• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #112 The Wild West

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser199

Gast
Archer zwijgt opeens en dan komt Tristan, hoe kon het ook anders :)


Nooit beweerd geweest, van waar haal je dat? En had Archer niet al een tijdje orakel geclaimt? Je verdedigt iets dat niet eens is aangehaald.

Vetgedrukt?
Als bezem... het lijkt me nogal logisch dat jullie niet als g/s koppel winnen als bezem je neerschiet? En ik weet niet of je het doorhebt, maar als slechtje was het idd een stomme zet om kyra eruit te halen, maar als g/s koppel is dat een goede zet. Je slaat alles door elkaar :confused:
Dat laatste lap je erbij om jezelf geloofwaardig te laten lijken.

Kyra was infectie wolf, als G/S koppel had ik Archer laten infecteren x)
Het is jammer, Maximus, maar het is voorbij en dat weet je. Je probeert een theorie te verzinnen die kant nog wal raakt en dat weet je zelf ook.
 

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
Kyra was infectie wolf, als G/S koppel had ik Archer laten infecteren x)
Het is jammer, Maximus, maar het is voorbij en dat weet je. Je probeert een theorie te verzinnen die kant nog wal raakt en dat weet je zelf ook.
Je ontwijkt net zoals Archer wat ik allemaal zeg. Volgens mij heeft Archer in zijn antwoorden al duidelijk genoeg gemaakt hoe de situatie zit.
Oke, je kon van Archer ook wolf maken, maar je hebt voor optie 2 gekozen: ervoor zorgen dat jij enige overblijvende wolf werd.
E:
Het wordt btw es tijd dat anderen ook van zich laten horen? Wat zeg ik al gedurende het hele spel over een eigen mening uitbrengen?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser22652

Gast
Dit is zwaar om te verwerken voor een vermoeid persoon als ik :(

Archer & Tristan gaan dus op Maximus, omdat die gezien zou zijn door een droom van Archer.

Maximus zet hier een heel stevige verdediging neer en gaat op Tristan.

Zelf geloof ik Archer als die goedje claimt, maar dat koppelgedoe maakt de zaak heel wat gecompliceerder. Want dat betekend dat die droom fake kan zijn.

Verder zijn er dan nog Alice, Bezem, Ed, Owen en Ik.

8 spelers in totaal.
ALS iedereen actief zou zijn en de lynch van vnvnd (Maximus of Tristan)
geen wolf is. De heks meteen de ander dood. = -3 (-4)

Dan zijn er nog 4-5 spelers over waarvan 4 Goedjes. Die zijn dus sowieso gewonnen.
Persoonlijk vind ik dat Archer en Tristan iets te close zijn ... Maar of ze daarom G/S koppel vormen...
 

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
8 spelers in totaal.
ALS iedereen actief zou zijn en de lynch van vnvnd (Maximus of Tristan)
geen wolf is. De heks meteen de ander dood. = -3 (-4)

Dan zijn er nog 4-5 spelers over waarvan 4 Goedjes. Die zijn dus sowieso gewonnen.
Persoonlijk vind ik dat Archer en Tristan iets te close zijn ... Maar of ze daarom G/S koppel vormen...

Hier ga ik mee akkoord. Ik veronderstel dat mijn tegenpartij dit ook prima moet vinden als ze toch zo zeker zijn van hun zaakje.

E: we zien over het hoofd dat cupido er zelf ook nog is en dat hij meewint met zijn geliefden.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Gast
Ik ga mee met de theorie dus ik ga op (roze) maximus (roze) . De heks zou als maximus geen wolf is op tristiano zijn drankje moeten doen!

(Maximus, t was random of jij of Tristan deze stem zou krijgen)

E: ik zit weer oo mobiel, mondje gelieve een kleur toe voegen
 

DeletedUser

Gast
Ik heb meer vertrouwen in vogeltjes dan in de beschuldigde. Maximus.

Btw, als je dit kleur roze wilt (wat veel zichtbaarder is), vervang de oorspronkelijke code door dit: "FF556E"
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
Ed, een heks kan geluncht worden. Na mijn lynch zal het 3-3 zijn. 2 geliefden + een cupido en 3 goedjes. Het is te hopen dat de goedjes dan iemand over hebben die kan doden ofwel dat Alice ook bij die 3 goedjes hoort.
Zolang de goedjes maar winnen, speelt het voor mij geen rol wie vanavond sterft. Zolang bewezen wordt dat ik geen wolf ben.
 

DeletedUser

Gast
Lynch Dag 4
Het was al dag 4. De kroeg was alweer open. De cowboys zaten allemaal in de kroeg een biertje te drinken, en wat te kletsen. Er ging een gerucht rond dat er een paar bendeleden in de kroeg zaten, dus iedereen sprak met een gedempte stem. Op een gegeven moment schreeuwde Tristan keihard door ze kroeg: ''Maximus is een bendelid!'' Er ontstond een hele discussie in de kroeg over wie nou bij de bende zou horen. Na een tijdje begon iedereen te vechten, te slaan en te schoppen. Maximus was een target geworden van velen. Hij begon zich zo goed mogelijk te verdedigen, en haalde naar Tristan uit. Sommigen vochten toen tegen Tristan. Beiden zouden velen klappen ontvangen, maar op een gegeven moment haalde Tristan een revolver uit zijn zak, richtte deze op Maximus, en schoot. Iedereen stopte meteen met vechten. Maximus was dood. Toen werd alles duidelijk, Maximus was een Burger.

Maximus is Lynch en was Burger (Burger)

Lunch dag 4
Die nacht besloot Mayco om iemand te vermoorden, aangezien het gister niet was gelukt. Hij sprong op zijn paard, samen met een paar van zijn bendeleden. Ze reden op hun paard Deadwood uit, op weg naar een mijn. Ze hadden namelijk vernomen dat daar een paar van Bufallo's Bill's mannen waren. Ze naderden een kamp, en sprongen van hun paarden af. Mayco trok zijn shotgun onder zijn shirt vandaan, en sloop het kamp binnen. Op dat moment zag hij iemand een raar ritueel uitvoeren. Mayco keek er even naar, en schoot de man toen dood, en vluchtte weg. De mannen van Buffalo Bill zagen de bendeleden vluchtten, en konden niks meer doen. Toen ze keken wie ze hadden doodgeschoten, bleek het hun Orakel te zijn...

Archer was lunch, en was orakel
 

DeletedUser

Gast
Wat een pech

De Bezem liep door de straten van Deadwood, toen hij opeens doodgeschoten werd. Zo stierf deze jager.
De Bezem schiet op zijn beurt Tristan dood. Tristan was Cupido.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Alice, hoezo wint G/S?

Owen is wolf, ik heb hem gezien!
Met wie zou hij gekoppelt moeten zijn? TBR?

Nou jij bent BM dus :D
 

DeletedUser22652

Gast
Nope niet gekoppeld aan mij...

Als Owen wolf is... Goed genoeg voor mij...

Slaapwel... :)
 

DeletedUser

Gast
The End

Het waren een paar lange dagen voor de Bende en Buffalo Bill. Beide kanten waren kostbare mannen kwijtgeraakt. Beide kanten mochten ook geen mannen meer kwijtraken, dat zou cruciaal zijn. Toch besloot Mayco om met zijn bende een laatste poging te doen op de bank, ze hadden vernomen dat de kluis weer volzat met al het goud. De Bende besloot om 15:00 aan te vallen, de mannen van Bufallo Bill te doden, de kluisdeur op te blazen, en dan met het goud ervandoor gaan. Het plan was waterdicht, en kon niet misgaan. Rond 14:30 gingen ze op weg, met hun maskers op, en sprongen ze op hun paarden, op weg naar de Bank. Mayco, wiens echte naam Alice was, zei tegen de rest van haar bende dat ze wat later zou komen. De mannen vertrouwden haar blind, en gingen alvast op weg naar de bank. Buffalo Bill, ook wel Owen genoemd, had al vernomen dat de bende zou komen, en riep zijn laatste mannen op om de bank te verdedigen. Onder deze mannen bevonden zich TBR, een Burger uit Deadwood, en Ed, ook wel bekend als Jesse James.
Maar Ed was nergens te vinden, dus moest Buffalo Bill het uiteindelijk zonder Ed doen. De Bende bereikte om 15:00 precies de bank, en een groot vuurgevecht ontstond tussen De Bende en Buffalo Bill's mannen. Nog steeds was er geen spoor te bekennen van Alice en Ed. Pas toen het vuurgevecht bijna afgelopen was, en de bende verslagen was, kwamen ze opdagen. Samen. Op één paard, met een wagen erachter. Buffalo Bill was geschokt: Een van zijn trouwe mannen heulde met de vijand! Alice schoot het allerlaatste lid van de bende dood, terwijl Ed zijn geweer richtte op Buffalo Bill zelf, en zei: ''See you in hell, bastard'', en haalde de trekker over. TBR zag het allemaal gebeuren en probeerde te vluchtten, maar werd ingehaald door Alice, die zijn keel doorsneed. Toen liepen Alice en Ed samen de bank binnen, recht door de zee van lijken, naar de kluis. Ed plaatste het dynamiet, en een paar seconden later barstte de deur van de bank open... De kluis was helemaal gevuld met goud! Alice en Ed sprongen elkaar in de armen, en zoenden elkaar. Ze hadden het goud, de jackpot. Daarna laadden ze al het goud in de wagen, tot er niks meer in de kluis lag. Toen sprong Ed op het paard, en samen met Alice verliet hij Deadwood, om nooit meer terug te komen.

Owen was lynch, en was Dorpsoudste (Buffalo Bill).
TBR was lunch, en was Burger.

Ed was Heks (Jesse James) en was gekoppeld aan Alice , apostate wolf (Mayco).

Dit betekent dat Ed, Alice en Tristan dit potje hebben gewonnen! Gefeliciteerd!​
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan