• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #127 De Royalisten van Roche de Nez

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Omdat het 0 toevoegt aan het spel. Het is gewoon het dodgen van een BM-stem uitbrengen.
Het is namelijk vrij duidelijk dat jij geen BM wordt, want niemand anders stemt op jou.

Klopt, maar als er toch geen 1 op me stemt, maakt het toch niet uit?

Gerben zal nooit leren een toevoeging aan het spel te geven.

'Toevoeging' staat bij Gerben niet in het woordenboek. 'Serieus' evenmin

Dankje voor het vertrouwen :rolleyes:
 

DeletedUser23053

Gast
Jou vind ik wel heel anders spelen als voorheen. Waar is je getunnel? Waar is je randomstem? SInds wanneer stem jij op jezelf?

Heuj nu zoek jij ook overal wat achter, feli Aran, je doet net wat waar je mij zojuist op aanviel!
 

DeletedUser

Gast
Wouter, dit vind ik erg zwak van je. Ik reageer op Kyra omdat zij niet door mij geninja'd werd, in tegenstelling tot jou, en dat weet je zelf ook wel. Je BM-stem op jezelf is ergerlijk, Kyra heeft een prima reden aangegeven voor waarom die stem in dit geval niet zo'n geweldige is.
 

DeletedUser21204

Gast
Klopt, maar als er toch geen 1 op me stemt, maakt het toch niet uit?



Dankje voor het vertrouwen :rolleyes:

Jawel, want als je dan op iemand stemt die wel al stemmen heeft, heeft jouw stem tenminste een invloed op het spel.
Die BM-stem van jou op jezelf voegt helemaal niets toe, en heeft ook 0 invloed op het spel.
Men kan er niet eens een discussie over beginnen ofzo.
Het is gewoon hetzelfde als niet stemmen.
 

DeletedUser22651

Gast
Correctie: jij slaat om je heen. Ik heb tot nu toe alleen jou serieus aan de kaak gesteld.
 

DeletedUser

Gast
Jawel, want als je dan op iemand stemt die wel al stemmen heeft, heeft jouw stem tenminste een invloed op het spel.
Die BM-stem van jou op jezelf voegt helemaal niets toe, en heeft ook 0 invloed op het spel.
Men kan er niet eens een discussie over beginnen ofzo.
Het is gewoon hetzelfde als niet stemmen.

We hebben deze discussie al te vaak gevoerd.

Ik stem altijd op mezelf vooral nu omdat dit mijn eerste potje in tijden is. Ik kan mijn BM-stem altijd veranderen, dat doe ik soms ook.
 

DeletedUser23053

Gast
Correctie: jij slaat om je heen. Ik heb tot nu toe alleen jou serieus aan de kaak gesteld.

Ik sla om me heen omdat ik niet weer wil tunnelen, als je dat niet in kan zien, niet mijn probleem.

Ja, ja dat vind ik.

Wow, eerst doe je hetzelfde als Mineos en daarna doe je hetzelfde als Robin :O

Die zijn er ook als de kippen bij als er iemand een kans maakt om gelyncht te worden, zeg...
Maar dan zelf een lynchstem uitbrengen doen ze niet...

Precies!

Die BM-stem op mezelf was obvious trol, dacht dat jullie dat wel zouden snappen, mr blijkbaar niet.
 

DeletedUser22651

Gast
Tis wel pas dag 1 he, nog een beetje vroeg om meteen al knopen door te gaan hakken.

Wel makkelijk praten nu hè wouter. Moet Kyra het voor je voorkauwen?
 

DeletedUser22651

Gast
Ik sla om me heen omdat ik niet weer wil tunnelen, als je dat niet in kan zien, niet mijn probleem.



Wow, eerst doe je hetzelfde als Mineos en daarna doe je hetzelfde als Robin :O



Precies!

Die BM-stem op mezelf was obvious trol, dacht dat jullie dat wel zouden snappen, mr blijkbaar niet.


Zeker weten? Jij quote deze onderstaande kyrapost. Gaat moeilijk als je eerder was

Die zijn er ook als de kippen bij als er iemand een kans maakt om gelyncht te worden, zeg...
Maar dan zelf een lynchstem uitbrengen doen ze niet...
 

DeletedUser21204

Gast
We hebben deze discussie al te vaak gevoerd.

Ik stem altijd op mezelf vooral nu omdat dit mijn eerste potje in tijden is. Ik kan mijn BM-stem altijd veranderen, dat doe ik soms ook.

Tijd om dat eens te veranderen.
Ik ga er vanuit dat jouw BM-stem nog veranderd zal worden, op tijd. Voor 23u dus.
 

DeletedUser23053

Gast

DeletedUser22651

Gast
Snap je het nu echt niet of houd je je nu van de domme?

Kyra zegt
Die zijn er ook als de kippen bij als er iemand een kans maakt om gelyncht te worden, zeg...
Maar dan zelf een lynchstem uitbrengen doen ze niet...

Jij bevestigt dit nog maar even een keer. Over vuurtjes aanwakkeren hoef je mij niets te vertellen. Dat zie ik jou al vaak genoeg doen. Het valt me alleen op dat je een kolossale tactiekverandering toepast (die naar mijn mening nog steeds ondoordacht bashen is), je opeens op jezelf stemt, en dat als Kyra een eigenlijk terechte opmerking maakt, als het gaat om het feit dat de lynchaansporingen onbeargumenteerd zijn (vroeg wil wat mij betreft niet zo veel zeggen), maar waarom moet je dat dan ook nog eens een keer zo onderstrepen?
 

DeletedUser23053

Gast
Kun jij nu echt niet lezen?
Ik zeg het over Archer, komt Kyra dat Mineos het ook deed, had ik niet aan gedacht, maar is wel zo, vandaar mijn "precies".
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan