde te brengen.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Nouja, om mensen te gaan lynchen als ze zich tegenspreken vind ik zow waardeloos tegenwoordig. Ik heb genoeg potjes gezien waarin men zich tegenspreekt en de meeste waren gewoon goedjes @rabbid
Ik wil niet moeilijk doen, maar als ik in een "ondervraging" van rabbid zit die ze blijkbaar op de een of andere manier gaan vertrouwen wil je gewoon zorgen dat je niks fouts doen anders zow eruit gaat
Rabbdid daarintegen die leuk vind om te bashen zoals altijd, tjsaa kan hij best goed en als wolf ook. Ik zie daarom niet heel erg in waarom Rabbid hierbij zo betrouwbaar is. Hij is goed genoeg om vrij snel "vertrouwen" te winnen.

Ik vind vooral kyra's bm stem nogal droog, aangezien ze direct op de eerste de beste persoon stemt die haar "beschermt"
Dat was rabbid die ik net zo min vertrouw als kyra en ze zijn nogal heel erg close op zo'n zeer korte tijd. Dit ben ik dus ook niet zow gewend van kyra (en ja dat vind ik)
Die van Initia is gewoon een meeloop valt niet veel over te zeggen.
En volgens Ed die rabbid ook al in een keer blijkt te vertrouwen (dat gaat goed voor hem) vind dat hij goed de fouten van andere opmerkt. Ik wil niet heel moeilijk doen, maar iedereen kon toch wel zien dat Don een fout had gemaakt, zelfs ik zag dat. Verdien ik daar ook een BM stem mee leuk!

Ook interessant om te zien is dat rabbid een BM stem geeft aan iemand die in zijn ogen iets netjes heeft opgemerkt maar wel gewoon totaal fout is. Dan quote hij een stukje waarin hij hem even een "tik" geeft (weet even niet hoe ik het anders moet noemen)

Ow en rabbid in je eerste post, gerben doet niet mee vandaar dat hij zijn post verwijderd wist niet of je dat doorhad aangezien je zoiets zegt.

Allereerst ken ik HarryHipster toch wel een beetje en weet ik dat hij niet zo zeer slecht is in WvW. Vandaar dat, aangezien hij meespeelt en hij mooie dingen opmerkt, ik hem de BM-titel wel gun. Verder is hij niet helemaal fout? Dat is hij wel, maar vanuit zijn opzicht, met alle informatie die hij heeft, is het gewoon een goede opmerking. Enkel kan hij niet weten wat er in mijn hoofd omgaat. Iets fout doen met de juiste intenties is beter dan veel doen met de foute intenties.
 

DeletedUser

Gast
We zijn er weer :)
aan de slag.
@ Rabbid. Vreemde opmerking. foute intenties zijn nooit goed dus een beetje makkelijke/slechte spreuk imo. Verder kan je van te voren niet weten of iets goede of kwade intenties heeft tenzij je nu als weet wat zijn rol is...
De meeste potjes die ik me vaag kan herinneren met Rabbid als BM waren altijd chaos (wel leuk). Geen idee of ik de meesten heb gewonnen maar meestal maakt hij wel werk van zijn BM schap, dus ik kan me hier nog wel in vinden.
Ik kan me al stukke minder vinden in het gedoe rondom DonFrank. Als ik dan zo leuk Rabbid zijn vreemde quote terug mag halen:
dit kan net zo goed met juiste intenties zijn geweest. Het valt toch op dat Kyra onderstreept overdreven duidelijk zegt dat er een wethouder in kan zitten. Hoewel ik het zelf niet zo zie kan ik me nog wel voorstellen dat iemand dit als een claim ziet, terwijl kyra dat niet snel zou doen... (welp en zo)
Hij geeft aan dat jullie hem kunnen overtuigen en dat doen jullie ook. Maar jullie gaan er op door omdat iemand imo iets verkeerd interpreteerd en gooien opeens een stem en allemaal verdenkingen erover heen. Makkelijk als er maar 1 "verdachte" is op dag 1. (laat ik het zo zeggen, als mensen nu zouden gaan stemmen, zou Don vrij zeker lynch zijn).

Zij is Wethouder.



Hij is Infectiewolf
Ondertussen komt er een vreselijk slechte post als hierboven langs en dat wordt dan wel genegeerd. Als Don roept dat Kyra wethouder claimt is dat verdacht, roept iemand anders het dan negeren we het of bevestigen we even dat het niet zo is?


Ja, je mag het 100% verdacht noemen dat ik iemand zo hard verdedig, maar ik zie een reeks aan argumenten voorbij komen die niet zo'n grote indruk op mij maken en t valt mij op hoe iedereen t gewoon maar laat lopen.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik kan inderdaad niet weten wat iemand zijn uiteindelijke intenties zijn, alleen lijkt het mij dat Harry deze opmerking wel degelijk met goede intenties maakte. Daar sloeg het ook al om, idc dat ik met spreuken en zegswijzen faal, er zijn belangrijkere dingen in het leven.

Jochem, ik stem niet per se op DonFrank omdat hij Kyra verdacht van Wethouder en slecht zijn en al die zever, eerder gewoon omdat hij zichzelf tegenspreekt, zowel hier als in het topic. Als hij van mij een post leest en daarop reageert dat ik een sterk punt hebt, in de eerste regel staat dat een Wethouder als BM in een Mythomaan verandert. Als je daarna gaat zeggen dat een Wethouder als BM gewoon in haar eentje moet winnen, heb je oftewel geen kak van mijn post gelezen en dik meegelopen, oftewel ben je gewoon maar wat aan het zeiken en heb je geen degelijke verdenking en onderbouw je deze maar met wat je allemaal kan verzinnen.

Achteraf zegt hij natuurlijk dat dit een verkeerde interpretatie, maargoed, dat doet iedere wolf natuurlijk ook. Daarom ook dat ik zeg dat hij niet wolf-verdacht is, maar in tegenstelling tot verschillende andere mensen toch wel verdachter.

Verder neem ik Mayco de laatste tijd niet meer al te serieus. Ga je ook zitten zagen over Imrahil die roept dat Kyraco geliefde is? Dat is net hetzelfde, maar daar praat jij niet over. Als hij die losse woorden met iets anders onderbouwt, is het een andere situatie, nu is het gewoon zinloos geroep.
 

DeletedUser21911

Gast
Dutchgirl 4BM.

Ervaren, en een goede speelstijl. Tot nu toe zijn er voor mij geen verdachten...
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Je kan wel vanuit de losse pols een BM gooien, omdat deze ervaren zou zijn en een goede speelstijl heeft. Maar zelf ben je wel te lui om heel het topic door te lezen, een mening te formuleren over enkele posts/gebeurtenissen en een lynchstem te plaatsen. Ben je lui of gewoon wolf?
 

DeletedUser21911

Gast
Je kan wel vanuit de losse pols een BM gooien, omdat deze ervaren zou zijn en een goede speelstijl heeft. Maar zelf ben je wel te lui om heel het topic door te lezen, een mening te formuleren over enkele posts/gebeurtenissen en een lynchstem te plaatsen. Ben je lui of gewoon wolf?

Lui. En geen tijd.

Ik kan ook op mijzelf als BM, maar dat vind ik te egoïstisch. PS: vorig potje heb ik dat echt niet gedaan :p
 

DeletedUser22793

Gast
@ Rabbid. Vreemde opmerking. foute intenties zijn nooit goed dus een beetje makkelijke/slechte spreuk imo. Verder kan je van te voren niet weten of iets goede of kwade intenties heeft tenzij je nu als weet wat zijn rol is...

Als ik een foute intentie had, kreeg Rabbid van mij gelijk een lynch stem en probeerde ik anderen te overtuigen dat ook te doen. Wat ik net deed was opmerken dat Rabbid's theorie niet 100% klopte.
 

DeletedUser22163

Gast
wat mij opvalt dat don kyra probeert te verdenken van wethouder en haar heel graag dood wil hebben daarom gaat mijn lynchstem ook op Don. We kunnen niet beginnen met een blunder van al gelijk een goedje te doden.

Rabbid4bm, waarom?
Nou hij is een ervaren speler, hij weet alles goed uit te leggen als er een verdenking plaats vind. Ook hoop ik dat hij ons helpt de slechtjes te doden.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Vinie, zou je je lynchstem wat beter kunnen argumenteren. Oftewel zeg je dat je meeloopt met de massa, wat iets helemaal anders is. Oftewel leg je eventjes grondig uit waarom hij in jouw ogen slecht lijkt en wolf is. Door gewoon te zeggen wat andere mensen te zeggen, val je in herhalen en voeg je niet heel veel toe.

Verder vind ik het inderdaad ook verdacht dat hij Kyra als wethouder afschildert, echter geloof ik hem hier wel in, aangezien zijn hele verdere theorie ook daar op verder gaat, was hij daar effectief van overtuigd. Verder is dit vrij gemakkelijk onderuit te trappen en zou hij volgens mij als wolf niet zo achterlijk zijn om zo'n spoken te zien en die te melden. En wat als DonFrank een goedje is en je zo blundert en een goedje doodt, wat ga je dan doen?
 

DeletedUser

Gast
Kyraco 4 president.

Voor de lynch stem ik op WWG, ja Rabbid ik doe het echt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan