• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #159: The Martian Terror War, ondertitel #yolo

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23701

Gast
jasp, kyra heeft trouwens ook al aan mij gevraagt om 21h04 terwijl hij cupido claimt wat me'n rol is.
dus je bent minstens nr4

verder zouden er plots 3 cupido's moeten zijn volgens kyra waardoor ik idd betwijfel of dit wel klopt want 3 is een beetje veel naar mijn gevoel.
 

DeletedUser

Gast
jasp, kyra heeft trouwens ook al aan mij gevraagt om 21h04 terwijl hij cupido claimt wat me'n rol is.
dus je bent minstens nr4

verder zouden er plots 3 cupido's moeten zijn volgens kyra waardoor ik idd betwijfel of dit wel klopt want 3 is een beetje veel naar mijn gevoel.

*zij
en Kyra niet geloven aub gewoon lynchen
 

DeletedUser23701

Gast
maar als die het spel dan wint op dag 1 door engel (met die 3 cupido's?)

lijkt me het toch beter om zoals jasp zegt om niet meteen kyra te lynchen
 

DeletedUser18363

Gast
Kyra, waardeloze tactiek en had het lef 22 minuten van mijn leven te verspillen.
Sanhal heeft wel de toegepast psychologische kwaliteiten van een BM.
 

DeletedUser21204

Gast
Rabbid 4 Lynch, Kyra 4 Jager
#noregrats

Wacht, dus je denkt dat ik wolf of neutraal oid ben, en als ik dan lynch dreig te zijn dan gooi je jezelf er maar bij?
En dat terwijl ik mijn koppel allang heb, en het gewoon goed is? x)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Je bent Kyra. Dat zegt genoeg. Weet je zelf ook.
Verder ben je een dikke ripp-of, want dit heb ik al eerder gedaan x)

Daarnaast ben je oftewel Cupido die graag G/S wilde.
Oftewel ben je welp/saraceen die mensen dood door hun claims.
Oftewel ben je engel en wil je dood op dag 1.

Ik zie geen enkel nuttig scenario waarin jij het verdient te blijven leven.
 

DeletedUser21204

Gast
Wel, prima, ik heb mijn werk gedaan en heb een fatsoenlijk goed koppel weten te maken. Jammer dat ik dan dood moet, had gehoopt dat dit anders kon, maar ok. Wat ik echter niet snap is waarom je jezelf erbij zou doden x)
 

DeletedUser

Gast
Wel, prima, ik heb mijn werk gedaan en heb een fatsoenlijk goed koppel weten te maken. Jammer dat ik dan dood moet, had gehoopt dat dit anders kon, maar ok. Wat ik echter niet snap is waarom je jezelf erbij zou doden x)

wie samenwerkt met kyra ga ik persoonlijk afmaken volgende potjes
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Wel, prima, ik heb mijn werk gedaan en heb een fatsoenlijk goed koppel weten te maken. Jammer dat ik dan dood moet, had gehoopt dat dit anders kon, maar ok. Wat ik echter niet snap is waarom je jezelf erbij zou doden x)

Yolo, gebrek aan tijd, het plezier om jou te mogen doden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan