• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #152 - WvW in het smurfendorp II - Revenge of the smurfs

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21204

Gast
Ik vind eigenlijk dat hij het spel nog nooit gespeeld heeft een pluspunt. Dan kan hij amper iets misdoen. Ook doet hij nu het meest vertrouwbaar, terwijl de anderen zitten te bashen. Mijn stem kan nog veranderen, ik kom net online en wou snel stemmen

Maar je zei toen ik op hem stemde nog (in andere woorden) "Hij is nieuw dus je hoort niet op hem te stemmen maar dat doe je wel dus daar hoort wel een hele goede uitleg bij want dit is een beetje vreemd", zoiets. Een soort van hij is nieuw dus hij faalt dus waarom zou je op hem stemmen. Beetje apart dit.
 

DeletedUser

Gast
Ik vind eigenlijk dat hij het spel nog nooit gespeeld heeft een pluspunt. Dan kan hij amper iets misdoen. Ook doet hij nu het meest vertrouwbaar, terwijl de anderen zitten te bashen. Mijn stem kan nog veranderen, ik kom net online en wou snel stemmen

Waarom is het een pluspunt dat hij nooit heeft gespeeld? Lijkt mij een minpunt. 'Dan kan hij amper iets misdoen', laat me niet lachen. Nieuwe mensen kunnen geen fouten maken, is dat wat je wil zeggen?
 

DeletedUser

Gast
Laat even die ''bash'' berichten zien svp. En leg even uit waarom in jouw ogen het een pluspunt is dat hij niet eerder heeft meegedaan ?

Omdat hij dan niet teveel kan misdoen mocht hij wolf zijn. Maar ik zal misschien mijn stem nog veranderen, dit is waarschijnlijk een tijdelijke stem. En wacht, laat me ff die berichten pakken
 

DeletedUser

Gast
Ik ga ook maar eens stemmen... Momenteel op Aquilifer omdat hij het meest vertrouwbaar overkomt. Mijn stem kan nog veranderen, maar ik stem nu al mocht ik straks niet meer online komen

Man man man
Deze meeloop actie, en vanaf je wat vragen krijgt verander je meteen van mening.
 

DeletedUser

Gast
Je zegt ''omdat ik meedoen aan dit spel'' Aquilifer doet ook mee aan dit spel, wtf praat jij bullshit.

Dit is waarschijnlijk een tijdelijke stem... Tuurlijk is Aquilifer verdacht. Maar mocht ik nu een persoon kiezen die het minst verdacht is, dan zou ik kiezen voor Aquilifer, daarom dat ik nu ook op hem stem! Straks stem ik misschien op iemand anders, ik kan de toekomst niet voorspellen...
 

DeletedUser

Gast
Ik vind elke persoon verdacht, totdat echt bewezen is dat deze een goedje is. Ik vind zelfs Aquilifer verdacht, gewoon niet even verdacht als de rest

Gezien het feit dat roughly 25% van de spelers slecht is en 75% goed zou een logischere uitgangspositie 'niemand is verdacht totdat er redenen zijn om hem / haar verdacht te vinden' zijn, denk je niet?
 

DeletedUser21204

Gast
Gezien het feit dat roughly 25% van de spelers slecht is en 75% goed zou een logischere uitgangspositie 'niemand is verdacht totdat er redenen zijn om hem / haar verdacht te vinden' zijn, denk je niet?

Kijk, dit zijn dus van die onzinnige discussies waardoor ik dus niet op bijv jou stem.
Beetje mensen op hun woorden pakken, terwijl het helemaal niets uitmaakt of je nu zegt iedereen is verdacht of iedereen is niet verdacht.
 

DeletedUser

Gast
Gezien het feit dat roughly 25% van de spelers slecht is en 75% goed zou een logischere uitgangspositie 'niemand is verdacht totdat er redenen zijn om hem / haar verdacht te vinden' zijn, denk je niet?

Ik denk net omgekeerd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan