• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #112 The Wild West

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
18dd5e95d426d8a3310eecdc4e255747.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
Dit was nu echt een van de meest waardeloze potjes die ik ooit gehad heb.

Wolven:
* AB die mij in mijn allereerste post, waarmee ik enkel wat activiteit wou creëren, meteen volgde. Dat was dus niet zo heel handig he.
* Ikzelf die me lelijk versprak tegen Archer. Dit heb ik nog geprobeerd goed te zetten door het als een uitlokking neer te zetten, en dit geloofde Archer. Echter voelde hij kennelijk toch de noodzaak het tegen Tristan te zeggen, en deze wist als Cupido van het g/s koppel al dat ik infectiewolf was, en zag dit als een mooie optie om mij er gemakkelijk uit te werken en met de eer te gaan strijken. Maargoed, er klopte dan ook niets van. Er zat namelijk helemaal geen welp in. Dus is het nogal onzinnig om bij mensen wolf te claimen als uitlokking, want als ze wolf zijn weten ze dat jij dat dus niet bent, en gaan ze zichzelf echt niet verraden.
* Claya werd gewoon pas actief toen wij al dood waren, om als koppel te winnen.

Goedjes:
Op Maximus, Owen en WWG na faalden jullie gewoon allemaal.
Óf inactief, óf gewoon dom.
Archer dom dat hij niet aan het koppel dacht, of dat Tristan ook gewoon wolf kon zijn, want ook dat kon, en omdat hij bij iedereen claimde.
En Gerben omdat hij op dag 1 bengel bij me claimde.
De rest was gewoon inactief, en stelde me diep teleur. Hierdoor had niemand zin om na te denken, en volgde men gewoon op de eerste post met stem die er gegeven werd. Kijk maar naar de lynch van IJzervreter, die was gewoon triest.
 

DeletedUser

Gast
Dit was nu echt een van de meest waardeloze potjes die ik ooit gehad heb.

Wie zegt er dan ook tegen iemand ik ben wolf terwijl die gene niet dood is?
Er is niet voor niet een kleine regel niet met doden praten... :O

Wolven:
* AB die mij in mijn allereerste post, waarmee ik enkel wat activiteit wou creëren, meteen volgde. Dat was dus niet zo heel handig he.
* Ikzelf die me lelijk versprak tegen Archer. Dit heb ik nog geprobeerd goed te zetten door het als een uitlokking neer te zetten, en dit geloofde Archer. Echter voelde hij kennelijk toch de noodzaak het tegen Tristan te zeggen, en deze wist als Cupido van het g/s koppel al dat ik infectiewolf was, en zag dit als een mooie optie om mij er gemakkelijk uit te werken en met de eer te gaan strijken. Maar goed, er klopte dan ook niets van. Er zat namelijk helemaal geen welp in. Dus is het nogal onzinnig om bij mensen wolf te claimen als uitlokking, want als ze wolf zijn weten ze dat jij dat dus niet bent, en gaan ze zichzelf echt niet verraden.
* Claya werd gewoon pas actief toen wij al dood waren, om als koppel te winnen.

Goedjes:
Op Maximus, Owen en WWG na faalden jullie gewoon allemaal.
Óf inactief, óf gewoon dom.
Archer dom dat hij niet aan het koppel dacht, of dat Tristan ook gewoon wolf kon zijn, want ook dat kon, en omdat hij bij iedereen claimde.
En Gerben omdat hij op dag 1 bengel bij me claimde.
De rest was gewoon inactief, en stelde me diep teleur. Hierdoor had niemand zin om na te denken, en volgde men gewoon op de eerste post met stem die er gegeven werd. Kijk maar naar de lynch van IJzervreter, die was gewoon triest.

Claya was nog steeds inactief nadat jullie dood waren, waarom denk je dat de lunch niet door ging op de 3e dag :p
Geef Archer gelijk dat hij dat tegen een ander zegt...
Dat hij Tristan volledig deed vertrouwen is gewoon goed gespeeld van Tristan zijn kant.
Ja of afkraken en dom van Archer zijn kant.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser199

Gast
De reden dat Archer me vertrouwde, is doordat ik al vanaf dag 1 Cupido had geclaimd, ik had echter gezegd dat ik mezelf had gekoppeld aan Alice. Ik had geclaimd dat Alice heks was, aangezien deze rol, natuurlijk, niet ergens anders boven water kwam, leek het voor Archer niet meer dan logisch dat wij inderdaad een G/G koppel waren :)
 

DeletedUser21204

Gast
Wie zegt er dan ook tegen iemand ik ben wolf terwijl die gene niet dood is?
Er is niet voor niet een kleine regel niet met doden praten... :O



Claya was nog steeds inactief nadat jullie dood waren, waarom denk je dat de lunch niet door ging op de 3e dag :p
Geef Archer gelijk dat hij dat tegen een ander zegt...
Dat hij Tristan volledig deed vertrouwen is gewoon goed gespeeld van Tristan zijn kant.
Ja of afkraken en dom van Archer zijn kant.

Die regel niet met doden praten geldt naar mijn idee alleen voor de dode zelf, dat die geen info geeft.
En ik gaf die fout toch ook zelf toe in dat stukje daaronder :p

Ja, dat is goed gespeeld van Tristan zijn kant, maar ook slecht gespeeld van Archer zijn kant, want Tristan was niet bewezen, en als orakel hoor je iemand die niet bewezen is gewoon niet zo te vertrouwen.
 

DeletedUser

Gast
Ik vind vooral dat alice zeer zielig heeft gespeeld.

Alice had gewoon weinig tijd ;)
Ik vond dit potje zwaar falend, de helft was inactief. De enige die aangaven inavtief te zijn waren Ed en Alice, de rest deed ook gewoon niks.
 

DeletedUser

Gast
De reden dat Archer me vertrouwde, is doordat ik al vanaf dag 1 Cupido had geclaimd, ik had echter gezegd dat ik mezelf had gekoppeld aan Alice. Ik had geclaimd dat Alice heks was, aangezien deze rol, natuurlijk, niet ergens anders boven water kwam, leek het voor Archer niet meer dan logisch dat wij inderdaad een G/G koppel waren :)

Verklaart dus ook waarom hij tot 2x toe jou een rol wou laten zien :p
 

DeletedUser

Gast
Ikzelf die me lelijk versprak tegen Archer. Dit heb ik nog geprobeerd goed te zetten door het als een uitlokking neer te zetten, en dit geloofde Archer. Echter voelde hij kennelijk toch de noodzaak het tegen Tristan te zeggen, en deze wist als Cupido van het g/s koppel al dat ik infectiewolf was, en zag dit als een mooie optie om mij er gemakkelijk uit te werken en met de eer te gaan strijken. Maargoed, er klopte dan ook niets van. Er zat namelijk helemaal geen welp in. Dus is het nogal onzinnig om bij mensen wolf te claimen als uitlokking, want als ze wolf zijn weten ze dat jij dat dus niet bent, en gaan ze zichzelf echt niet verraden.
Ik had Tristan en Ed niet verteld wie de wolven waren om de "natuurlijkheid" in hun acties beter te bewaren. Tristan wist dus niet op voorhand dat jij wolf was ;)

Ik vind vooral dat alice zeer zielig heeft gespeeld.
Ja, ik had idd actiever moeten zijn. Ik had dan wel op voorhand aangegeven dat ik niet actief zou kunnen wezen, maar ik had actiever kunnen zijn voor de tijden dat ik online was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan