• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #146 - Een old-school potje WvW met verhaaltjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Jammer einde van het potje, wij (g/s) hadden het potje in handen.

Ook wil ik even zeggen dat je NOOIT mag zeggen hoe laat je een val zet tegen iemand anders.
 

DeletedUser25006

Gast
Zonde, en Tja JaP dood was niet mijn keuze zeker niet omdat ik iwst dat het mij kon verraden. Maar tis goedgekomen voor mij iig. haha
 

DeletedUser19689

Gast
Jammer einde van het potje, wij (g/s) hadden het potje in handen.

Ook wil ik even zeggen dat je NOOIT mag zeggen hoe laat je een val zet tegen iemand anders.

Dat maakt niet uit. Ik wist dat het riskant was om Artifax te contacteren. Echter was Artifex al heel het potje op een vage en verdachte manier aan het spelen waardoor ik niet verwachte dat de wolven net hem gingen infecteren. Als wolf had ik gedacht "Die zorgt wel voor zijn eigen dood". Dus ik dacht dat Artifax gegarandeerd goedje was (g/s koppel had ik niet aan gedacht eerlijk gezegd, onervaren remember). Als Artifax inderdaad een goedje zou zijn, is het nuttig dat ik het tijdstip meedeel aan hem aangezien hij dan niet in de muizenval kan lopen en ik dus een nieuwe speler zijn rol ontdek.
 

DeletedUser21204

Gast
Jammer einde van het potje, wij (g/s) hadden het potje in handen.

Ook wil ik even zeggen dat je NOOIT mag zeggen hoe laat je een val zet tegen iemand anders.

Niet, want ik verdacht Rutger/Ilja best wel heel erg :O

Als Artifax inderdaad een goedje zou zijn, is het nuttig dat ik het tijdstip meedeel aan hem aangezien hij dan niet in de muizenval kan lopen en ik dus een nieuwe speler zijn rol ontdek.

Zeker handig, en flink illegaal x)
 

DeletedUser23442

Gast
Jammer dat Kyra niet aan infectie had gedacht bij Artifex en jammer dat ik vandaag zo goed als niet online kon zijn en dus ook geen tijd heb gehad mn jagerschot te wijzigen naar iets nuttigers :/ of iig wat meer heb kunnen doen om dit einde te voorkomen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan