• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #127 De Royalisten van Roche de Nez

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser22651

Gast
Je ontwijkt mijn vraag.
Waarom deze:

Nét als Kyra iets zegt? Ik denk dat het volgende aan de hand is:
Normaal stem je op Kyra als burgemeester, maar nu heb je opeens een andere tactiek. Jullie twee willen allebei niet echt horen, dat wouter hier Kyra nog eens extra moet onderstrepen, en Kyra probeert wouter dan nog maar een keer uit de brand te helpen, door precies hetzelfde als wouter te zeggen.
Vervolgens komt er een excuus van wouter over zijn bm-stem:

Die BM-stem op mezelf was obvious trol, dacht dat jullie dat wel zouden snappen, mr blijkbaar niet.

Dit bevestigt mijn argument nog eens: de verklaring van de bm-stem hoort nog eens bij de 'om je heen-slaan'-tactiek (hij zegt 'JULLIE'), maar de enige reden dat je geen bm-stem op Kyra plaatst zoals je altijd doet, die ik kan bedenken, is dat kyra en jij nu samen iets te verbergen hebben, en zomaar zou het kunnen dat jullie nu allebei wolf zijn, of op een andere manier samen spelen. Dat zou dan qua wouter ook meteen zijn timing voor zijn tactiekwissel aangeven.

Daarom: Wouter

Zul je zien dat ze nu allebei gaan reageren en verdedigen. Logisch, maar daarmee kunnen we dus die samenspanning nog even testen.
 

DeletedUser

Gast
Oeh ik zie mijn naam :O
@Iedereen die commentaar had op mijn post (Kyra), ik maakte maar een grapje hoor :p
 

DeletedUser13380

Gast
Snap je het nu echt niet of houd je je nu van de domme?

Kyra zegt


Jij bevestigt dit nog maar even een keer. Over vuurtjes aanwakkeren hoef je mij niets te vertellen. Dat zie ik jou al vaak genoeg doen. Het valt me alleen op dat je een kolossale tactiekverandering toepast (die naar mijn mening nog steeds ondoordacht bashen is), je opeens op jezelf stemt, en dat als Kyra een eigenlijk terechte opmerking maakt, als het gaat om het feit dat de lynchaansporingen onbeargumenteerd zijn (vroeg wil wat mij betreft niet zo veel zeggen), maar waarom moet je dat dan ook nog eens een keer zo onderstrepen?

Niet dat deze gehele discussie ook maar iets naar boven brengt over het al dan niet wolf zijn van iemand... Deze discussie wordt altijd gevoerd op dag één, en we komen er nooit ergens mee, waarom deze dan nog voeren? Ga het in een privéchat doen ofzo.

Je hebt inderdaad verschillende spelers, zoals jij en Kyra, die zeer serieus en goed spelen, vrij sterk zijn als het om het verbale gaat, dan heb je mensen zoals Rabbid en Archer, sarcastisch. En je hebt mensen zoals Gerben, die meestal trollen of op zich zelf stemt om zo niet te moeten stemmen. Maar alsnog, als je je stem verandert, is er niets aan de hand, het lijkt me dan ook vrij raar om nu al hierover te beginnen, terwijl hij nog tot 23:00 heeft om die te veranderen? Het eindresultaat telt, niet dat op dit ogenblik. Daarbij vind ik een stem op jezelf beter dan geen stem, al is er natuurlijk altijd de mogelijkheid om te stemmen op een ander.

Laten we nu, zoals je zelf enkele pagina's terug zei, eens echt met het spelletje beginnen. Kijk op basis van stemmen e.d. Aangezien we nog geen lynch moeten geven, kunnen we volgens mij nog niet echt naar verdachten roepen o.i.d. Komt er in die eerste twee dagen iets verdachts, dan kunnen we die lynchen en verder kijken op basis van die stemmen, komt er niets, dan moeten we jammer genoeg random stemmen en hopen op een goede uitslag om verder te geraken. Maar één ding staat vast, en dat is dat je er zo niet komt.

Je hebt tot nu toe een vrij goede indruk op me na gelaten, hou dat zo als je echt met het spel bezig bent.

Je ontwijkt mijn vraag.
Waarom deze:


Nét als Kyra iets zegt? Ik denk dat het volgende aan de hand is:
Normaal stem je op Kyra als burgemeester, maar nu heb je opeens een andere tactiek. Jullie twee willen allebei niet echt horen, dat wouter hier Kyra nog eens extra moet onderstrepen, en Kyra probeert wouter dan nog maar een keer uit de brand te helpen, door precies hetzelfde als wouter te zeggen.
Vervolgens komt er een excuus van wouter over zijn bm-stem:



Dit bevestigt mijn argument nog eens: de verklaring van de bm-stem hoort nog eens bij de 'om je heen-slaan'-tactiek (hij zegt 'JULLIE'), maar de enige reden dat je geen bm-stem op Kyra plaatst zoals je altijd doet, die ik kan bedenken, is dat kyra en jij nu samen iets te verbergen hebben, en zomaar zou het kunnen dat jullie nu allebei wolf zijn, of op een andere manier samen spelen. Dat zou dan qua wouter ook meteen zijn timing voor zijn tactiekwissel aangeven.

Daarom: Wouter

Zul je zien dat ze nu allebei gaan reageren en verdedigen. Logisch, maar daarmee kunnen we dus die samenspanning nog even testen.

Dit vind ik totale bullshit. Ik verdedig Wouter ook, omdat ik niet vind dat deze discussie ook maar enig nut heeft en Wouter best op zich zelf mag stemmen zonder al die commentaar, ook al is het dan niet slim. En ik ben er vrij zeker van dat Kyra het daarin met me eens is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23053

Gast
Je ontwijkt mijn vraag.
Waarom deze:


Nét als Kyra iets zegt? Ik denk dat het volgende aan de hand is:
Normaal stem je op Kyra als burgemeester, maar nu heb je opeens een andere tactiek. Jullie twee willen allebei niet echt horen, dat wouter hier Kyra nog eens extra moet onderstrepen, en Kyra probeert wouter dan nog maar een keer uit de brand te helpen, door precies hetzelfde als wouter te zeggen.
Vervolgens komt er een excuus van wouter over zijn bm-stem:



Dit bevestigt mijn argument nog eens: de verklaring van de bm-stem hoort nog eens bij de 'om je heen-slaan'-tactiek (hij zegt 'JULLIE'), maar de enige reden dat je geen bm-stem op Kyra plaatst zoals je altijd doet, die ik kan bedenken, is dat kyra en jij nu samen iets te verbergen hebben, en zomaar zou het kunnen dat jullie nu allebei wolf zijn, of op een andere manier samen spelen. Dat zou dan qua wouter ook meteen zijn timing voor zijn tactiekwissel aangeven.

Daarom: Wouter

Zul je zien dat ze nu allebei gaan reageren en verdedigen. Logisch, maar daarmee kunnen we dus die samenspanning nog even testen.

Jaja we hebben ons bewijs!

Kun jij nu echt niet lezen?
Ik zeg het over Archer, komt Kyra dat Mineos het ook deed, had ik niet aan gedacht, maar is wel zo, vandaar mijn "precies".

Hoelang heb ik al niet meer op Kyra gestemd?
 

DeletedUser22651

Gast
Er zal toch iets moeten gebeuren willen we morgen iemand lynchen. Degene die begint krijgt dan meestal de volle laag, maar dan incasseer ik wel. Dat kan ik hebben.
Een stem veranderen kan soms een hoop zeggen, dat ben ik met je eens, maar bij wouter is het zo'n duidelijke verandering van spelen, en een stem op jezelf is naar mijn mening, never nooit goed. Hoe dan ook, de stem staat er nu, en nu zal hij toch aan de kaak gesteld mogen worden. Het eindresultaat telt zeker, maar het komt er nooit als je niet begint. Ik begrijp je reactie volledig, het is een vroege lynch. Wat ik wel vreemd vind, is dat je eerst zegt:

het lijkt me dan ook vrij raar om nu al hierover te beginnen, terwijl hij nog tot 23:00 heeft om die te veranderen?
En dan:
Kijk op basis van stemmen e.d.

Je vindt het dus toch belangrijk om naar de stemmen te kijken? Mooi, dan kunnen we het met elkaar vinden, maar deze tegenspraak wil ik graag verklaard hebben.
Overigens ben ik van mening, dat het afkappen van lynches zonder de inhoud van het spel aan te halen, het spel meer tegenwerkt, dan een vroege lynch, maar goed, eenmalig vind ik persoonlijk niet verkeerd.

@Kyra, vorig potje deed wouter niet mee.

@Kyra én Wouter, dit is nou niet bepaald een verdediging. Ik verwachtte toch iets sterkers van jullie, iets wat mij kan overtuigen. En dan niet van 'ja maar jij', maar echte argumenten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
Ik geloof niet dat ik mijzelf moet verdedigen.

En dan is het niet het vorige potje, maar een paar potjes terug. Sorry hoor.
 

DeletedUser23442

Gast
Part of the Game. Waarom? Ja, vond het lastig kiezen, maar ik zocht iemand die redelijk actief geweest was al. Ook actief zou blijven voorlopig. Maar niet mensen die met oogkleppen op alleen maar ieder potje op elkaar (overdreven) kunnen reageren.
 

DeletedUser21204

Gast
Kyraco, want ik bedacht me net dat ik nog een stem moet uitbrengen, en ik wil graag BM worden, en ik kan zo snel niemand anders bedenken.
 

DeletedUser

Gast
Deadline

De Royalisten hebben gestemd en hun BM gekozen.


Jullie BM is Kyra
 

DeletedUser

Gast
Bij Imra lijkt het zo duidelijk altijd, of hij goed of slecht is. Als hij slecht is, komt hij later in het spel pas echt naar voren. Is hij goed, dan zal hij zichzelf wel zo op durven stellen, om op dag een al vanalles en nog wat uit te kramen. Ik zou dat niet al te serieus nemen.

Nja, Imra is ook vaak genoeg als goedje inactief geweest en als slechtje actief dus imo gaat dat niet zo op.

De Bezem want ik zie geen andere kandidaten met potentie.

Kyraco, want ik bedacht me net dat ik nog een stem moet uitbrengen, en ik wil graag BM worden, en ik kan zo snel niemand anders bedenken.

Waarom een stem op jezelf als je de uitslag daarmee niet beïnvloedt
 

DeletedUser

Gast
euhmm... sorry!!!
Ik had deze even gemist. Ik zal vanaf nu actief zijn (en ff teruglezen hoe jullie 90 posts over een bm maken :p )
 

DeletedUser

Gast
Nja, Imra is ook vaak genoeg als goedje inactief geweest en als slechtje actief dus imo gaat dat niet zo op.





Waarom een stem op jezelf als je de uitslag daarmee niet beïnvloedt

Ik stond gelijk met Kyra volgens mij, maar door haar stem daarna weer stond ze weer voor.
 

DeletedUser23053

Gast
euhmm... sorry!!!
Ik had deze even gemist. Ik zal vanaf nu actief zijn (en ff teruglezen hoe jullie 90 posts over een bm maken :p )

Je kan wel zeggen, 90 posts over een BM en vervolgens niet eens 10 berichten kunnen posten...
Kan op zich wel wat actiever :p
Zal zelf ook ff terugzoeken of ik nog wat opvallends kan vinden buiten Aran die ieder potje op mij stemt ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan