• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #113 Het kerkhof van wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Dit ga je toch niet menen hé?
In de ochtend eventjes een stem neerzetten en dan niet meer online komen!?!?!?

Wat een bullshit, je hebt nog een uur loom en je gaat beter reageren in dat uur!!
 

DeletedUser

Gast
Nope je hebt gewonnen elie, mooi gespeeld :(

Even lekker de uitslag verklappen:

Onnebecool wordt geluncht blijkt goedje, Loom wordt gelyncht elie blijkt wolf
 

DeletedUser

Gast
Weer een nieuwe burgemeester

De jacht op de wolven ging onverminderd door, zelfs op dag 9 wisten de inwoners nog steeds niet wie nou de wolf was.
onnebecool beschuldigde elienolanaomi, en elienolanaomi beschuldigde onnebecool.
De beslissing lag wederom in handen van de burgemeester, die zou haar beslissende stem moeten plaatsen.
Ze besloot om de laatste raad van Sanhal (de vorige en vergeten burgemeester) op te volgen, dus besloot ze om haar stem op onnebecool te plaatsen.

onnebecool is lynch en sterft als zieke
onnebecool 2
elienolanaomi 1
onnebecool - elienolanaomi
elienolanaomi - onnebecool
Loom - onnebecool
 

DeletedUser

Gast
Zieke: Als de zieke door de wolven wordt geluncht, kunnen zij de volgende dag niet nogmaals lunchen. Dit geldt niet als de zieke beschermd wordt door beschermengel of martelaar, maar wel als hij gered wordt door de heks.

Voor loom, dan weet ie wat het is
 

DeletedUser

Gast
De laatste lunch

De wolven waren het er nu over eens, ze hadden gewonnen.
Loom deed haar laatste poging, waardoor elienolanaomi bijna dacht dat ze echt geluncht zou worden.
Ze zette het op een lopen, weg ver weg van Loom.
Ze was bang en had echte pure angst, deze angst was ook gegrond natuurlijk.
Wie zou er niet bang worden van een 10 jarige met de macht van een burgemeester.
Ze waren de laatste 2 in het kleine dorpje Wakkerdam, en de stem van de burgemeester telde voor twee.
elienolanaomi durfde het niet op nog een lynch aan te laten komen, ze stopte dus abrupt met rennen en draaide zich om.
loom sterft als lunch en was bijziende dorpsgek
gefeliciteerd aan de wolven voor toch nog een onverwachte winst.

Natuurlijk ontvang ik graag feedback over dit potje, zodat ik mijn volgende potje nog beter kan gaan leiden :p
 

DeletedUser

Gast
1 op 4 met welp erbij, als de infectie had geïnfecteerd was t al helemaal gekkenhuis geweest :O
 

DeletedUser

Gast
Veels te veel wolfjes. Ook nog veel neutraaltjes. Te weinig speciale goedjes.
Sorry. Maar dit potje was zeer slecht gebalanceerd. Het is geluk te noemen dat de goedjes er zo veel wolven uit kregen
 

DeletedUser

Gast
Elie mijn complimenten ja, maar als er een andere speler als loom over was had je waarschijnlijk niet gewonnen denk ik :D
Erg leuk potje verder ben ver gekomen voor een nieuweling.

Maar even nog als laatste is het vaker zo dat er spelers als loom zijn? Want dat verpest het wel echt enorm. Reageert gewoon nooit en stemt alleen op wie de meeste stemmen leek te krijgen.
 

DeletedUser

Gast
Natuurlijk ontvang ik graag feedback over dit potje, zodat ik mijn volgende potje nog beter kan gaan leiden :p

Voor de eerste keer heb je wel goed geleid. Ik heb wel wat opmerkingen.

Na een gesprek met Onne heb ik besloten om hem het voordeel van de twijfel te geven.
Hierbij dus wel een waarschuwing voor Onne, het is nu duidelijk dat een burger en een goedje niet hetzelfde zijn.
Komt er weer zo'n verspreking zal je dood vallen.

Dit had je bijvoorbeeld beter niet kunnen zeggen, hiermee maak je hem imo eigenlijk bewezen.

En loom bleek dus toch wel geclaimd te hebben aangezien ze een zienende rol had, om die reden had ze best doden mogen vallen van mij.

Voor de rest ging het potje leiden wel goed vind ik.

Goedjes hebben niet zo goed gespeeld op het einde. Het viel me ook een beetje tegen dat niemand mijn posts ging bekijken aangezien ik de wolven kende maar goed.
 

DeletedUser

Gast
Dit had je bijvoorbeeld beter niet kunnen zeggen, hiermee maak je hem imo eigenlijk bewezen.

Ik dacht echt dat burger gewoon een andere naam voor goedje was, maar tja daardoor kon inderdaad wel gezien worden dat ik of een wolf of een speciaaltje was. Helaas leek het eerste logischer.
 

DeletedUser

Gast
Te
Veel
Wolfjes.

Het moment dat je ziet dat ik geen slechtje ben moet je er altijd drie slechtjes bijstoppen voor de balans want ik haal ze er toch allemaal uit.:)

Ik dacht echt dat burger gewoon een andere naam voor goedje was, maar tja daardoor kon inderdaad wel gezien worden dat ik of een wolf of een speciaaltje was. Helaas leek het eerste logischer.

Ik vond ook niet dat je dood moest vallen, alleen dat zijn reactie in het topic jou bewezen zou kunnen maken.

Het was overduidelijk dat je met burger goedje bedoelde, ik bedoel maar, je noemde Sanhal ook een burger en zette erachter dat hij beul was. Dat mensen het dan een claim noemen vind ik vrij raar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik heb het al uitgebreid in Skype erover gehad met Altijd Bezig dat er veel te veel wolven waren.
Eigenlijk zouden de goedjes gewoon moeten winnen. :p

Overigens. Ik wil niets insinueren, maar de spelers die Elienolanaomi naar dit forum heeft gehaald - Klein Kindje en Loom-a-holic - beschermenden allebei zonder duidelijke reden haar. Klein Kindje volgde het topic gewoon niet, zag dat het tussen Eli en iemand anders ging en stemde dan maar op die ander. Loom is Eli's dochtertje en die stemde natuurlijk niet op haar moeder. Naja het is blijkbaar erg lucratief om nieuwe spelers die niet erg in het spel zitten hierheen te halen.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik heb het al uitgebreid in Skype erover gehad met Altijd Bezig dat er veel te veel wolven waren.
Eigenlijk zouden de goedjes gewoon moeten winnen. :p

Overigens. Ik wil niets insinueren, maar de spelers die Elienolanaomi naar dit forum heeft gehaald - Klein Kindje en Loom-a-holic - beschermenden allebei zonder duidelijke reden haar. Klein Kindje volgde het topic gewoon niet, zag dat het tussen Eli en iemand anders ging en stemde dan maar op die ander. Loom is Eli's dochtertje en die stemde natuurlijk niet op haar moeder. Naja het is blijkbaar erg lucratief om nieuwe spelers die niet erg in het spel zitten hierheen te halen.

Klopt, van Loom wist ik eigenlijk zeker dat ze goed was en nadat ik haar BM had gemaakt wist ik dat het niet slim was en dat ik voor onne had moeten gaan, maar daar was niks aan te doen.
Ik dacht na mijn dood dat Onne goed was en Eli heeft toen nog gebruik kunnen maken van mijn post.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan