• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #152 - WvW in het smurfendorp II - Revenge of the smurfs

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Gaan we nu niet overdrijven, araluen. Waarom maak je hem meteen zo zwart en zeg je dat zijn conclusies altijd zo snel genomen zijn? Nu maak je hem wel vrij zwart terwijl hij gewoon een vrij logische vraag stelt.
 

Araluen

Manticore
Ik baseer dat op eerdere ervaringen, het was voor mij dan ook meer bedoeld als een soort hint naar hem toe. Hem zwart maken was niet mijn bedoeling.
 

DeletedUser2057

Gast
Kinders toch, ik zal jullie de ideale oplossing aanreiken voor al jullie problemen: stem Sammy voor bm. Objectief de beste keuze.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Wat heeft de haat voor iemand te maken met of hij/zij jouw BM-stem waardig is?
Mwa vaak zijn de bm stemmen vriendjespolitiek (en een beetje wie denkt de beste bm zou zijn enz), dat iemand stemt op iemand die die niet aardig vind komt geloof ik weinig voor. Ook heb ik koek nog nooit op hem zien stemmen.
Kijk eens aan één van die te snelle conclusies waar jij zo goed in bent! Waarom zou ik hem haten?
En daarnaast wat Robin zegt.
Ik ben goed in te snelle conclusies trekken?
Ik dacht dat je hem niet aardig vond (Skype en gewoon op het forum).

Ik baseer dat op eerdere ervaringen, het was voor mij dan ook meer bedoeld als een soort hint naar hem toe. Hem zwart maken was niet mijn bedoeling.
Nogmaals, ik trek snelle conclusies?
 

DeletedUser

Gast
Wat heeft de haat voor iemand te maken met of hij/zij jouw BM-stem waardig is?

Ik zal eerlijk zijn, als ik iemand echt niet mag zou ik minder snel op hem / haar stemmen voor BM, zeker als er alternatieven zat zijn.

Kijk eens aan één van die te snelle conclusies waar jij zo goed in bent! Waarom zou ik hem haten?
En daarnaast wat Robin zegt.

Het is wel bekend dat we niet de grootste vrienden zijn, dat is wel zo. Maar blijkbaar laat jij je BM-stem daardoor niet beïnvloeden en dat is vrij fair. Je reageert wel fel. Noem eens wat voorbeelden van snelle conclusies die Sander eerder heeft getrokken?

Vrij agressieve reacties tussen een aantal mensen

Dat ze fel zijn kunnen we allemaal zien: wat vind je er nou echt van?
 

DeletedUser

Gast
Man man man
Altijd dat gezaag over BM stemmen, als de wolven slim spelen ga je er echt geen mee vangen. Dat gezegd je moet er natuurlijk wel op letten maar niet zoals nu er helemaal over 'flippen'
 

DeletedUser

Gast
Man man man
Altijd dat gezaag over BM stemmen, als de wolven slim spelen ga je er echt geen mee vangen. Dat gezegd je moet er natuurlijk wel op letten maar niet zoals nu er helemaal over 'flippen'

Maar het is tot nu toe wel de enige aanleiding voor een fatsoenlijk gesprek, of niet?
 

DeletedUser25516

Gast
Ik zal eerlijk zijn, als ik iemand echt niet mag zou ik minder snel op hem / haar stemmen voor BM, zeker als er alternatieven zat zijn.



Het is wel bekend dat we niet de grootste vrienden zijn, dat is wel zo. Maar blijkbaar laat jij je BM-stem daardoor niet beïnvloeden en dat is vrij fair. Je reageert wel fel. Noem eens wat voorbeelden van snelle conclusies die Sander eerder heeft getrokken?



Dat ze fel zijn kunnen we allemaal zien: wat vind je er nou echt van?

Wat gebash op elkaar zo vroeg kun je toch geen conclusies aan verbinden, of vind jij van wel?

Man man man
Altijd dat gezaag over BM stemmen, als de wolven slim spelen ga je er echt geen mee vangen. Dat gezegd je moet er natuurlijk wel op letten maar niet zoals nu er helemaal over 'flippen'

Waarom zou je de discussie in willen kappen
 

DeletedUser

Gast
Dat is waar ja, maar deze discussie is niet zoveel beter dan inactiviteit.

Je bent van plan je lynchstem vanavond geheel random te plaatsen?

Wat gebash op elkaar zo vroeg kun je toch geen conclusies aan verbinden, of vind jij van wel?
Waarom zou je de discussie in willen kappen

Wel, een discussie zou niet nuttig zijn als we er geen conclusies of gedachtes uit konden halen, dus je spreekt jezelf wel een beetje tegen hier. Geen logische vraagstelling iig. Hoe dan ook, ik vraag ook niet om harde conclusies, wel om iets meer mening / gedachte dan 'goh dit is een beetje fel'.
 

DeletedUser

Gast
Aquilifer, gebash wordt in het begin wel eens gebruikt om te kijken hoe men reageert.
@rutger ik dacht dat dl maar morgen was. Ik hoop eigenlijk dat er nog een goede discussie komt anders stem ik waarschijnlijk random ja.
 

DeletedUser

Gast
Aquilifer, gebash wordt in het begin wel eens gebruikt om te kijken hoe men reageert.
@rutger ik dacht dat dl maar morgen was. Ik hoop eigenlijk dat er nog een goede discussie komt anders stem ik waarschijnlijk random ja.

Hoeveel dichter dan dit gaan we bij een goede discussie komen, denk je?

Sammy, wat vind jij tot nu toe?
 

DeletedUser21204

Gast
Wtf waarom heten spellen die bezig zijn "besloten spellen".
Ik heb zo lang naar dit topic lopen zoeken.
 

DeletedUser22289

Gast
RabbidRobin, het lijkt me nogal verdacht dat je zomaar op Rutger stemt zonder een reden de geven of zelf maar iets van tekst er bij te zette, dit ruikt naar oftewel vriendjespolitiek oftewel een samenzwering van de wolfjes.

Daarom gaat mijn stem uit naar jou.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan