• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #146 - Een old-school potje WvW met verhaaltjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Kyra is nogal een redelijke standaard stem. En kyra lijkt me niet iemand die dat idee zou goedkeuren.
 

DeletedUser

Gast
Waarom leg jij iets uit wat Rabbid aanhaalt?
Jij kan toch niet weten hoe Rabbid erover denkt?

De vraag was immers aan Rabbid gericht niet aan jou. Niet dat je geen gelijk zou kunnen hebben. Maar beetje vreemd om iemand anders zijn vraag te gaan beantwoorden. In ieder geval, dat is mijn mening.
 

DeletedUser21204

Gast
Wouter stemt geloof ik best wel vaak op mij voor BM hoor :p
Artifex weet ik niet waarom, want die is nieuw hier, dus heb geen idee hoe hij te werk gaat enzo x)
Dus, vertel Artifex? :)

Verder, Rabbid, klein beetje kort door de bocht? :p
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Verder, Rabbid, klein beetje kort door de bocht? :p

Het was een oprechte vraag. Een simpele 'Nee', was ook al veel geweest hoor.

Kyra is nogal een redelijke standaard stem. En kyra lijkt me niet iemand die dat idee zou goedkeuren.

Dus omdat iemand een stem zet die in jouw ogen standaard is, mag je die gewoon negeren en er de rest van het potje niet meer naar kijken?
En hoezo ben jij ervan op de hoogte dat Kyra wolf zou zijn? Ik had het nergens over Kyra, of wel soms?
 

DeletedUser25006

Gast
Wouter stemt geloof ik best wel vaak op mij voor BM hoor :p
Artifex weet ik niet waarom, want die is nieuw hier, dus heb geen idee hoe hij te werk gaat enzo x)
Dus, vertel Artifex? :)

Verder, Rabbid, klein beetje kort door de bocht? :p

Long story short, je vroeg je af of ik als nieuweling wel voor BM moest gaan. Omdat ik al 1 stem had en jij 1 stem kreeg heb ik mezelf overstemt door op jouw te stemmen zodat jij 2 stemmen hebt en ik 1. Dit vergroot in mijn ogen iig jouw kans om BM te worden en kan ik 'eerst eens een potje toekijken hoe het moet'.
 

DeletedUser19689

Gast
Waarom leg jij iets uit wat Rabbid aanhaalt?
Jij kan toch niet weten hoe Rabbid erover denkt?

De vraag was immers aan Rabbid gericht niet aan jou. Niet dat je geen gelijk zou kunnen hebben. Maar beetje vreemd om iemand anders zijn vraag te gaan beantwoorden. In ieder geval, dat is mijn mening.

De vraag is waarom niet? Waarom is het verkeerd dat ik reageer op een post van iemand en zijn gedachte verder uitwerk. Ik weet niet wat Rabbid exact op die post had geantwoord, hetzelfde in dit geval blijkbaar, maar de theorie was ook niet zo bijster moeilijk.
 

DeletedUser19689

Gast
Zoals ik al zei, het kan louter toevallig zijn (en het is dat misschien ook aangezien Artifax hier nieuw is), het is gewoon een mogelijke aanwijzing en geen bullletproof theorie.
 

DeletedUser21204

Gast
Long story short, je vroeg je af of ik als nieuweling wel voor BM moest gaan. Omdat ik al 1 stem had en jij 1 stem kreeg heb ik mezelf overstemt door op jouw te stemmen zodat jij 2 stemmen hebt en ik 1. Dit vergroot in mijn ogen iig jouw kans om BM te worden en kan ik 'eerst eens een potje toekijken hoe het moet'.

Er zijn meer spelers dan alleen jij en ik he :p
Net zoals bij de lynch is het niet de een of de ander die al stemmen hebben, maar moet je eigenlijk gewoon gaan voor wie jij wilt uit alle spelers. Tenzij je echt een doorslag kan geven en je wilt er 1 per se BM of lynch hebben dan.

Maar ik zal niet langer klagen, ik heb immers een BM-stem x)
 

DeletedUser25006

Gast
Zozo, de wolven stemmen dus Kyra tot BM?

Ik moet zeggen.... slim Rabbid, erg slim... de aandacht zetten op 2 stemmers en dan zeggen dat ze een wolf zijn... maar ik vraag me af... waarom zou je dat doen? Ik denk dat hier iemand zichzelf wil beschermen..

Ik heb zo een vermoeden dat jij een Wolfje bent!
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik moet zeggen.... slim Rabbid, erg slim... de aandacht zetten op 2 stemmers en dan zeggen dat ze een wolf zijn... maar ik vraag me af... waarom zou je dat doen? Ik denk dat hier iemand zichzelf wil beschermen..

Ik heb zo een vermoeden dat jij een Wolfje bent!

Schattig, Artifex, schattig.
Mag ik nu ook zeggen dat jij hetzelfde doet en op mij aanvalt zodat de aandacht op jou wegvalt? Of zou je dat minder leuk vinden?

Dit spel draait erom om andere mensen op hun verdachte zaken te wijzen en te beantwoorden op de opmerkingen van anderen. Dit spel draait op reactie, gesprek, dialoog, aanvallen, verdedigen. Tis maar dat je het weet ;)

Of, wacht, wil je dat we niet mensen gaan aanvallen? Dat we nooit mensen gaan beschuldigen. Wie lynchen we dan? Niemand. En dan is er enkel lunch. Wolven winnen.

Snap je dat je moet aanvallen om het spel te spelen? Of kruip jij liever in je holletje wachtend tot de wolven je op komen eten?
 

DeletedUser25006

Gast
nounou... mijn landgoed in het dorp is behoorlijk goed beveiligd hoor.

Maar ik weet wel wat het doel is, en dat mag en dat moet ook ... overigens deed ike hetzelfde... de insteek is anders dat wel.

En zo fel reageren.... dat zou een normaal iemand niet doen... wolven doen dat wel...
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Je doet vaag. En ik doe niet frl, ik probeer je, gezien je relatief nieuw bent, uit te leggen waarom het niet verdacht is om iemand aan te vallen. En ik blijf ook bij dat standpunt, tenzij jij tegenargumenten geeft, dat mag ook uiteraard hoor.
En aub wat minder cryptisch of gwn duidelijker :x
 

DeletedUser

Gast
nounou... mijn landgoed in het dorp is behoorlijk goed beveiligd hoor.

Maar ik weet wel wat het doel is, en dat mag en dat moet ook ... overigens deed ike hetzelfde... de insteek is anders dat wel.

En zo fel reageren.... dat zou een normaal iemand niet doen... wolven doen dat wel...

Rabbid houdt nogal van stoken en testen, dat is nu eenmaal zijn stijl.
Ik snap wel je punt over dat "fel gedrag", maar bij sommigen is vaak het omgekeerde waar. Zo is Rutger bijvoorbeeld altijd zo passief als een deur wanneer hij wolf is, terwijl hij actief meedoet wanneer hij goed is.
Rabbid is gewoon altijd fel, wolf of niet.

Ieder's speelstijl is uniek en je zal er bij de meeste forumgangers best snel aan wennen. Als je iemands gedrag vreemd vind: wijs dat vooral uit.

Overigens, de meeste spelleiders hebben nogal de neiging om nieuwe spelers wolf te maken (zeker in hun 1ste of 2de potje), omdat niemand hun stijl kent en zo hun vreemd gedrag aan nieuwigheid gaat toewijzen. Just saying.
 

DeletedUser25006

Gast
13%20Landgoed%20Groot%20Hoenlo.jpg


Vertel is eerlijk... kan een wolf zon prachtig landgoed betalen? Het antwoord is: Nee.

dat ik dit potje nu speel voor de eerste keer wil niet zeggen dat ik het niet eerder heb gespeeld. Sterker nog ik heb het vaker gespeeld op ons forum op knossos en ben zelfs lid van de officiele weerwolven van wakkerdam website waarop het gespeeld wordt.

zeker niet onervaren, alleen deze spelvorm moet ik even aan wennen.

HNWA, waarom beschuldig je me eigenlijk op basis daarvan? is toch een beetje vreemd of niet ?
 

DeletedUser

Gast
Alice beschuldigt niet direct, ze wijst gewoon op een statistische waarschijnlijkheid.
 

DeletedUser25006

Gast
ik heb zo het idee dat wat ik ook zeg... het toch niet goed is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan