• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #146 - Een old-school potje WvW met verhaaltjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23442

Gast
Artifex

[20-6-2015 20:35:25] Jaspenia: snel voor je dood bent
[20-6-2015 20:35:30] Jaspenia: waarom is Artifex wolf?
[20-6-2015 20:35:33] Jaspenia: zeker?
[20-6-2015 20:35:33] RabbidRobin: x)
[20-6-2015 20:35:34] RabbidRobin: Zie je na mijn dood
[20-6-2015 20:35:40] RabbidRobin: 500% zeker tho

Rabbid G/S-koppel dus kende wolven

Meer tijd om na te denken heb ik vandaag niet, dus ik vertrouw maar hierop
 

DeletedUser25006

Gast
Omdat ik er heilig van overtuigd ben dat onze burgemeester een wolf is gezien hij zich amper laat horen, en zich als burgemeester niet goed laat zien en leidt zoals een BM dat hoort te doen

En omdat ik weet dat ik ben gezien door de muizenval (hij weet dat ik dus Dorpsoudste ben) bewijs ik daarmee dat ik geen wolf kan zijn maar dat onze valse burgemeester dat wel is gezien zijn slechte prestaties als Burgemeester.

De reden van dit bericht is omdat we beide goedjes zijn. Ik zeg dit niet zomaar en kan dit bewijzen. Jou rol is dorpoudste. Dit is geen lukrake gok. Mijn rol is muizenval. Ik zag jou functie dus hierdoor.

Daarnaast heeft dit dorp al teveel spelers verloren onder toeziend oog van deze BM is dat toeval?

Ik zeg van niet! Jaspenia
 

DeletedUser21204

Gast
Dit is geen reden om iemand te lynchen.
De BM kan niets anders dan doorslag geven bij gelijkstand, hij heeft geen wolven-detector ofzo...

Maar, Jaspenia, Artifex zou niet in het topic gisteren al, toen JaP dus nog leefde, hebben gezet dat hij gezien is door de muizenval als hij wolf is.
Hierom kan Artifex dus eigenlijk geen wolf zijn.
 

DeletedUser

Gast
Aeneas, je zei dat uitleg nog kwam.
Dus, waarom Rabbid?

Ah ja.

Nou, allereerst lag mijn keuze tussen Ilja (rutger) en Rabbid. Vanwege het feit dat ik Ilja sowieso verdacht vond reageren (op Skype) en Rabbid speelt het hele potje al vreemd naar mijn mening. Daar was jij het ook mee eens.

Normaal trek ik niet veel van de klaagmuur aan, maar met de verwijzing; Rabbid / Rutger (Ilja) als g/s koppel zou dit wellicht zijn vreemde gedrag verklaren.

Dus uiteindelijk maakte het niet op wie ik zou stemmen (hopende dat ik daar goed zat met mijn gevoel). Ik wilde eerst voor Ilja gaan, maar ik was erg laat met stemmen en Rabbid schoot me het snelst te binnen tijdens het typen.
 

DeletedUser

Gast
Door een onverwachtse wending moet ik mijn stem veranderen naar Jaspenia

dus Mitchjol/vervanger
 

DeletedUser20542

Gast
Dag 5 - Total loss

Nog vier mensen bijeen op het dorpsplein. De vijfde had zichzelf vastgeketend aan z'n bed en kon niet komen.

De Burgemeester schreed zoals gewoonlijk naar voren. Hij zei nogal plechtig: 'Dit is de dag van de Waarheid met een grote W. We moeten ze allemaal doodmaken, die beesten!'

Maar toen pakten Aeneas en Artifex ineens een wapen. En ze begonnen een indiaan na te doen. 'Oewoewoewoewoewoewoe' riepen ze en ze gingen Jaspenia achtervolgen. Die pakte ook een wapen. Maar om een vage reden schoot hij niet de aanvallers dood, maar spurtte hij naar het huis van Mitchjol. Toen schoot hij hem dood. Met nogal veel kogels. Zie de titel van vandaag.

Kyra was ook meegerend. Had ze beter niet kunnen doen, want daardoor zag ze het bloed en de ingewanden van Mitchjol lekker door elkaar stromen. En even later werd ook Jaspenia volledig kapot geschoten. Die beesten werden nogal wild zeg maar. Jippie, nog meer ingewanden! Gelukkig schoten ze Kyra voor het gemak ook dood.

Die avond riepen Aeneas en Artifex de geesten van Alice en GeS op. Samen vierden ze de overwinning. Nooit zou er in Wakkerdam nog iemand anders regeren dan de Almachtige wolven.

Jaspenia is lynch. Hij was Jager.
Jaspenia schoot Mitchjol en dat was een Burger.
De lunch was de Bengel Kyra.

Aeneas was gewone wolf, Artifex geïnfecteerde dorpsgek. Samen met Alice en GeS winnen ze dit potje.

Spelers
1. Sanhal was burger, bijrol cupido en stierf wegens liefdesverdriet op dag 4
2. GeS was wolf en stierf door lynch 3 maar hij wint mee
3. Jaspenia was Burgemeester en jager en stierf door lynch 5
4. Heir was burger en stierf door lynch 2
5. JAP was even muizenval en stierf door lunch 4
6. Kyraco was bengel en stierf door lunch 5
7. Wouter Mitchjol was burger en stierf door het jagerschot van Jaspenia
8. Rabbid was heks, gekoppeld aan Ilja en stierf door lynch 4
9. Alice was even rattenval en stierf door lunch 1 maar ze wint mee
10. Artifex was dorpsoudste, werd geïnfecteerd, overleeft en wint het potje!
11. Rutger Ilja was infectiewolf, gekoppeld aan Rabbid en stierf wegens liefdesverdriet op dag 4
12. Nico was oneven muizenval en stierf door lunch 2
13. Aeneas is wolf en overleeft en wint het potje!
14. The Big Red was burger en stierf door lynch 1
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
Nogal obvious, Aeneas.
Jammer dat de rest het niet zag.

E: Wtf, 5 slechten op 14 spelers? Wat is dit nu weer?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Wat een noobgoedjes, echt serieus. Dan heb je een bewezen wolf, ga je hem en niet schieten en niet lynchen. Najah, laat ook maar. Vanaf er enkel stemmen in het laatste half uur kwamen was het al gg wp x).

Tot dan hadden wij het hele potje in handen, was wel grappig. En de klaagmuur, die ook. Weten mensen nog niet dat er een gigantische klaagmuur is, Rabbid slecht is? x)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Eerste potje, meteen winnen :D

Wel, ik snap nog steeds niet waarom niemand zag dat je gewoon geïnfecteerd was. Was zo klaar als een klontje. G/S wordt gelynched met maar 1 dode wolf. Het is gewoon logisch dat ze dan voor een wolf gaan :/.
Kyra, wat was jouw gedachtegang exact?
 

DeletedUser21204

Gast
Kyra, wat was jouw gedachtegang exact?

Wanneer precies? :p
Ik had iig Aeneas op het laatst 100% door, enige probleem was dat dat vanwege prive was, en ik een film aan het kijken was tijdens de deadline dus alleen in reclame ff snel op het forum keek (heel kort gezien de reclame werd doorgespoeld omdat het een opname was), en ik dus met niemand netwerkte ofzo. Maar Aeneas ging nadat ik met hem had gepraat dat jij geen wolf kon zijn voor de infectie (ivm GeS), en de reden waarom hij jou verdacht je gedrag was dat er al voor de infectie was en er dus niet toe deed, alsnog op jou voor de lynch ipv Ilja/Rutger. Hier kreeg ik al vermoedens, en toen vroeg ik hem eens waarom hij mij eigenlijk vertrouwde, en toen kwam dat hij dat niet wist, maar hij begon ook niet te twijfelen ofzo. Toen was het voor mij duidelijk dat hij wolf was. Maarja, had miss iemand moeten vertellen....

Dat Artifex infectie was was ook echt superduidelijk, maar ik dacht er niet aan :(
Ik kwam er namelijk niet uit waarom hij zijn rol op het forum zou zetten met daarbij dat hij gezien was door de muizenval als hij wolf was, maar ik bedacht me niet dat hij natuurlijk infectie was, wat ook verklaarde waarom deze muizenval meteen lunch was.

Nog altijd vind ik 5 slecht op 14 spelers veel te veel.
 

DeletedUser25006

Gast
kunnen jullie mij uitleggen waarom het zo 'overduidelijk' was dat ik geinfecteerd was?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
kunnen jullie mij uitleggen waarom het zo 'overduidelijk' was dat ik geinfecteerd was?

Ik was G/S. Die moeten iedereen doodkrijgen. Er was nog maar 1 wolf dood, als we dan geen wolf hadden eruitgestemd was slecht wss achter ons gekomen/hadden wij gehangen. Daarom is het gewoon logisch dat ik als G/S op een slechtje stemt.

Mijn stem ging op jou. En tjah, dan ben jij gewoon slecht ongeacht je rol voor de infectie.
 

DeletedUser25006

Gast
maar dat maakt mij niet duidelijk waarom juist ik dan overduidelijk geinfecteerd ben/ waar zie je het aan
 

DeletedUser21204

Gast
kunnen jullie mij uitleggen waarom het zo 'overduidelijk' was dat ik geinfecteerd was?

Je was niet vanaf het begin wolf, want je zei dat de muizenval je gezien had. Dit zou je niet doen als dit niet waar was, want de muizenval was gewoon in leven en had dus makkelijk kunnen zeggen "hij liegt!" en dan hing je. Als de muizenval je wel had gezien, maar als wolf, had deze het wel op het forum gezet ipv jou een pm te sturen met je rol, obviously.

Je was wel wolf, want Rabbid zei het, en Rabbid was g/s koppel. Rabbid zei niet "ik DENK dat Artifex wolf is" of "ik wil Artifex dood" of iets in die vorm, maar duidelijk keer op keer "Artifex IS wolf". En hij als g/s koppel kan het weten.

Verder, nadat jij op het forum zegt dat je de muizenval kent, is deze opeens lunch. Nogal duidelijk dat jij dan net bij de wolven bent gekomen, hebt gezegd "JaP zag mij als dorpoudste", en dan wordt deze geluncht.

Helaas legde ik al deze linkjes pas na de deadline :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan