• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #159: The Martian Terror War, ondertitel #yolo

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Je hebt er schijt aan, dus wil je dood? Laat je dan vervangen ofzo, en ga niet zo suicidaal lopen doen. Daar schiet ook niemand iets mee op.

Ja ik doe suicidaal, maar nee ik laat me niet vervangen. Waarom moet je butthurt reageren?
Dit is gewoon een tactisch plan om jou, een vrij zeker gevaar, uit de weg te ruimen.
Ik zie het probleem eigenlijk niet. We schieten ^^. er zeer zeker iets mee op, jij bent dood en kan niet als engel winnen. Problem Solved
 

DeletedUser21204

Gast
Zeg dan gwn dat het de Engel is waar je het voor doet x)
Ik reageer zo omdat ik een goed koppel heb en als ik dan al doodga dan hoef ik daar niet nog een extra dood goedje bij.

De wolven gaan nu zo hard juichen, 2 goedjes eruit in 1 klap. Als je goed bent, Rabbid, dan is dit echt geen slim idee.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik weet echt niet hoe ik hierop moet reageren.
Wat de ene kant betreft redt Rabbid mij, maar wat de andere kant betreft komt hij wel met Engel aan.
Een rol waar ik zelf nooit aan had gedacht.
En dan vervolgens offert hij zich zo snel op voor iets wat echt totaal onduidelijk is ofzo. Ik bedoel, ik wordt gelyncht omdat ik wss g/s cupido ben, wat dus niet eens zeker is, en dan opeens ben ik Engel en gaat Rabbid dood?
Rabbid die hier staat te juichen om gelyncht te worden, dat klopt gewoon van geen kanten. Terwijl ik mezelf hier serieus loop te verdedigen enzo. Kom op, denk een klein beetje na.
 

DeletedUser

Gast
Ik weet echt niet hoe ik hierop moet reageren.
Wat de ene kant betreft redt Rabbid mij, maar wat de andere kant betreft komt hij wel met Engel aan.
Een rol waar ik zelf nooit aan had gedacht.
En dan vervolgens offert hij zich zo snel op voor iets wat echt totaal onduidelijk is ofzo. Ik bedoel, ik wordt gelyncht omdat ik wss g/s cupido ben, wat dus niet eens zeker is, en dan opeens ben ik Engel en gaat Rabbid dood?
Rabbid die hier staat te juichen om gelyncht te worden, dat klopt gewoon van geen kanten. Terwijl ik mezelf hier serieus loop te verdedigen enzo. Kom op, denk een klein beetje na.

Het is allemaal jouw schuld kyra
 

DeletedUser20542

Gast
Een wilde karatemeester

Het kan dan wel Mars zijn, daar doen ze ook gewoon aan vechtsport. Ergens in ons vredige dorpje duikt een onguur persoon op. Hij is goed in karate en denkt: #yolo, ik wil iemand dood. Dus die man hee. Die loop naar een huis. Die doet 'Yahhaah'. En Heir is dood. Zo gaat dat met mensen die goed zijn in vechtsporten.

Heir is gekaratemeesterd, hij was Canamarsman. Goedje dus, en onze karatemeester mag niks meer doen.
 

DeletedUser21204

Gast
Je met je netwerk dinges, vieze manipuleerdeur

Heir, dat je me haat is duidelijk, al snap ik niet waarom, want dit is al sinds het begin zo.
Maar wil je alsjeblieft heel even nadenken.

Van mij mag je me lynchen op dag 2. Serieus. Helemaal prima voor mij. Ik heb al een koppel, dus of ik nu dag 1 of dag 2 doodgaat maakt niet uit.
Maar ga ALSJEBLIEFT niet Rabbid nu lynchen. Zie hoe graag hij lynch is, en iedereen volgt direct. Dit komt zo goed voor hem uit. Denk eens na, dit kan toch niet goed zijn.

E: Oh. Ninja'd. Nouja, deze boodschap is ook zeker voor de rest.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Maar ga ALSJEBLIEFT niet Rabbid nu lynchen. Zie hoe graag hij lynch is, en iedereen volgt direct. Dit komt zo goed voor hem uit. Denk eens na, dit kan toch niet goed zijn

Goed, in dat geval ben ik welp. Krijg je een ander goedje aan de lynch en nog een goedje als lunch. En hey, het G/S-koppel is wel heel goed bezig.
Of in dat geval ben jij lynch, want eigenlijk zijn er niet echt echte verdachten. En win je als engel.
Ik zie je punt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan