• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #153 - Back to the basics

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser2057

Gast
Veel succes iedereen.
Araluen van waar die radicale omkeer?
Al mag je je in dit spel niet laten leiden door een mening over een persoon.

Nice, zo iemand die zijn eigen vraag eigenlijk al beantwoordt. Beetje een zwakke, halfslachtige poging tot inhoud. Opvallend, imo.
Zeker aangezien er geen sprake is van een radicale omkeer (zie vorig potje).

Skype gesprek crimson vond dat ik wat meer zelfvertrouwen mocht hebben

Logs?

Overigens vind ik deze stem toch wel erg apart. Laten we maar aannemen voorlopig dat een daadwerkelijk slechtje dit niet zo gauw zou doen. Misschien is die aanname later echter niet sterk genoeg meer, door andere aparte dingen die je doet.

Dit doet hij altijd, en ik erger me er altijd aan. Op jezelf stemmen vind ik zo kansloos he, bah.

Natuurlijk probeer ik sowieso mijn best te doen, maar BM heeft meer mogelijkheden om goede keuzes te maken

En meer mogelijkheden om het helemaal te verpesten, maar goed.
 

DeletedUser

Gast
En met de standaard mogelijkheden die iedereen heeft kan je minder goed spelen dan wanneer je de beslissende stem hebt :?

Dat zeg ik niet, ik zeg niet dat ik minder goed zou spelen als ik geen BM zou zijn, Bm heeft meer keuzes dus sowieso meer kans om goede keuzes te maken.
EDIT: Logs geleverd sam, en je punt is natuurlijk 100 procent correct meer keuzes dus ook meer kans om het te verpesten maar dat geldt voor iedereen.
 

DeletedUser21204

Gast
Skype gesprek crimson vond dat ik wat meer zelfvertrouwen mocht hebben

Ik moet zeggen dat die wijziging en dan deze uitleg erbij toch niet geheel vertrouw.
Het kan imo heel goed zijn dat Heir eerst geen BM wou worden omdat hij dat normaal ook niet is, totdat medewolf Crimson zei dat hij toch wel een wolf als BM wou en dat Heir er maar gewoon voor moest gaan.
Het kan natuurlijk gewoon zo gegaan zijn, ik had immers laatst een gesprek met een Crimson die het hele idee van "ervaren spelers maak je BM en nieuwe spelers maak je meestal beter geen BM" niet echt geweldig vond. Maar ik houd het toch wel in de gaten.
 

DeletedUser25516

Gast
We zullen zien. Cetero censeo dat ik me aansluit bijbjaspenia over het bm-schap zelf. Maar laten we de mening van kyra daarover niet de reden zijn om haar te verdenken. Ik acht haar toch zo slim, als ik het zo hoor, om niet te opvallend zich daarover uit te laten. Ze zou wel even gauw moeten reageren op jaspenia.

E: kyra, dat is inderdaad wel de aandacht waard. Maar als we het bm-schap niet zoveel status geven, moeten we dat ook niet doen aan posts die enkel en alleen daarover gaan. Lynch op de eerste dag, denk ik zo, moeten gebaseerd zijn uiteindelijk op discussies bdie daaruit voortgekomen zijn
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
En waarom is dat eerste precies beter dan dat tweede? Want bij 'iedereen' zitten gegarandeerd wolven die onopvallend kunnen proberen iemand bm te maken. Bij een vorige BM weet iedereen precies de rol achteraf. Bij een goedje kan je er vanuit gaan dat geprobeerd is een goedje bm te maken, als het een slechtje is weet je ook nog niet omdat beide partijen een stap vooruit blijven denken.

"Een slechtje BM maken is te opvallend"
"Iedereen denkt toch dat het te opvallend is om een ander slechtje bm te maken en zullen het niet verwachten als ik het toch doe"

Enz.....

Maar dat zegt dus ook weinig

Dus ik zie nogsteeds niet precies het voordeel

Heb je een punt. Ok, mss is er niet echt een voordeel, true :x Ik wil nog altijd BM zijn though :p

En iedereen, stop eens met sneller spammen dan dat ik kan reageren.

Ze zou wel even gauw moeten reageren op jaspenia.

Zeg, mag ik berichten 1 voor 1 doen mss? Of heb je liever dat ik ze allemaal tegelijk lees en er tegelijk op reageer? Want dan vrees ik dat wij een probleem hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25516

Gast
Ik zit op mijn mobiel en word constamt geninjad. We hebben dus hetzelfde probleem. Wij hebben pas een probleem als ik je verdacht vind. Niet om zoiets onbenulligs als het aan mij ligt hoor.
 

DeletedUser

Gast
Dit doet hij altijd, en ik erger me er altijd aan. Op jezelf stemmen vind ik zo kansloos he, bah.
Kansloos of niet, je weet op wie je stemt. Als je geen voorkeur hebt en je wel een stem wil uitbrengen kan je toch het best op jezelf stemmen.
 

DeletedUser2057

Gast
Kansloos of niet, je weet op wie je stemt. Als je geen voorkeur hebt en je wel een stem wil uitbrengen kan je toch het best op jezelf stemmen.

Om redenen van moraliteit en fair play zou ik dat niet snel doen, maar goed. Leuk dat je het deel van mijn post dat over jou ging negeert. Misschien kun je daar ook nog even op terugkomen? Dank bij voorbaat.
 

DeletedUser21204

Gast
Maar als we het bm-schap niet zoveel status geven, moeten we dat ook niet doen aan posts die enkel en alleen daarover gaan.

Oneens. Ook bij BM kun je verbanden tussen spelers zien (in dit geval dus Heir en Crimson) die je niet vertrouwt. Dat dat dan toevallig over BM ipv lynch gaat maakt daarbij niet echt veel uit.
 

DeletedUser

Gast
ik zie Rutger niet als de meest bekwame bm. Dat is mijn mening.
Het vorige potje was, het vorige potje. Trouwens 2 weken is voor jou niet ineens?
 

DeletedUser23442

Gast
Dat zeg ik niet, ik zeg niet dat ik minder goed zou spelen als ik geen BM zou zijn, Bm heeft meer keuzes dus sowieso meer kans om goede keuzes te maken.

En ook om foute keuze's te maken.
Maarja, mijn BM stem krijg je nadat je zoiets hebt laten zien en niet om het te kunnen laten zien, want dat kan ook prima zonder bm te zijn

Zeg, mag ik berichten 1 voor 1 doen mss? Of heb je liever dat ik ze allemaal tegelijk lees en er tegelijk op reageer? Want dan vrees ik dat wij een probleem hebben.
Wie zijn de 'wij' die een probleem hebben? Waarom meervoud?

Ik zit op mijn mobiel en word constamt geninjad. We hebben dus hetzelfde probleem. Wij hebben pas een probleem als ik je verdacht vind. Niet om zoiets onbenulligs als het aan mij ligt hoor.
En waren is het 'een probleem' als je Kyra verdacht vind? Zolang je goede redenen hebt is het geen probleem om iemand verdacht te vinden, tenzij je weet dat het iemand is waarvan je persé wil dat die niet verdacht wordt?
 

DeletedUser21204

Gast
Wie zijn de 'wij' die een probleem hebben? Waarom meervoud?

Aquilifer en ik. Maar dat was verder niet serieus, gewoon commentaar op dat ik nog bezig was met dingen lezen en net op de eerste dingen reageerde en hij al begon te zeuren dat ik op dingen nog niet reageerde.
 

DeletedUser23442

Gast
Aquilifer en ik. Maar dat was verder niet serieus, gewoon commentaar op dat ik nog bezig was met dingen lezen en net op de eerste dingen reageerde en hij al begon te zeuren dat ik op dingen nog niet reageerde.

Ik vond het gewoon een beetje vreemd staan zeker icm met de post direct erna van hem over dat het een probleem was om je verdacht te vinden en dat jullie ("wij") dan pas echt een probleem zouden hebben.

Maar goed
 

DeletedUser20542

Gast
Aquilifer is actief en post veel inhoud
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25516

Gast
Aquilifer en ik. Maar dat was verder niet serieus, gewoon commentaar op dat ik nog bezig was met dingen lezen en net op de eerste dingen reageerde en hij al begon te zeuren dat ik op dingen nog niet reageerde.

Nou nou, je weet zelf hoe het is als je het niet bij kunt houden. Waarom je daar vinnig over doet snap ik niet. Het was geen verwijt. Niet zoals dit overkomt.

Jasp, er is dan geen probleem dát we elkaar dan verdacht vinden, maar uiteraard hebben we dan een dusdanig meningsverschil dat er dan een lynch in het spel kan komen. Dat ook is op zich geen probleem, maar wel een onderling issue
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Succes iedereen! Ik was misschien dit spel vergeten (topic niet gezien), ik heb alles doorgelezen en (misschien omdat ik bekaf ben van school) ik vind nog niet echt iemand verdacht. Ik zal de lynch/bm nog even bekijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan