• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #128: Potje van KyrAran

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Niet waar, dit klopt langs geen kanten. Verder is je stem op WWg waardeloos. Het feit dat ie actief is maakt de stem zelfs verdacht.

Dus het feit dat ik op een actieve speler stem is verdacht? En het zou inderdaad kunnen dat dit niet zo is.
 

DeletedUser23053

Gast
Als er een ketter in zit dan zal er een priester inzitten, als er een rattenval in zit dat zit er een muizenval in, en Moonmonkey geef me eens een scenario waarin iemand op dag 1 in een potje zonder netwerken word gelynched behalve de redenen inactiviteit of domheid?


Uhm nee.
Een ketter betekent niet per se een priester en een priester niet per se een ketter. Zelfde geld voor andere vergelijkbare rollen. Burgers zitten gewoon in zowat elk potje en zo ook in dit potje.
 

DeletedUser

Gast
Kan, ik ben het niet gewend hier WvW te spelen dus weet niet 100 percent hoe rollen verdeling werkt.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Dus het feit dat ik op een actieve speler stem is verdacht? En het zou inderdaad kunnen dat dit niet zo is.

Enigzins wel. Als hij verdacht zou zijn, zou het volkomen normaal zijn.
Maar hij is in mijn ogen niet voldoende verdacht en jij geeft geen degelijke argumenten. Dus ja dat vind ik verdacht.
 

DeletedUser

Gast
Enigzins wel. Als hij verdacht zou zijn, zou het volkomen normaal zijn.
Maar hij is in mijn ogen niet voldoende verdacht en jij geeft geen degelijke argumenten. Dus ja dat vind ik verdacht.
Ik wil er eerlijk gezegd vandaag liever geen inactieve uit want dat helpt ons totaal niet en ja er is een kans dat WWG echt goed is. Normaal zou ik zeggen vind de infectie maar ik zie geen verdachten buiten WWG.
 

DeletedUser22575

Gast
Enigzins wel. Als hij verdacht zou zijn, zou het volkomen normaal zijn.
Maar hij is in mijn ogen niet voldoende verdacht en jij geeft geen degelijke argumenten. Dus ja dat vind ik verdacht.

Natuurlijk moet er dan wel een kans voordoen om een degelijke theorie te kunnen maken.

Ik wil er eerlijk gezegd vandaag liever geen inactieve uit want dat helpt ons totaal niet en ja er is een kans dat WWG echt goed is. Normaal zou ik zeggen vind de infectie maar ik zie geen verdachten buiten WWG.

Er is altijd een kans dat iemand goed is :p.
 

DeletedUser

Gast
Lol, ik bedoel hier is er een goede kans dat hij goed is maar ook een goede kans dat hij slecht is.

Die kans is er bij iedereen van ons hier. Omdat WWG lycantroop claimt (iedere claim kan kloppen, maar net zo goed onzin zijn) heeft natuurlijke wel een lichte invloed. Maar om direct hem te willen gaan lynchen?

Vind ik wel erg snel geoordeeld. Dan lynch ik er nog liever een inactief iemand uit, dan dat het potje weer gaat doodvallen. Omdat er niemand meer iets zegt. WWG houdt er tenminste de activiteit in :)
 

DeletedUser2057

Gast
4. Het is opzich geen ongeloofwaardige claim.

Dit vind ik wel een opvallende reden, waarom zou je dat vermelden als je echt lycantroop bent? Het klinkt alsof je voor je je claim deed eerst even alle rollen op een rijtje hebt gezet en hebt nagedacht welke claim de minste consequenties zou hebben. Ik ben echter geneigd je voorlopig te geloven, aangezien het ook apart is als je al op de eerste dag, terwijl er nog totaal geen verdenking op je rust een rol claimt. Daarmee neem je dus een risico dat je als wolf waarschijnlijk vermeden zou hebben.

Wat betreft mijn lynchstem: met behulp van het onderstaande lijstje heb ik de bijzonder weloverwogen 8-) keuze gemaakt om een low risk, low reward strategie toe te passen en op Jo 10 te stemmen.

mijn bm-stem gaat naar Aeneas, aangezien Imrahil inactief is en wwg toch een beetje 'damaged goods'.
1. RabbidRobin: Actief
2. Wouterjs: Actief
3. Jo 10: Inactief
4. Aeneas: Actief waarschijnlijk BM
5. Heir of Carthago: Actief
6. Gerbentjee: Inactief
7. Jaspenia: Actief
8. Araluen: Actief
9. Imrahil: Inactief
10. Archer of Doom: Actief
11. MoonMonkey: Actief
12. Owen666: Inactief
13. Sammy95: Actief
14. Weerwolfgek: Actief: claimt lycantroop
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Dit vind ik wel een opvallende reden, waarom zou je dat vermelden als je echt lycantroop bent? Het klinkt alsof je voor je je claim deed eerst even alle rollen op een rijtje gezet hebt en gedacht hebt welke claim de minste consequenties zou hebben. Ik ben echter geneigd je voorlopig te geloven, aangezien het ook apart is als je al op de eerste dag, terwijl er nog totaal geen verdenking op je rust een rol claimt. Daarmee neem je dus een risico dat je als wolf waarschijnlijk vermeden zou hebben.

Wat betreft mijn lynchstem: met behulp van het onderstaande lijstje heb ik de bijzonder weloverwogen 8-) keuze gemaakt om een low risk, low reward strategie toe te passen en op Jo 10 te stemmen.

mijn bm-stem gaat naar Aeneas, aangezien Imrahil inactief is en wwg toch een beetje 'damaged goods'.

Eindelijk iemand die mijn werk apprecieert. Als hier niets gebeurd Jo10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Voorlopig zijn er nog niet genoeg redenen om een actief iemand eruit te gaan stemmen.

Hoe vreemd de claim van WWG ook is, vooralsnog is er nog geen concreet iets waardoor hij een slechtje zou kunnen zijn.
Vooralsnog gaat mijn stem dan ook maar naar een inactief iemand Imrahil
 

DeletedUser22575

Gast
Voorlopig zijn er nog niet genoeg redenen om een actief iemand eruit te gaan stemmen.

Hoe vreemd de claim van WWG ook is, vooralsnog is er nog geen concreet iets waardoor hij een slechtje zou kunnen zijn.
Vooralsnog gaat mijn stem dan ook maar naar een inactief iemand Imrahil

Grappig dat je dan ineens op een ander actief inactiefje stemt, en niet op dezelfde.
 

DeletedUser2057

Gast
vind ik ook, maar een actieve speler lynchen zonder echt een overtuigende aanleiding verbetert de spelkwaliteit ook niet.
 

DeletedUser

Gast
Ik vind het toch jammer dat we er een inactieve uit moet krijgen.

Ik zie geen andere mogelijkheid op dit moment. Hoewel WWG zich een gewaagde zet doet om direct lycantroop te claimen, zie ik dit niet als een directe reden hem te lynchen. En verder.. is er nog niet bepaald veel voorgevallen. En dus geen andere verdachte personen, iig zo zie ik 't op het moment.

Maar de DL is er nog niet, dus mijn stem kan nog altijd veranderen. En zo ook de stemmen van anderen.
 

DeletedUser23053

Gast
Jammer genoeg deadline al vroeg en ik ben vanavond een tijdje weg, dus waarschijnlijk stem ik ook een inactiefje...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan