• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #104: Lopen in Graven

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser20542

Gast
Dag 5 - Stilte

Ze zaten een beetje. Ze zaten. Ze deden niets. Opeens sprong Kyra overeind. "Iamtheknees moet dood! Hij heeft helemaal geen knieen!" Zei ze dat nou echt? Ze leek net dronken. Maar ze was duidelijk niet de enige, want enkele anderen stemden, zwaar kwijlend, in. Zou het loopgravenkoorts zijn? Niemand wist het. Iamtheknees was degene die het minst lang moest twijfelen. Een volgende Geallieerde stierf.

Toen iedereen ging slapen - dat deden ze eigenlijk al - sloop een iemand nog naar een ander toe. De ander, dat was de leider. Kyraco werd koelbloedig vermoord, en toen de Japanner de volgende dag werd gevonden, dacht men dat ze was bewzeken aan de ziekte.

Dat was nog niet eens zo'n vreemde gedachte. In een andere hoek lagen Tristan en IJzervreter. Ze verroerden geen vin. Allebei waren ze doodziek. IJzervreter had een drastisch tekort aan ijzer, en de oneven Brit stierf als eerste. Niet lang daarna ging ook de andere Geallieerde eraan.

Nog vier mensen waren er. Zij waren de enigen die de zware en bloedige slag hadden overleefd. De volgende dag zouden ze ondanks alles verder gaan, met een nieuwe leider.

Iamtheknees 4lynch, burger
Kyra 4lunch, beul
Tristan 4inactief, burger
IJzervreter 4inactief, oneven bengel
Kyr, nu gauw een nieuwe BM
Een waarscuhwing voor Gerben
 

DeletedUser10470

Gast
Altijd Bezig, als je kijkt naar iedereen, kan je wel posts noemen waarin geen enkele bijdrage zit, 559 antwoorden en jij verwacht nu dat die allemaal zoekend naar wolven zijn?

Volgens jou mag je niet uitten als je blij bent, wat ik ook aan je berichten kan zien.

Tevens ben ik de aanspoorder op de theorie met Alice, welke wolf is.

Ik heb geclaimd bij Kyra.

De exacte reden dat je stem op mij staat omdat ik tekort bijdraag in jouw ogen?
 

DeletedUser

Gast
Altijd Bezig, als je kijkt naar iedereen, kan je wel posts noemen waarin geen enkele bijdrage zit, 559 antwoorden en jij verwacht nu dat die allemaal zoekend naar wolven zijn?

Volgens jou mag je niet uitten als je blij bent, wat ik ook aan je berichten kan zien.

Tevens ben ik de aanspoorder op de theorie met Alice, welke wolf is.

Ik heb geclaimd bij Kyra.

De exacte reden dat je stem op mij staat omdat ik tekort bijdraag in jouw ogen?

Dat is dan ook de enige bijdrage die ik van jou heb gezien.
Tenzij je nu met een zeer goede verdediging gaat komen blijf ik erbij dat jij de laatste wolf bent.
 

DeletedUser10470

Gast
Goed, na overleg met Gerben staat mijn Lynch stem op Eli.

Gerben was inactief en kon dus geen lunch insturen, Eli maakt deel uit van ons plan, waardoor mijn lynch daarop staat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Goed, na overleg met Gerben staat mijn Lynch stem op Eli.

Gerben was inactief en kon dus geen lunch insturen, Eli maakt deel uit van ons plan, waardoor mijn lynch daarop staat.

Dat is inderdaad waar, Gerben was inactief jij aan de andere kant niet en kon dus gewoon de lunch insturen.
Ik had bij jou al mijn bedenkingen en die worden nu alleen nog maar meer bevestigd.
 

DeletedUser10470

Gast
Dat is inderdaad waar, Gerben was inactief jij aan de andere kant niet en kon dus gewoon de lunch insturen.
Ik had bij jou al mijn bedenkingen en die worden nu alleen nog maar meer bevestigd.

Prima, we zullen zien.
 

DeletedUser

Gast
Die dag lag er een briefje in de loopgraven, deze was afkomstig van Kyra:

Vrouwen zijn slimmer. Een feit, right? :)
Zijn jullie dan niet jaloers, jongens?
Voel je dan geen wraakgevoelens, die zich wellicht kunnen uiten in wat... agressie?
Onthoud gewoon.. Niet alle agressie is slecht :) Zelfverdediging is goed :)

Verder is AB jullie nieuwe BM!
 

DeletedUser20542

Gast
Dag 6 - Snelheid

Ze waren nog maar net wakker, of ze stonden weer bij elkaar. Altijd Bezig, de nieuwe leider, was wel erg fanatiek. Direct riep hij: "DonFrank is de Centrale! Uitroeien die handel!" Iedereen volgde direct. Gerben volgde ook. Hij wist nog niet wat er zou gebeuren. Eli, die meer leek te weten dan de rest, zat stilletjes te bidden.

DonFrank werd doodgeschoten. Maar, dood? Niet helemaal. Voor de Rus totaal ineen zakte, pakte hij Gerbens wapen af en draaide hij het om. De loop stond op Gerben gericht. Maar uiteindelijk zakte DonFrank toch in. Gelukkig was Eli er nog. Terwijl Altijd Bezig een met iets bezig was, pakte zij het geweer uit de handen van het ondertussen morsdode lichaam van DonFrank en haalde ze de trekker over. Gerben, die als versteend de hele tijd zijn mond open had gehouden, viel als een blok achteruit. Het einde van de laatste, om precies te zijn even, Brit.

Ze waren nog met z'n tweeën. Altijd Bezig en Eli. Een veteraan en een strijdlustige nieuweling. Ze legden hun wapens neer, en begonnen ouderwets te knokken. Het was al snel voorbij. Altijd Bezig, man en leider, had Eli al snel KO geslagen. "Nee... Alsjeblieft..." prevelde Eli nog, maar Altijd Bezig hield zich al druk bezig met het richten van Gerbens wapen, als eerbetoon aan de dappere strijder. Enkele seconden later was Eli, de allerlaatste Centrale, dood. Altijd Bezig stond eenzaam als allerlaatste overlevende in de loopgraaf. De Serviër had iedereen overwonnen.

DonFrank was lynch en jager
Hij schoot Gerben, even bengel
Eli en AB zijn over, aangezien AB BM is overwint hij.

Gefeliciteerd goedjes! Zeer netjes gespeeld. Het is zeer spannend geëindigd. Bedankt voor het potje, dat jammer genoeg werd overschaduwd door inactiviteit. Commentaar is zeer welkom.
 

DeletedUser

Gast
Inderdaad jammer van de inactieven.
Ik moet zeggen dat de spelleiders hun best hebben gedaan.

En de goedjes hebben gewonnen :D
 

DeletedUser19654

Gast
We hadden gewoon nog bijna gewonnen ook lowl..

Daarnaast mijn mening, maar die WWG lynch was echt zielig. Zeg gewoon dat je op hem stemde omdat genade dat deed en iedereen hem toch zal volgen aangezien iedereen zo veel van hem verwacht. Ik had hem allang zien aankomen gewoon :p

Trouwens werd AB beschermd tegen lunch? denk t wel aangezien het best droog zou zijn als eli AB niet als lunch had opgegeven
 

DeletedUser

Gast
We hadden gewoon nog bijna gewonnen ook lowl..

Daarnaast mijn mening, maar die WWG lynch was echt zielig. Zeg gewoon dat je op hem stemde omdat genade dat deed en iedereen hem toch zal volgen aangezien iedereen zo veel van hem verwacht. Ik had hem allang zien aankomen gewoon :p

Trouwens werd AB beschermd tegen lunch? denk t wel aangezien het best droog zou zijn als eli AB niet als lunch had opgegeven

AB was DO 2x lunchen dus dat maakte niet heel veel uit.
Had stiekem de hoop dat Don AB niet meer ging vertrouwen...
Hem zou schieten en ik Gerben lunchen bleef ik alleen over :p
En dacht dat Gerben AB zou beschermen en zich zelf niet....
 

DeletedUser10470

Gast
AB was in mijn ogen bewezen :) Dit plan was 100%. Echter claimde Gerben Oneven Bengel, welke er ook al uitwas, daarom zou ik hem ook schieten. Ik lynch om mij bekend te maken, Gerben schot voor hem, Eli niks omdat DO toch 2x nodig heeft :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan