• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #104: Lopen in Graven

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Was ik echt even? :O

jmthxribswu.png
 

DeletedUser

Gast
In t rollentopic staat ook dat een premiejager beschermd is tegen 1 lunch. Dat heeft hij ook wel nodig anders moet hij maar gewoon hopen dat hij minsten 4 dagen door de wolven met rust wordt gelaten, niet wordt gezien en niet verdacht wordt door de anderen.
Ik had geen zin om toen meteen te gaan klagen oid, want dat zou t spel niet ten goeden doen, maar een premiejager op deze manier maakt zeer weinig kans, zelfs als ik wat langer had geleefd
 

DeletedUser19654

Gast
In t rollentopic staat ook dat een premiejager beschermd is tegen 1 lunch. Dat heeft hij ook wel nodig anders moet hij maar gewoon hopen dat hij minsten 4 dagen door de wolven met rust wordt gelaten, niet wordt gezien en niet verdacht wordt door de anderen.
Ik had geen zin om toen meteen te gaan klagen oid, want dat zou t spel niet ten goeden doen, maar een premiejager op deze manier maakt zeer weinig kans, zelfs als ik wat langer had geleefd
Ik ben ook keer premiejager geweest en ja... je hebt gelijk hoor, het is echt heel moeilijk om als premiejager te kunnen winnen.
Het is eigenlijk gewoon proberen zo lang mogelijk te overleven door de mensen op je lijstje verdacht te maken, maar dat moet je nog vrij subtiel aanpakken.

Maar dan krijg je ook heel vaak van die noobs te horen als je ze eenmaal beschuldigd, dat ze je gaan verdenken als premiejager, iets wat eigenlijk nergens over gaat :p
 

DeletedUser

Gast
Mijn Afscheidsbrief was nu ook niet zo duidelijk, maar ja. :p
En ik zei nog dat we Imra moesten lunchen ipv jou op dag 2, want hij kon zichzelf niet beschermen, maar niemand luisterde. :(
Toen was het nog voor de infectie, dus op zich geen problemen.

Wel als je al vermoedens had van een G/S koppel. Dan was ie overduidelijk :p

En dag 2 had Imra zijn levensdrankje ingezet, op iedereen x)
True dat, maar Rabbid zat me voor leugenaar uit te maken toen ik zei dat Imra dat ging doen.

Dat waren we van plan in't geheim, niet?
Stiekemerds :O

Seriously, Kyra?
JIJ, vermoedde dat?
Alle credits voor het vinden van het G/S koppel gaan naar Tristan, moet ik toegeven.

Ik wilde kyra lunchen omdat rabbid zei dat imra niet iedereen kon beschermen, daarom was wel handig om dan voor kyra te gaan en niet voor tris zoals alice dacht (denk ik tenminste dat ze dat dacht)

Want kyra was beul :p
En ik zei ook al vanaf dag 1 genade te lunchen, maar dat wilde ze ook niet xD
Wat waarschijnlijk onze infectie wolf had bespaard als we dat hadden gedaan.

ow en wij wisten gewoon dat alice en imra koppel waren, maar we vertrouwde ze niet, daarnaast was de cupido gewelpt dusja...
Dat dacht ik niet. Tbh heb ik me dag 2 totaal niet met de lunch bezig gehouden, aangezien ik toch wist dat die geblockt zou worden tenzij de wolven me zouden verraden. Ik ben van in het begin open geweest over mijn koppeling omdat het onze bedoeling was S/S te maken met extra Cupido. Nadat die gewelpt werd viel die wat in het water, but still...
Vind het eigenlijk best wel vreemd dat jullie me zo hard wantrouwden dat jullie een eigen chat gingen aanmaken etc. Ik heb jullie ingelicht over de koppeling met een reden, en die reden was niet omdat ik G/S wou proberen winnen x)
 

DeletedUser

Gast
Oh ja. Dat was hetgeen ik nog met jullie wilde delen.

[05-06-14 21:31:50] Mayco: Afscheidsbriefje?
[05-06-14 21:32:18] Martijn Bouman: Uhm. MoonMonkey zegt tegen me privé dat hij toch burger is.
[05-06-14 21:32:29] Martijn Bouman: Ja dat is handig met een afscheidsbrief.
[05-06-14 21:33:03] Mayco: :p
[05-06-14 21:33:10] Mayco: Dus je afscheidsbrief is: Moon is burger :p
[05-06-14 21:35:49] Martijn Bouman: Dat zou vals spel zijn.
[05-06-14 21:35:54] Mayco: :p
[05-06-14 21:35:58] Mayco: Is toch censuur
[05-06-14 21:36:06] Mayco: Ik zou neerzetten: Moon is ******
[05-06-14 21:37:24] Martijn Bouman: Jij snapt niet dat het vals spel is om deze informatie te gebruiken in een afscheidsbrief.
[05-06-14 21:37:38] Mayco: Jawel
[05-06-14 21:37:49] Mayco: Maar wat is je afscheidsbrief dan ?
[05-06-14 21:40:25] Martijn Bouman: Ach, daar denk ik nog wel over.

Beetje een boefje, die Mayco. Maar goed dat ik al nattigheid voelde en uiteindelijk geen afscheidsbrief heb opgestuurd.
2gt9od2.gif


Verder prima potje, goed samengespeeld met Kyra, POTG had opnieuw een wolf door die ik niet doorhad! Zelf zat ik helaas niet in mijn gebruikelijke concentratie, en dat heb ik gemerkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan