• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #146 - Een old-school potje WvW met verhaaltjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser19689

Gast
Sorry, ik was gisteren niet thuis en ben te arm om 3G aan te schaffen dus vandaar dat ik niet gestemd heb. Ik lees het topic dadelijk door.
 

DeletedUser21204

Gast
Volgens mij kunnen artifex en jij gewoon wolf zijn hoor, aangezien HoC ook wolf was en die eruit werd gelynchd in plaats van jou. Ze moesten alleen maar kiezen welke wolf ze eruit lynchte. Jij of artifex.
Btw zeg ik hier niet mee dat jullie ook echt wolf zijn, alleen dat je verdediging niet klopt.
En jij bent degene die al een nieuw inschrijftopic voor het nieuwe potje geopend heeft terwijl spel nog niet eens is afgelopen, dus dat zou kunnen betekenen dat je wolf bent omdat je dan over het algemeen de rollen beter kent en precies weet wie er goedje is en wie niet. En als je dan ook nog is een keer geliefde bent dan weet je nog meer rollen.
Dus is dat de reden dat jij weet dat het spel dan bijna afgelopen is?

Mitch, HoC was burger, geen wolf. Dus nee, wij kunnen echt niet samen wolf zijn.
Verder stuurde Rabbid mij een pm dat ik het nieuwe inschrijftopic moest openen. Maar zoals Sander al zei is dat normaal. Zo heeft men de tijd zich in te schrijven tot dit potje is afgelopen, en moeten we niet lang wachten op een nieuw potje.

Dus sorry, maar van deze post klopt toch echt niets.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16004

Gast
Mitch, HoC was burger, geen wolf. Dus nee, wij kunnen echt niet samen wolf zijn.
Verder stuurde Rabbid mij een pm dat ik het nieuwe inschrijftopic moest openen. Maar zoals Sander al zei is dat normaal. Zo heeft men de tijd zich in te schrijven tot dit potje is afgelopen, en moeten we niet lang wachten op een nieuw potje.

Dus sorry, maar van deze post klopt toch echt niets.
Oké mijn excuses
ik raakte in de war door deze post:
E: HEEEIR (gelukkig heb ik je per ongeluk door de lynch gehaald)

Ik dacht dat het gelukkig was omdat die wolf was, zodat wij meer kans maakte. Maar het was dus omdat hij verbannen was:$
En omdat je wel een punt heb(op dat je infecteren vergeet na)
denk ik dat ik toch maar voor Rabbid ga. Onder andere om de reden die ik eerst voor jou had(dat hij nieuwe potje wilde openen terwijl er nog 8 mensen inzitten, beetje heel erg vroeg lijkt mij)

Hier zien jullie ook nog mijn verdere analyse over Rabbid. Voor rabbid, er staan ook vragen in misschien doe je er goed aan om ze ook te beantwoorden.
Hij probeert hier zichzelf al gelijk te verdedigen met indirect zeggen dat hij geen wolf is:
Zozo, de wolven stemmen dus Kyra tot BM?
Wat rabbid hier zegt vind ik nergens op slaan.
En hoezo ben jij ervan op de hoogte dat Kyra wolf zou zijn? Ik had het nergens over Kyra, of wel soms?
Omdat het toch logisch is dat als je zo'n opmerking maakt, de wolven stemmen dus kyra tot BM het logisch is dat je dan denkt dat Kyra wolf is, omdat de wolven niet samen een random iemand zouden kiezen en zeker geen kyra als ze geen wolf is(aangezien kyra dan waarschijnlijk zorgt dat de wolven verliezen)
Ook is duidelijk dat rabbid dan wel heel sterk let op wat die zelf post, en volgens mij is dat alleen nodig als je wolf bent.
Hier lijkt het alsof die een reden geeft voor zijn BM keuze, maar in werkelijkheid doet hij dat niet.
Hij zegt alleen maar tegen JAP dat hij wel BM kan zijn omdat het niet moeilijk is.
JAP, er is niets aan om BM te zijn, wat logisch nadenken is genoeg. Fuck spelkennis, wordt meestal toch genoeg geroepen in topic om de situatie/mogelijkheden duidelijk te overzien.
Op deze stem (de stem op Ges(een wolf)) reageert die anders dan op andere stemmen,
deze vindt die opeens grappig en vraagt niet om uitleg ofzo.
Deze stem is zo bullshit dat ik hem nog wel grappig vind ^^.
Wat ik heb ervaren bij WVW toen ik het nog speelde is dat het als wolf belangrijker is om andere mensen verdacht te maken, dan als gewoon een burger. Omdat je als wolf weet wie er wolven zijn en je juist 'goede' mensen verdacht moet maken, jje wilt ten slotte niet dat mensen van jou lynch worden.
Als burger ga je meer voor de verdachte, maar rabbid pakt alle goede die die pakken kan en verdedigt over het algemeen ges, zoals ik al zei bij vorige spoiler.
Hier zie je voorbeeld waaar die gewoon onnodig een goedje verdacht probeert te maken.
Mooi stem. Vooral bewondering voor die onderbouwing hierzo.
Speel jij wel zoals jij speelt? Want nu vergeet de ketel waar de ketel jou,aka de pot van verwijt.

en hier beschermt die opeens weer iemand:
Dudes, deze heisa op Kyra is echt overschat x)
Ze zet eens een domme stem en ze is meteen lynch.
Veel te overrated, niet iedereen kan altijd, elke stem goed spelen. Ik bedoel maar, zoveel haat omdat iemand die gewoonlijk beter speelt eens een mindere stem zet. Ik schaam me voor jullie stemmen eigenlijk.
Zouden ze in dezelfde groep horen die elkaar kennen?
Knap dat Rabbid het hele verhaal van sportief lunchen weet uit te leggen, maar toch doet me deze post wel twijfelen of hij echt een wolf is, omdat hij zelf niet goed oplet. Als wolf let ik meestal heel goed op wat ik post voor ik iets zeg, maar rabbid is misschien meer ervaren, om het expres verkeerd te doen zoals Kyra en genade dat wel is deden.
Zou hij echt een koppeltje zijn met een slechte zoals op het klaagbord staat?
Nee, dit heet Sportief lunchen. Dit is wel zoals je zegt iets wat meer ervaren wolven doen. Door dit te doen, maken ze het spel leuker door de inactiefjes op te eten, zeker als je ook naar de lunch van dag 1 kijkt(TBR), kunnnen we vrij zeker besluiten dat de wolfjes de inactievere personen gaan lunchen. Persoonlijk ben ik ook wel iemand die graag sportief luncht, maakt het spel leuker, langer en je hebt minder inactiviteitsmensen. Wel maakt het het spel moeilijker voor de wolven, eerder nieuwe spelers gaan eerder voor de snelle, makkelijke weg, omdat ze gewoon willen winnen. Dus ik denk dat ik het er helemaal mee eens ben dat er ten minste 1 wolf bijzit met oftewel een groot ego, oftewel een flink pak ervaring.

E: Whoops, ik zit fout, was al aan het twijfelen. Gisteren was Alice lunch. Die was ook wel minder actief, maar niet zo inactief dat ze in aanmerking zou komen voor echt sportief lunchen. Alhoewel, zou nog wel kunnen eventueel, veel nuttigs deed ze ook niet. Ik zou het voor nu op sportief lunchen gooien en er niet veel achter zoeken. De lunch van vandaag kan ook bijvoorbeeld zijn omdat ze erachter kwamen dat Nico muizenval was, door een claim oid. Maar het is denk ik te vroeg en te vaag om nu te gaan redeneren zonder enige extra informatie.

Zelf ben je niet ervaren dus?
Terwijl jij het zelfs kan uitleggen.
@Jas, Sanhal, Jaspenia of Kura. Iig iets in die richting.
Maaaar we moeten niet om die reden alle ervarener spelers er gaan uitstemmen mocht je dat van plan zijn, dat zou absurd zijn
Probeert hij hier te zorgen dat niemand ook maar op idee komt dat hij G/S koppel is?
En de 5 andere dingen die erop stonden maar niet klopten? Je kijkt te selectief Kyra.
Klaagmuur is nooit te betrouwen en zal dat ook nooit zijn, dat is iets vrij logisch en zou jij moeten weten.
Tenzij iemand ervoor uitkomt dat ie van hem was, maar zelfs dan nog is het twijfelachtig.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Zucht, wiskunde heeft me gerekt. Niet meer in staat om ook maar iets nuttigs te doen met mijn hoofd. Mijn excuses voor deze onzinstem, maar hij blijft staan op Artifex wegens gebrek aan hersenmassa.

Verder, mijn excuses Mitchjol, maar ik heb de tijd en fut niet meer om op je post te reageren, als het er morgen iets beter aan toe gaat, kom ik er zeker op terug.
 

DeletedUser21204

Gast
Ilja/Rutger, ook mijn stem blijft hetzelfde.
Ging niet op GeS...
 

DeletedUser25006

Gast
Gezien ik in de hele lap tekst van Mitchjol een grote kern zie betreft Rabbid beschuldig ik hem van het wolf zijn.

Rabbid, je hebt jezelf te verdacht gemaakt dat het gewoon niet langer kan zijn en wij een wolf moeten slachten.

Daarnaast... mijn rol van de kuch kuch hoest hoest *houd wandelstok omhoog* .... is bekend bij de muizenval.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Godver, ga de heks dan maar lynchen, dan is er geen lunch nodig.
Dit potje is gewoon pure schijt x)
Waarom moe het ook tijdens wiskunde-exaam vallen D:
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Dankje, daar gaat de heks. Ugh, jullie zijn zo achterlijk. Deze last-minute is even belachelijk als jullie gebrek aan redenen x)
Omdat ik geen tijd heb en random moet gaan, ook al is het stiekem geen random en is ie gewoon een dikke wolf, stemmen jullie massaal op mij?
Jullie redenen zijn onder zeeniveau gedaald.

En owja, Kyra. Die klaagmuur was van mij, mooie theorie tho x)
 

DeletedUser23442

Gast
Vanwege ernstig jeugdsentiment stem ik op Artifex.

Rabbid .


Want geen Artifex

Sorry Rabs, maar heb ook weinig tijd gehad vandaag om iets bij te dragen.

Verder toen ik stemmen telde zag ik dat hij of jij lynch zouden worden.

als hij claimt dat hij bewezen goed is, kan ik hem moeilijk nog tot lynch willen.
als het een valse claim blijkt te zijn zal er snel genoeg iemand aan de bel trekken
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Sorry Rabs, maar heb ook weinig tijd gehad vandaag om iets bij te dragen.

Verder toen ik stemmen telde zag ik dat hij of jij lynch zouden worden.

als hij claimt dat hij bewezen is, kan ik hem moeilijk nog tot lynch willen.

HIJ IS GEWOON WOLF. Wat is daar zo moeilijk aan. Nu lynchen jullie een heks in plaats van een wolf. Hoezo is dat worth?

Hij claimt dat ie bewezen is. Ok, dat maakt hem zo bewezen lol :/

Jullie niveau is belachelijk laag, echt serieus x)
 

DeletedUser20542

Gast
Voor ik met het verhaaltje begin ... MITCHJOL!!!

Kap ns met die bans.
 

DeletedUser20542

Gast
Dag 4 - ...niet zo bijzonder veel maar vooral een hoop bloed

Lynch en lunch

Was het maar zo simpel als dat ene, bijna normale woord zou laten doorschijnen. Nee, niet dus. Het was een klein beetje, hoe zal ik het noemen, gewoon nogal eng...

Er stonden niet echt veel mensen meer op het plein. Want, ehm, er waren een paar mensen afwezig. Verder niet nader bepaald ofzo. Alle aanwezigen vonden elkaar best aardig, dus ze besloten maar 1 van de luieriken te gaan vermoorden. Bijna tevreden liepen ze met z'n allen naar een konijnenhol.

Wat ze daar aantroffen, zouden ze nooit meer vergeten. Naast het gezochte konijn lag een wolf! En daarnaast zat een of ander mythologisch obees engeltje. Maar het werd nog erger toen de omstanders zagen dat *censuur* Vastbesloten waren ze om dat konijn gauw aan zn eind te maken. En voor het gemak namen ze de andere twee er gelijk bij.

Maar betreffende de wolf liep niet alles volgens plan. Want die vermoordde voor ze zelf naar de tureluren ging nog een willekeurige speler. Wat een hel. Wat een bloed. De 5 overlevenden haastten zich snel ver weg.

Rabbid is lynch en was heks.
Hij was door Sanhal, een burger met als bijrol cupido, gekoppeld aan Ilja, de infectiewolf.
JAP is lunch. Hij was even muizenval.

Interactief prikbord

De leegte die er vanaf straalde was haast verblindend.

Ziekenboeg

Leeg.
 

DeletedUser25006

Gast
Kijk even bij de spoiler van net.... *hij was even muizenval*.

Wat Rabbid betreft hij is nu blijkt geen wolf, wat niet weg neemt is dat hij evengoed als wolf GeS had kunnen lynchen om zichzelf minder verdacht te maken. Helaas zat ik ernaast.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan