• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #103: MegaRandom

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser10470

Gast
DonFrank, wat een argumenten wederom. Omdat ze het woord wethouder onderstreept, ga jij ervanuit dat zij Wethouder claimt, of zie ik dat verkeerd?
Dat zie je niet verkeerd, of toch wel, Kyra claimt het zelf:
Waarom zou ik als wethouder BM willen worden? :p
Ik wijs jullie alleen erop dat er een in kan zitten.
Kyra claimt dus wethouder (Neutraal), waardoor de BM dezelfde rol heeft. Als een wolf dit ziet en de BM/Kyra word geluncht weten ze direct de rol van de BM/Kyra, is dit speciaal zijn we er dus 2 kwijt. Noem ik ook wel vreselijk dom om Wethouder te gaan claimen op dag 1.
Zoniet, wat bedoel je dan wel? Verder, als jij haar verdenkt van Wethouder, is er helemaal niets mis met haar als BM, op voorwaarde dat ze de juiste persoon kiest, en in dat geval is ze net een grote meerwaarde als Burgemeester. Volgens mij ben je nu wat onnodig herrie aan het schoppen en gewoon vervelend aan het doen, of niet soms?

Zie bovenstaande

Als je dit gewoon grappig vind, ik vind het niet zo grappig eerder verdacht, zo lijk je in mijn ogen gewoon op een wolf, die zonder enig nut wat gaan roepen, zonder enige mening of iets anders. Je kan gaan bashen en verdenken en weet ik veel wat, maar doe dit dan op z'n minst met een argument, nu ziet het er zo zielig uit.

Geeft het bovenstaande je voldoende informatie?
Zie dikgedrukt
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ze geeft louter een voorbeeld, waarom zou zij, als wethouder, BM willen worden? Bijgevolg constateer ik dat ze niet wist dat deze mythomaan wordt, omdat dit volgens mij geheugen niet zo heel lang geleden nog niet in het Regel/Rollen-topic stond. Verder wilde ze, zo lees ik het toch(ik kan er naast zitten), gewoon even de banaliteit van jouw opmerking aanwijzen. Echter was de opmerking geheel terecht, maar in mijn ogen was het eerder Kyra die onwetend was, dan Kyra die claimde.

Verder vind ik het hooguit achterlijk waarom zij dan een slechte BM zou worden. Ik ben er persoonlijk vrij zeker dat als Kyraco BM wordt, ze op dag 3 niet meer leeft. Zoniet, dan wordt daar wel voor gezorgd. Als zij dan tijdelijk een wolf is, boeit dat me persoonlijk echt vrij weinig, want wolven die we kennen, zijn minder gevaarlijk. Klopt, moeten we dan Kyraco gaan lynchen die als BM goed is, ja, waarschijnlijk wel. Ook al is het maar voor de zekerheid, zeker gezien ze waarschijnlijk als BM afgeschermd zou worden van de zieneringen.

Maar Don, hoezo zou zij een slechte BM zijn, volgens mij mis ik een stukje of mis jij een stukje.
 

DeletedUser10470

Gast
Een Wethouder die BM wordt, heeft toch een Burger rol op dat moment, of zie ik het verkeerd?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Je quote een post waarin ik zeg dat een wethouder als BM mythomaan wordt en je zegt zo'n dingen.
DonFrank, je bent jezelf vrij hard aan het tegenspreken en jezelf in je wirwar van bluf, onzin en leugens aan het draaien.

Verder klopt heel je plan niet als deze burger wordt? Dus wat zever jij? :s

E: Ik las je tegenargument verkeerd, dat laatste mag weg. De rest mag gewoon blijven.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser22793

Gast
Veel succes goedjes :)

BM gaat naar Kyraco, aangezien we de twee vorige potjes ook makkelijk haar rol wisten.
 

DeletedUser22793

Gast
1e potje was ze wolf, jij wist dat niet.
2e potje was ze Bengel, en dat wisten alleen Tris, Yde, Eli en ik.

1. Nee, daarom stemde ik elke dag op haar 9_9
2. Als je denkt dat alleen jullie vier de "Ow, heeft de cupido geschoten?" post doorhadden, heb je wel echt een ego.
 

DeletedUser

Gast
1. Nee, daarom stemde ik elke dag op haar 9_9
2. Als je denkt dat alleen jullie vier de "Ow, heeft de cupido geschoten?" post doorhadden, heb je wel echt een ego.

aangezien we de twee vorige potjes ook makkelijk haar rol wisten.
1) jawel
2) nee, Tris was geliefde met haar, Yde, Eli en Ik konden nog in haar spreadsheet kijken waar haar rol in stond. Dat wisten mensen al volgens mij.
 

DeletedUser10470

Gast
Je quote een post waarin ik zeg dat een wethouder als BM mythomaan wordt en je zegt zo'n dingen.
DonFrank, je bent jezelf vrij hard aan het tegenspreken en jezelf in je wirwar van bluf, onzin en leugens aan het draaien.

Verder klopt heel je plan niet als deze burger wordt? Dus wat zever jij? :s

E: Ik las je tegenargument verkeerd, dat laatste mag weg. De rest mag gewoon blijven.

Kyra claimt Wethouder en wilt BM worden. Je weet zelf ook dat die rol dan geen nut meer heeft omdat ze dan Wethouder blijft, ook wel Neutraal zonder krachten en als enige moet overleven wat ze toch uit eindelijk niet gaat redden. We kunnen nu of gebruik van haar maken of niet, jouw keuze, alleen vind ik het vreemd dat ze direct claimt maar toch BM wilt worden. Dat is de toelichting op mijn stem.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Kyra claimt Wethouder en wilt BM worden. Je weet zelf ook dat die rol dan geen nut meer heeft omdat ze dan Wethouder blijft, ook wel Neutraal zonder krachten en als enige moet overleven wat ze toch uit eindelijk niet gaat redden. We kunnen nu of gebruik van haar maken of niet, jouw keuze, alleen vind ik het vreemd dat ze direct claimt maar toch BM wilt worden. Dat is de toelichting op mijn stem.

Je quote dus eerst een post waarin ik letterlijk zeg wat er gebeurt als een wethouder BM wordt, je zegt dat ik een uitstekend punt heb. En ik maak daar uit op dat dat de hoofdreden was dat je op Kyra stemde. Nu zeg je iets helemaal anders, wat aangeeft dat je mijn post niet hebt gelezen en gewoon random meeloopt, maar wat zegt. Mijn vermoedens worden stilaan zekerheid, goed bezig ;)
 

DeletedUser10470

Gast
Je quote dus eerst een post waarin ik letterlijk zeg wat er gebeurt als een wethouder BM wordt, je zegt dat ik een uitstekend punt heb. En ik maak daar uit op dat dat de hoofdreden was dat je op Kyra stemde. Nu zeg je iets helemaal anders, wat aangeeft dat je mijn post niet hebt gelezen en gewoon random meeloopt, maar wat zegt. Mijn vermoedens worden stilaan zekerheid, goed bezig ;)

Van het mythomaan deel heb ik niet begrepen, ik dacht dat ze dan Neutraal bleef, waar we niks aan hebben.

Voor mij nu ook vrij duidelijk dat de opmerking van het wel/niet BM deel klopt gezien ze in beide gevallen goed is. Nu is Wethouder best makkelijk te claimen omdat een wolf dat ook kan zeggen en zo zelf BM wordt. Ik haal mijn stem van Kyra af.
 

DeletedUser21204

Gast
Eerst zeg je BM te willen worden, en dan "Waarom zou ik BM willen worden?"

Ik zeg niet "waarom zou ik bm willen worden", ik zeg "waarom zou ik als wethouder bm willen worden"
Iets heel anders, aangezien ik helemaal nergens wethouder heb geclaimd ofzo x)

True.
En wat is dit voor een argument: ''en er kan een wethouder in zitten'' kyr?

Denk dat dat wel duidelijk is x)

Omdat hij dan een Mythomaan wordt en zo een vrij leuke positie heeft om te spelen? Met andere woorden heb je nu dus speciaaltje geclaimed, en Genade kennende zitten er ook wel wat burgers in waardoor je jezelf als eerste lunch hebt aangesteld? Bravo, Kyra, goed bezig. Ik wil ook wel BM worden, maakt mezelf niet zo heel veel uit. Niet veel te verliezen in ieder geval, dat de wolfjes me maar komen halen :O

Verder zal ik dagelijks flink moeten blokken(leren voor de Nederlanders), en met andere woorden geen 24/7 online meer zijn :)

Wel, gezien de eventuele wethouder is het toch al duidelijk, net zoals ik een van de vorige potjes dat er het best een speciaaltje BM kan worden. En ook al word ik dan lunch, dan hebben we alsnog een bewezen goedje (mag ik toch aannemen, dat ie dan claimt :p).

Vind ik zeker een punt, volgens mij versprak Kyra zich daar zojuist. Overtuig me, je hebt meer dan 24 uur.

Wellicht dat jij eerst even kan quoten waar ik mij versproken zou hebben, aangezien ik het niet zie? :p
En bovendien, als jij denkt dat ik wethouder ben, waarom wil je me dan lynchen? x)

Zie dikgedrukt

Wtf ben jij hier allemaal aan het zeggen?
Ik heb helemaal nergens wethouder geclaimt?
Dus omdat ik de rollen even doorkijk en opmerk dat er een wethouder inzit, wat ik jullie ook even wil mededelen, claim ik wethouder? x)

1e potje was ze wolf, jij wist dat niet.
2e potje was ze Bengel, en dat wisten alleen Tris, Yde, Eli en ik.

Wie was bengel? :confused:

Kyra claimt Wethouder en wilt BM worden. Je weet zelf ook dat die rol dan geen nut meer heeft omdat ze dan Wethouder blijft, ook wel Neutraal zonder krachten en als enige moet overleven wat ze toch uit eindelijk niet gaat redden. We kunnen nu of gebruik van haar maken of niet, jouw keuze, alleen vind ik het vreemd dat ze direct claimt maar toch BM wilt worden. Dat is de toelichting op mijn stem.

Dude, hoe duidelijk wil je het hebben van Rabbid en Cynthia? Ik. Claim. Geen. Wethouder.
Hoe groot is dat blok voor jouw kop? x)
 

DeletedUser22575

Gast
Bah wat een gespam!
Ik kon vanmiddag en niet kijken, wat is er zoal gebeurt?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Wel, gezien de eventuele wethouder is het toch al duidelijk, net zoals ik een van de vorige potjes dat er het best een speciaaltje BM kan worden. En ook al word ik dan lunch, dan hebben we alsnog een bewezen goedje (mag ik toch aannemen, dat ie dan claimt :p).

Dan moet die wethouder op voorhand claimen, en dat doet hij dan best bij de BM. Als die dan op dag 1 gelunched wordt, sta je daar wel mooi. Dan is dat speciaaltje dood en is de wethouder wel een speciaaltje, maar beter laat je dat speciaaltje gewoon leven als niet-BM en laat je een andere speler BM worden die eventueel speciaaltje is, zodat de wethouder niet per se dat speciaaltje is, maar er wel een extra goedje is. Wat is je punt nu exact?

Bah wat een gespam!
Ik kon vanmiddag en niet kijken, wat is er zoal gebeurt?


Het staat allemaal mooi samengevat in 55 posts, noob.
 

DeletedUser21204

Gast
Dan moet die wethouder op voorhand claimen, en dat doet hij dan best bij de BM. Als die dan op dag 1 gelunched wordt, sta je daar wel mooi. Dan is dat speciaaltje dood en is de wethouder wel een speciaaltje, maar beter laat je dat speciaaltje gewoon leven als niet-BM en laat je een andere speler BM worden die eventueel speciaaltje is, zodat de wethouder niet per se dat speciaaltje is, maar er wel een extra goedje is. Wat is je punt nu exact?

Ik neem toch aan dat de eventuele wethouder dan zou claimen bij de persoon die een paar minuten voor deadline BM zal worden :p
Maargoed, ik denk dat ik de rol wethouder nog maar eens moet gaan bekijken, en dat wellicht iemand anders beter BM kan worden.
 

DeletedUser

Gast
Wens iedereen succes.

1) jawel
2) nee, Tris was geliefde met haar, Yde, Eli en Ik konden nog in haar spreadsheet kijken waar haar rol in stond. Dat wisten mensen al volgens mij.

Voor de duidelijkheid ik kon het vorige potje niet in kyra haar spreadsheet komen.
 

DeletedUser21204

Gast
Donfrank, zit woorden te verdraaien en zegt eerst dat ik wethouder claim en wil me dan dood omdat ik volgens hem wethouder ben?

RabbidRobin.
 

DeletedUser

Gast
Wat is de reden dat kyra en Robin elkaar zo mooi steunen....?
 

DeletedUser21204

Gast
Wat is de reden dat kyra en Robin elkaar zo mooi steunen....?

Robin steunt mij niet. Hij zegt juist dat ik niet zo handig bezig was :p
En omdat hij mij hierop wees, lijkt hij mij goedje, waardoor hij mijn bm-stem krijgt :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan