• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #104: Lopen in Graven

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Was Alice trouwens een verrader of niet? Want wij verraadden haar iig wel :x
Verder vind ik in principe eigenlijk dat een G/S-koppel geen open kaart mag spelen bij de wolfjes, want dat verpest het spel een beetje in mijn ogen, wat er ook zou gebeuren.
 

DeletedUser21204

Gast
Was Alice trouwens een verrader of niet? Want wij verraadden haar iig wel :x
Verder vind ik in principe eigenlijk dat een G/S-koppel geen open kaart mag spelen bij de wolfjes, want dat verpest het spel een beetje in mijn ogen, wat er ook zou gebeuren.

Is een risico dat je denk ik wel zou moeten mogen nemen.
Als de infectiewolf eruit vliegt heb je namelijk een probleempje :p
 

DeletedUser21356

Gast
Is een risico dat je denk ik wel zou moeten mogen nemen.
Als de infectiewolf eruit vliegt heb je namelijk een probleempje :p
Daarom stond er dus ook een hint in m'n Afscheidsbrief dat er een G/S in zat. :O

Verder hebben de Goedjes goed, maar niet fantastisch gespeeld. :)
Het was een leuk potje, alleen jammer van m'n zienering. :p
 

DeletedUser21204

Gast
Daarom stond er dus ook een hint in m'n Afscheidsbrief dat er een G/S in zat. :O

Verder hebben de Goedjes goed, maar niet fantastisch gespeeld. :)
Het was een leuk potje, alleen jammer van m'n zienering. :p

Ja, ik vermoedde al dat Alice en Imra G/S waren, en na jouw afscheidsbrief was ik 100% zeker :p
 

DeletedUser21356

Gast
Mijn Afscheidsbrief was nu ook niet zo duidelijk, maar ja. :p
En ik zei nog dat we Imra moesten lunchen ipv jou op dag 2, want hij kon zichzelf niet beschermen, maar niemand luisterde. :(
 

DeletedUser19654

Gast
Ik wilde kyra lunchen omdat rabbid zei dat imra niet iedereen kon beschermen, daarom was wel handig om dan voor kyra te gaan en niet voor tris zoals alice dacht (denk ik tenminste dat ze dat dacht)

Want kyra was beul :p
En ik zei ook al vanaf dag 1 genade te lunchen, maar dat wilde ze ook niet xD
Wat waarschijnlijk onze infectie wolf had bespaard als we dat hadden gedaan.

ow en wij wisten gewoon dat alice en imra koppel waren, maar we vertrouwde ze niet, daarnaast was de cupido gewelpt dusja...
 

DeletedUser21204

Gast
Seriously, Kyra?
JIJ, vermoedde dat?

Inderdaad, ik vermoedde dat.
Wellicht nadat iemand anders me verteld had waarom dat wel eens zo zou kunnen zijn, en ik zeg ook niet dat ik de eerste of de enige was die het vermoedde, maar alsnog vermoedde ik het.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan