• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #127 De Royalisten van Roche de Nez

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Want hij zou het dan ook echt hierin vragen, en niet in de wolvenchat of in prive :rolleyes:
Dit valt toch wat tegen na die mooie BM-stem :O
Maar er zit een reden achter. Wat jij nu zegt is inderdaad het perfecte antwoord, daarom kon hij het zich veroorloven om het hier te vragen, want hij kon toch dit antwoorden. En achteraf zelfs toegeven dat hij nog wolf had geclaimd ook.
Ik wou op Moon stemmen, maar die woet niet mee.
Ik wou op Imra stemmen, maar nah.
Rutger dan maar
Je wilde op mij stemmen maar bedacht toen dat dat niet echt verstandig was omdat ik je door heb? In andere woorden: je bent een beetje bang van mij?
 

DeletedUser22651

Gast
Bij Imra lijkt het zo duidelijk altijd, of hij goed of slecht is. Als hij slecht is, komt hij later in het spel pas echt naar voren. Is hij goed, dan zal hij zichzelf wel zo op durven stellen, om op dag een al vanalles en nog wat uit te kramen. Ik zou dat niet al te serieus nemen. Het is net als Bezem die zegt dat hij actief gaat worden, of Rutger die zegt geen bm te worden, of Kyra die bm wilt worden, of wouter die eens een keer niet overal wat achter zoekt, of Archer die eens een keer een langere post maakt, of ik, die nog maar eens probeert er wat van te maken. Het wordt tijd dat we eens serieus gaan spelen.

BM? Don't really care, aangezien ik vanavond niet meer kan zeggen of het een goedje of een slechtje is: PartoftheGame
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13380

Gast
Bij Imra lijkt het zo duidelijk altijd, of hij goed of slecht is. Als hij slecht is, komt hij later in het spel pas echt naar voren. Is hij goed, dan zal hij zichzelf wel zo op durven stellen, om op dag een al vanalles en nog wat uit te kramen. Ik zou dat niet al te serieus nemen. Het is net als Bezem die zegt dat hij actief gaat worden, of Rutger die zegt geen bm te worden, of Kyra die bm wilt worden, of wouter die eens een keer niet overal wat achter zoekt, of Archer die eens een keer een langere post maakt, of ik, die nog maar eens probeert er wat van te maken. Het wordt tijd dat we eens serieus gaan spelen.

BM? Don't really care, aangezien ik vanavond niet meer kan zeggen of het een goedje of een slechtje is: PartoftheGame

Hey, en het feit dat ik mee doe, dan? Da's ook niet echt normaal. :O
 

DeletedUser

Gast
Beter laat als niet

Iedereen veel succes. En zoals jullie vast gemist hebben: Gerben
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Bij Imra lijkt het zo duidelijk altijd, of hij goed of slecht is.

Dan is het enerzijds vreemd dat je hem niet als BM stemt. En anderzijds vreemd dat je niet uitlegt wat hij nu is, aangezien dat niet duidelijk is, tenzij je er van overtuigd bent dat ie goed is, maar dan had je op hem moeten stemmen en klopt je post niet. Je zegt nu wat?

Maar er zit een reden achter. Wat jij nu zegt is inderdaad het perfecte antwoord, daarom kon hij het zich veroorloven om het hier te vragen, want hij kon toch dit antwoorden. En achteraf zelfs toegeven dat hij nog wolf had geclaimd ook.

Je wilde op mij stemmen maar bedacht toen dat dat niet echt verstandig was omdat ik je door heb? In andere woorden: je bent een beetje bang van mij?

Klopt, dit was helemaal mijn gedachtegang, en precies daarom mag ik lynch worden. Ga je gang Imrahil, dan koppel ik je wel niet :O
En nee, dit is geen serieuze claim, naabs :/

Verder ben ik nooit bang van jou Imra <3
 

DeletedUser21204

Gast
Waarom haten jullie het altijd als ik op mezelf stem? :|

Omdat het 0 toevoegt aan het spel. Het is gewoon het dodgen van een BM-stem uitbrengen.
Het is namelijk vrij duidelijk dat jij geen BM wordt, want niemand anders stemt op jou.
 

DeletedUser22651

Gast
Dat Imrahil misschien een goedje is, wil niet zeggen dat hij een geschikte bm is per defenitie. Op dit onzekere moment weeg ik mijn overtuiging van zijn goedheid af tegen mijn overtuiging van zijn bm-capaciteit en inzet. Hij is nog niet eens bewezen, dus vandaar dat hij mijn stem niet krijgt.

Echter, PartoftheGame lijkt me wel redelijke capaciteit te hebben, ondanks dat hij vorig potje iets te obvious fluitspeler speelde imo.
 

DeletedUser22575

Gast
Waarom haten jullie het altijd als ik op mezelf stem? :|

237.gif
 

DeletedUser22651

Gast
Gerben zal nooit leren een toevoeging aan het spel te geven.

'Toevoeging' staat bij Gerben niet in het woordenboek. 'Serieus' evenmin
 

DeletedUser23053

Gast
Waarom stem je op iemand die wolf claimt?

Ik claim wolf.

Ik vind het wel grappig dat precies in het potje met een ziener, Rutger zegt geen BM te willen worden.



Want hij zou het dan ook echt hierin vragen, en niet in de wolvenchat of in prive :rolleyes:
Dit valt toch wat tegen na die mooie BM-stem :O

Dat zei ik inderdaad ook al, maar op mijn berichten reageert Rutger niet maar op die van Kyra wel???

Bij Imra lijkt het zo duidelijk altijd, of hij goed of slecht is. Als hij slecht is, komt hij later in het spel pas echt naar voren. Is hij goed, dan zal hij zichzelf wel zo op durven stellen, om op dag een al vanalles en nog wat uit te kramen. Ik zou dat niet al te serieus nemen. Het is net als Bezem die zegt dat hij actief gaat worden, of Rutger die zegt geen bm te worden, of Kyra die bm wilt worden, of wouter die eens een keer niet overal wat achter zoekt, of Archer die eens een keer een langere post maakt, of ik, die nog maar eens probeert er wat van te maken. Het wordt tijd dat we eens serieus gaan spelen.

BM? Don't really care, aangezien ik vanavond niet meer kan zeggen of het een goedje of een slechtje is: PartoftheGame

Als je liever hebt dat ik weer eens lekker ga tunnelen, vooral zeggen, ik zal m'n best doen.

Beter laat als niet

Iedereen veel succes. En zoals jullie vast gemist hebben: Gerben

Leef jij ook nog? :O

Omdat het 0 toevoegt aan het spel. Het is gewoon het dodgen van een BM-stem uitbrengen.
Het is namelijk vrij duidelijk dat jij geen BM wordt, want niemand anders stemt op jou.

Wouter
 

DeletedUser22651

Gast
Jou vind ik wel heel anders spelen als voorheen. Waar is je getunnel? Waar is je randomstem? SInds wanneer stem jij op jezelf?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan