• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #153 - Back to the basics

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Veel succes iedereen.
Araluen van waar die radicale omkeer?
Al mag je je in dit spel niet laten leiden door een mening over een persoon.
 

DeletedUser25516

Gast
Allereerst succes iedereen. Op een mooi potje uiteraard! Nu wel een fatsoenlijke start als het goed is voor mij.

Meteen een aantal zaken die ik opvallend vind, los van de eerste posts die ik vorige keer ook zag met bm-stemmen die mij tamelijk willekeurig of 'omdat-het-kan'-ig overkomen (om Galadriëls woorden maar eens te gebruiken). Zelf wacht ik liever nog even af.

Wel een aantal dingen die ik aan de kaak wil stellen:

Ik wil ook wel BM worden (:
Waarom?
Onder andere omdat ik lang zal leven, want ik neem toch aan dat niemand de furie van een Kyra die twee keer achter elkaar op dag 1 geluncht is over zich heen wil hebben.
Verder, tja, actief en ervaring en stuff. Jullie kennen het verhaaltje wel.

Een durfal zal hier vast te vinden zijn. Waarom moeten wij de wrok van de machtige Kyra zo vrezen? Als een wolf je wilt lunchen, zal hij je prima lunchen, om zo de mensen die zich tegen jou keerden zwart te kunnen maken. Maar goed, laten we deze post niet al te gewichtig nemen in dit stadium.

Jullie zitten allebei jullie post zo'n kwartier later bij te werken. Reden?

Ik vind jouw kritische houding jegens die posts nogal terecht. Eens zien hoe je op het antwoord reageert
 

DeletedUser25516

Gast
Jullie willen BM worden, maar laat ik het nou net worden.

Hoe word ik BM? Simpel. Doe mij na:

DonFrank

Overigens vind ik deze stem toch wel erg apart. Laten we maar aannemen voorlopig dat een daadwerkelijk slechtje dit niet zo gauw zou doen. Misschien is die aanname later echter niet sterk genoeg meer, door andere aparte dingen die je doet.
 

DeletedUser

Gast
Een durfal zal hier vast te vinden zijn. Waarom moeten wij de wrok van de machtige Kyra zo vrezen? Als een wolf je wilt lunchen, zal hij je prima lunchen, om zo de mensen die zich tegen jou keerden zwart te kunnen maken. Maar goed, laten we deze post niet al te gewichtig nemen in dit stadium.
Degene die kyra kennen weten wel wat ze bedoelt x)
 

DeletedUser25516

Gast
Misschien moeten diegene haar dan maar zien als een speler net zoals jij en ik. Reputatie maakt de persoon voor mensen inderdaad, maar niet maakt het de persoon zelf
 

DeletedUser23628

Gast
Allereerst succes iedereen. Op een mooi potje uiteraard! Nu wel een fatsoenlijke start als het goed is voor mij.

Meteen een aantal zaken die ik opvallend vind, los van de eerste posts die ik vorige keer ook zag met bm-stemmen die mij tamelijk willekeurig of 'omdat-het-kan'-ig overkomen (om Galadriëls woorden maar eens te gebruiken). Zelf wacht ik liever nog even af.

Wel een aantal dingen die ik aan de kaak wil stellen:



Een durfal zal hier vast te vinden zijn. Waarom moeten wij de wrok van de machtige Kyra zo vrezen? Als een wolf je wilt lunchen, zal hij je prima lunchen, om zo de mensen die zich tegen jou keerden zwart te kunnen maken. Maar goed, laten we deze post niet al te gewichtig nemen in dit stadium.



Ik vind jouw kritische houding jegens die posts nogal terecht. Eens zien hoe je op het antwoord reageert

Kijk een post met inhoud, fijn!

Heb nu natuurlijk wel hoge verwachtingen van je voor de rest van het potje :)
 

DeletedUser23442

Gast
Zodat de BM door iedereen (stemming) is gekozen en niet door de vorige BM.

En waarom is dat eerste precies beter dan dat tweede? Want bij 'iedereen' zitten gegarandeerd wolven die onopvallend kunnen proberen iemand bm te maken. Bij een vorige BM weet iedereen precies de rol achteraf. Bij een goedje kan je er vanuit gaan dat geprobeerd is een goedje bm te maken, als het een slechtje is weet je ook nog niet omdat beide partijen een stap vooruit blijven denken.

"Een slechtje BM maken is te opvallend"
"Iedereen denkt toch dat het te opvallend is om een ander slechtje bm te maken en zullen het niet verwachten als ik het toch doe"

Enz.....

Maar dat zegt dus ook weinig

Dus ik zie nogsteeds niet precies het voordeel

Ik wil best bm worden en het op me nemen om te tonen dat ik wel wvw kan spelen!

Waarom kan je alleen laten zien dat je wel wvw kan spelen als je BM bent en niet als je dat niet bent?
 

DeletedUser

Gast
Natuurlijk probeer ik sowieso mijn best te doen, maar BM heeft meer mogelijkheden om goede keuzes te maken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan