• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #112 The Wild West

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Maar ik ben helemaal geen koppel ;)
Hoor ik dan geen bericht van de leiding te krijgen?

Oh en Tristan is een van de enige die ik kan vertrouwen dus...

Ik doe geen moeite omdat ik degene vertrouw die mijn droom heeft gekregen ;)

Ik claim bij deze orakel.
bij deze heb je je verraden, Tristan wist al in het begin wie het orakel is, maar als ik niemand zijn karakter ken en ik ben het orakel zou ik dat niemand vertellen , dus degene die het in het begin wist moest het andere deel van het koppel zijn en dat is tristan en die is wolf.
 

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
Ik wist niet hoeveel wolven erin zaten als je dat wilt horen ;)

nee, als je echt enkel een goedje bent (dus geen koppel), dan vind ik het vreemd dat je ENKEL met Tristan samenspant en niet met alle andere goedjes.
Jullie gedrag lijkt ook goed op elkaar. Je volgt allebei blindelings mijn stem op een sterk goedje en vervolgens stemmen jullie na elkaar op mij zonder al te veel uitleg buiten 'dat een vogeltje het heeft ingefloten'. Dat enkel jullie 2 zo doen, wijst op een koppel.
 

DeletedUser22575

Gast
Dat kan goed zijn in ieder geval ben je koppel met tris en ik kan bijna met 100% zeggen dat tris slecht is;kijk hoe tristan, hij speelt hij speelt anders dan anders.

Valt me eigenlijk niet echt op ?

nee, als je echt enkel een goedje bent (dus geen koppel), dan vind ik het vreemd dat je ENKEL met Tristan samenspant en niet met alle andere goedjes.

Ik heb nooit beweerd dat Tristan de enige is, ik heb het alleen niet over anderen ;)
 

DeletedUser

Gast
Trouwens je hebt geclaimt bij kyra en als je niet zeker wist dat dit niet kon tegen gehouden worden dan had je nooit geclaimt een orakel gaat niet overal claimen en al zeker niet als hij zeker is dat hem niks kan gebeuren.

Ik mag dood vallen als je geen G/S koppel bent
 

DeletedUser22575

Gast
Trouwens je hebt geclaimt bij kyra en als je niet zeker wist dat dit niet kon tegen gehouden worden dan had je nooit geclaimt een orakel gaat niet overal claimen en al zeker niet als hij zeker is dat hem niks kan gebeuren.

Ik heb idd wel bij iets teveel spelers geclaimd...
Ik heb dat zelfs nog tegen Tristan gezegd :p
Dat was wel dom :x

= ontwijkend

Vervolgens, als jij echt zeker bent dat ik laatste wolf ben, dan is IEDEREEN buiten ik goedje. Dus, ik herhaal mijn vraag.

Ga maar zelf netwerken dan.
 

DeletedUser

Gast
Kyra probeerde je te lynchen, maar tristan stak daar een stokje voor en kyra kon er niet verder op ingaan of ze verraadde tristan ook.
 

DeletedUser22575

Gast
= ontwijkend

Ik stel een simpele vraag en je kunt ze niet eens beantwoorden. Wie a zegt, moet ook b zeggen.

Ik hoef niks tegen een wolf te zeggen :p

En Owen, Tristan had daar toen helemaal geen tijd voor ;)
Kijk maar naar de tijd van die post dat Kyra haar lynch op mij zette.
 

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
Ik hoef niks tegen een wolf te zeggen :p
= weeral mijn vraag ontweken. Knap hoor :/
Als ik volgens jou echt de laatste wolf ben, dan is het na deze deadline gedaan, toch? waarom niet zeggen? Of kun je gewoon niemand opnoemen naast Tristan?

Volgens mij geef je best toe dat je fout zit. Hoe meer je zegt, hoe meer het duidelijk wordt voor zij die nog moeten stemmen.
 

DeletedUser

Gast
ik geloof hierdoor en door andere zetten van max dat hij geen wolf is.

[4-8-2014 23:57:17] Orry Main: Voor ik het vergeet.
Maximus is ontzettend stil op chat , dat is niet normaal.
[4-8-2014 23:57:43] Kyra: Idd
[4-8-2014 23:57:55] Kyra: En hij viel eerst AB aan, om hem daarna te verdedigen
[4-8-2014 23:58:07] Kyra: Wat lijkt op gefakete discussie tussen wolven
 

DeletedUser199

Gast
Ik weet dat er nog zowel een jager als een heks inzit, ik zal alvast vertellen dat onze geliefde Bezem jager is. Er zit nog maximaal 1 wolf in, dus als ik met jullie gedachtengang mee zou gaan, is het al onmogelijk dat Archer en ik een S/S koppel zouden zijn, dat is dus al onzin. Als bezem zijn kogel op mij zit, is het onmogelijk om als G/S koppel te winnen, ik hoop dat ik je daarmee overhaal dat ik een G/S koppel kan zijn, Owen? Verder weet ik niet of je het doorhebt, maar het zou de domste zet van de wereld zijn geweest om als slechtje Kyra eruit te hebben gehaald, aangezien ze in geen enkel opzicht verdacht was x). Als je oplet had gelet, had je geweten dat er waarschijnlijk nog nooit een potje is geweest waarin ik Kyra er niet uit heb gehaald als wolf, puur doordat er niemand op dit forum is die haar zo goed kent als ik :)
 

DeletedUser

Gast
Ik weet dat er nog zowel een jager als een heks inzit, ik zal alvast vertellen dat onze geliefde Bezem jager is. Er zit nog maximaal 1 wolf in, dus als ik met jullie gedachtengang mee zou gaan, is het al onmogelijk dat Archer en ik een S/S koppel zouden zijn, dat is dus al onzin. Als bezem zijn kogel op mij zit, is het onmogelijk om als G/S koppel te winnen, ik hoop dat ik je daarmee overhaal dat ik een G/S koppel kan zijn, Owen? Verder weet ik niet of je het doorhebt, maar het zou de domste zet van de wereld zijn geweest om als slechtje Kyra eruit te hebben gehaald, aangezien ze in geen enkel opzicht verdacht was x). Als je oplet had gelet, had je geweten dat er waarschijnlijk nog nooit een potje is geweest waarin ik Kyra er niet uit heb gehaald als wolf, puur doordat er niemand op dit forum is die haar zo goed kent als ik :)
Ik had toch vernomen dat jonas je voorbij heeft gestoken :p


Ik zeg al overal dat je G/S koppel bent .lees
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
Archer zwijgt opeens en dan komt Tristan, hoe kon het ook anders :)

Ik weet dat er nog zowel een jager als een heks inzit, ik zal alvast vertellen dat onze geliefde Bezem jager is. Er zit nog maximaal 1 wolf in, dus als ik met jullie gedachtengang mee zou gaan, is het al onmogelijk dat Archer en ik een S/S koppel zouden zijn, dat is dus al onzin.
Nooit beweerd geweest, van waar haal je dat? En had Archer niet al een tijdje orakel geclaimt? Je verdedigt iets dat niet eens is aangehaald.
Als bezem zijn kogel op mij zit, is het onmogelijk om als G/S koppel te winnen, ik hoop dat ik je daarmee overhaal dat ik een G/S koppel kan zijn, Owen? Verder weet ik niet of je het doorhebt, maar het zou de domste zet van de wereld zijn geweest om als slechtje Kyra eruit te hebben gehaald, aangezien ze in geen enkel opzicht verdacht was x). Als je oplet had gelet, had je geweten dat er waarschijnlijk nog nooit een potje is geweest waarin ik Kyra er niet uit heb gehaald als wolf, puur doordat er niemand op dit forum is die haar zo goed kent als ik :)
Vetgedrukt?
Als bezem... het lijkt me nogal logisch dat jullie niet als g/s koppel winnen als bezem je neerschiet? En ik weet niet of je het doorhebt, maar als slechtje was het idd een stomme zet om kyra eruit te halen, maar als g/s koppel is dat een goede zet. Je slaat alles door elkaar :confused:
Dat laatste lap je erbij om jezelf geloofwaardig te laten lijken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan