• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #159: The Martian Terror War, ondertitel #yolo

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21204

Gast
Welp? Waar komt die vandaan?

Ik heb geen G/S koppel, ik heb een G/G, en wel een die enorm voordeel voor de goedjes kan opleveren. En een enorme opeenvolging van goedjes die doodgaan als er 1 van sterft, waaronder ikzelf ook val.

Als er iemand Engel is, dan ben jij het. Ik ben toch zeker niet degene hier die zit te roepen of ik alsjeblieft gelyncht mag worden? Dat ben jij hoor :rolleyes: Verder vraag ik me sws af sinds wanneer de lynch dag 1 opeens bewezen Engel is ofzo? Hier is nog nooit eerder gezeik over geweest?
 

DeletedUser22926

Gast
Wow kan de engel dat dan doen :O

Labr
 
Laatst bewerkt door een moderator:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Welp? Waar komt die vandaan?

Kleine marsman, je hebt toch de rollen doorgelezen? Als er 1 rol is die kan linken aan een personage?

Als er iemand Engel is, dan ben jij het. Ik ben toch zeker niet degene hier die zit te roepen of ik alsjeblieft gelyncht mag worden? Dat ben jij hoor :rolleyes: Verder vraag ik me sws af sinds wanneer de lynch dag 1 opeens bewezen Engel is ofzo? Hier is nog nooit eerder gezeik over geweest?

Verder gaat elke welk roepen dat hij gelynched wil worden lol.
Daarnaast wil ik nog even verduidelijken, welk personage heb je nu, als Cupido zijnde?
 

DeletedUser23079

Gast
Jasp hoop dat hij weer actiever is dan vorige potjes, want ik weet van vroeger dat hij wel actief is en veel van het spelletje kent
 

DeletedUser20542

Gast
Een wilde beul

Jaspenia keek vanuit zijn huisje toe hoe Heir, zijn buurman, werd vermoord. Leuk, dacht hij, dat wil ik ook eens doen. Dus hij deed alsof hij gewoon ging wandelen. Maar dat was niet zo, o nee! En hij had trouwens een bijl bij zich, want hij was niet zo goed in karate. However, hij deed heel stiekem en enkele minuten later was Kyra vooral nog een grote plas bloed. Want Marsmannetjes hebben ook bloed.

Kyra wordt gebeuld door Jaspenia. Ze is Zelfmoordterrorist. Tot zover. Wel veel doden al he!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Engel confirmed, rekt son.
Daarnaast ga ik voor nu op Bert, meest inactief.
Ik moet nu door, anders had ik meer gedaan. Excusi.
Verder Jas
 

DeletedUser23079

Gast
Engel confirmed, rekt son.
Daarnaast ga ik voor nu op Bert, meest inactief.
Ik moet nu door, anders had ik meer gedaan. Excusi.
Verder Jas

Meest inactief? Ik heb voor de rekening al meer in het topic gepost dan Alice, Fireas, Don, ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan