• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #152 - WvW in het smurfendorp II - Revenge of the smurfs

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
RabbidRobin, het lijkt me nogal verdacht dat je zomaar op Rutger stemt zonder een reden de geven of zelf maar iets van tekst er bij te zette, dit ruikt naar oftewel vriendjespolitiek oftewel een samenzwering van de wolfjes.

Daarom gaat mijn stem uit naar jou.

Er wordt algemeen wel aangenomen dat ik toch geen slechte speler ben. Als ik zo vrij mag zijn, ik heb niet het gevoel dat een stem op mij heel veel uitleg behoeft.
 

DeletedUser22575

Gast
Aquilifer, lijkt niet op een newbie.

Wat een waardeloze discussie overigens, laten we het gewoon bij het spel houden.
 

DeletedUser

Gast
Met onderbouwing?

Ik moet zeggen dat ik het wel een interessante stem vind.
Aquilifer maakt over het algemeen een redelijke indruk (buiten dit potje WvW ook), al reageert hij hier nog vrij nietszeggend.
Zou zeker een aardige speler kunnen zijn.

Maar om hem echt te verkiezen boven bepaalde andere spelers? Het is een gok.

Aquilifer, lijkt niet op een newbie.

Wat een waardeloze discussie overigens, laten we het gewoon bij het spel houden.

Zou je deze stem ook hebben gezet als Kyra niet op hem gestemd zou hebben voor BM?
 

DeletedUser22289

Gast
Ik moet zeggen dat ik het wel een interessante stem vind.
Aquilifer maakt over het algemeen een redelijke indruk (buiten dit potje WvW ook), al reageert hij hier nog vrij nietszeggend.
Zou zeker een aardige speler kunnen zijn.

Maar om hem echt te verkiezen boven bepaalde andere spelers? Het is een gok.

Iedereen is hier een gok, aangezien je niet weet wie in welk kamp zit.
 

DeletedUser

Gast
Iedereen is hier een gok, aangezien je niet weet wie in welk kamp zit.

Maar spelers die je niet kent of waarvan je niet weet dat ze fatsoenlijk kunnen spelen zijn een grotere gok.
Zou je nog even willen reageren op mijn opmerking over je lynchstem op Rabbid?
 

DeletedUser9104

Gast
Succes all :O
Ben beschikbaar voor BM. Ben actief, volhardend, heb er zin in, en ben niet totaal achterlijk.

Totaal achterlijk confirmed. Maar goed, ik zal aardig zijn ;)
Rutger

Kinders toch, ik zal jullie de ideale oplossing aanreiken voor al jullie problemen: stem Sammy voor bm. Objectief de beste keuze.

Ik ga nog liever lekker hangen.

Sammy als BM, ik sterf nog liever tijdens nacht 1.

Same dus.

RabbidRobin, het lijkt me nogal verdacht dat je zomaar op Rutger stemt zonder een reden de geven of zelf maar iets van tekst er bij te zette, dit ruikt naar oftewel vriendjespolitiek oftewel een samenzwering van de wolfjes.

Daarom gaat mijn stem uit naar jou.

Dit slaat compleet nergens op. Het komt zo vaak voor dat iemand standaard een bepaalde speler het bm-schap gunt, omdat iemand een goede speler is. Je had beter kunnen vragen waarom Rabbid z'n bm-stem zet, dan hem direct hierom te lynchen.
 

DeletedUser21204

Gast
Ok, vooruit, onderbouwing.

Nou, de spelers waar ik een aardig hoge pet van op had hebben de afgelopen 3 pagina's ofzo vol zitten bashen om de meest idiote dingen.
En Aquilifer gaf een goede indruk, als nieuwerd is het vaak lastig om je meteen al in alles te mengen, maar dit doet hij perfect; wel zich erin mengen maar niet mee zitten bashen over dingen waar hij geen verstand van heeft (zoals ik wel vaker zie).
 

DeletedUser

Gast
Ik ga ook maar eens stemmen... Momenteel op Aquilifer omdat hij het meest vertrouwbaar overkomt. Mijn stem kan nog veranderen, maar ik stem nu al mocht ik straks niet meer online komen
 

DeletedUser

Gast

Ik doelde niet op mezelf, mocht je dat denken :x

Ok, vooruit, onderbouwing.

Nou, de spelers waar ik een aardig hoge pet van op had hebben de afgelopen 3 pagina's ofzo vol zitten bashen om de meest idiote dingen.
En Aquilifer gaf een goede indruk, als nieuwerd is het vaak lastig om je meteen al in alles te mengen, maar dit doet hij perfect; wel zich erin mengen maar niet mee zitten bashen over dingen waar hij geen verstand van heeft (zoals ik wel vaker zie).

Ik zie eigenlijk nergens zozeer 'gebash'. We moeten lynchen vandaag, dus een beetje discussie lijkt me niet verkeerd.

Ik ga ook maar eens stemmen... Momenteel op Aquilifer omdat hij het meest vertrouwbaar overkomt. Mijn stem kan nog veranderen, maar ik stem nu al mocht ik straks niet meer online komen

Leonidas, zou jij je BM-stem hebben gezet op hem als Kyra en Archer dit niet zouden hebben gedaan?
Krijgen we ook een voorlopig lynchstem dan, als je wellicht niet meer online komt?
 

DeletedUser22575

Gast
Ik ga ook maar eens stemmen... Momenteel op Aquilifer omdat hij het meest vertrouwbaar overkomt. Mijn stem kan nog veranderen, maar ik stem nu al mocht ik straks niet meer online komen

Uh, eerder zeg je dit:

Ik denk dat Aquilifer het spel nog nooit/niet vaak gespeeld heeft... Een erg goede uitleg zo dus wel gepast zijn :)


Spreek je jezelf niet een beetje tegen ? Waarom stemde je niet gelijk op hem ? Hoezo nu ineens.
 

DeletedUser

Gast
Uh, eerder zeg je dit:




Spreek je jezelf niet een beetje tegen ? Waarom stemde je niet gelijk op hem ? Hoezo nu ineens.
Ik vind eigenlijk dat hij het spel nog nooit gespeeld heeft een pluspunt. Dan kan hij amper iets misdoen. Ook doet hij nu het meest vertrouwbaar, terwijl de anderen zitten te bashen. Mijn stem kan nog veranderen, ik kom net online en wou snel stemmen
 

DeletedUser22575

Gast
Ik vind eigenlijk dat hij het spel nog nooit gespeeld heeft een pluspunt. Dan kan hij amper iets misdoen. Ook doet hij nu het meest vertrouwbaar, terwijl de anderen zitten te bashen. Mijn stem kan nog veranderen, ik kom net online en wou snel stemmen

Laat even die ''bash'' berichten zien svp. En leg even uit waarom in jouw ogen het een pluspunt is dat hij niet eerder heeft meegedaan ?
 

DeletedUser

Gast
Ik doelde niet op mezelf, mocht je dat denken :x



Ik zie eigenlijk nergens zozeer 'gebash'. We moeten lynchen vandaag, dus een beetje discussie lijkt me niet verkeerd.



Leonidas, zou jij je BM-stem hebben gezet op hem als Kyra en Archer dit niet zouden hebben gedaan?
Krijgen we ook een voorlopig lynchstem dan, als je wellicht niet meer online komt?
Ik wil nog niet lynchen aangezien jullie allemaal zo verdacht eruit zien :x Ik vind het nu erg moeilijk
Ik zal proberen nog straks online te komen, ik kan nu nog eventjes online zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan