• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #166 - A Pirate's Life For Me!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser20542

Gast
Ja, want bepaalde mensen zijn zo overtuigd van hun skills als wolvenjager dat ze alles serieus nemen.

Oja, we moesten als wolven eenheid uitstralen
Oke. Ik heb een onzichtbare val gezet, en nu zijn jullie er keihard in gelopen. Dit is zo duidelijk.

-> Stan en Jasper zijn wolven! Ik weet het zeker!!!!!

(succes!)
 

DeletedUser18363

Gast
Maar wacht! Yde heeft zojuist mijn trapcard Aegis of the Ocean Dragon Lord geactiveerd!

Hahahahahaha!
 

DeletedUser23053

Gast
Oei, kwalitatieve start van het potje hierzo :dd
Mijn skype: wouterjen (kan best dat er een icoontje onder m'n pf staat, maargoed dit is duidelijk zat :))

Goodluck, have fun allemaal!
 

DeletedUser9104

Gast
Ik weet niet zeker of ik voor de deadline nog online kan komen dus random lynch vandaag: Pacmega

Bm: Jasper, omdat ik vind dat je een prima wvw-speler bent.
 

DeletedUser

Gast
Laat ik maar voor twee volledig random stemmen gaan (RANDOM.org ftw):
Jaspenia als BM, Labr als lynch

Also: SignLady = Ilja, haar naam is veranderd sinds ze heeft ingeschreven :O
 

DeletedUser

Gast
Er is nog niet veel te zeggen atm dus: heir of carthago omdat go Hannibal en Gekko omdat randomness. Also good luck have fun iedereen
 

DeletedUser

Gast
Ik had al zo'n vermoeden, alleen niet iedereen zit al langer op het forum dus ik legde de link maar even voor mensen die het niet wisten :p
 

DeletedUser21356

Gast
Veel succes iedereen! :)
Ydeger, want het is Ydega.
En Stan, random omdat er echt nog niets gebeurd is en de deadline al veel te vroeg komt.
 

DeletedUser22926

Gast
Veel succes iedereen! :)
Ydeger, want het is Ydega.
En Stan, random omdat er echt nog niets gebeurd is en de deadline al veel te vroeg komt.
Kom op zeg Stan is niet achterlijk... Zou een wolf niet juist een stem op gaan bouwen? Dit maakt jullie eigenlijk meer verdacht dan Stan, door het bashen op iemand na iets wat verdacht kan zijn.
 

DeletedUser23053

Gast
Kom nou, dit slaat nergens op. Iedereen stemt nu random en iemand gaat gewoon zonder enige reden dood... kan deadline niet beter een dag uitgesteld worden dan?
 

DeletedUser21356

Gast
Heartlion, volgens mij ben je aan het hallucineren of zo. :/
Ik zeg juist dat ik ràndom stem; moest je niet weten wat 'random' betekent, kan je op deze link klikken: link.
 

DeletedUser23053

Gast
Overigens wel grappig hoe 2 man zo snel achter elkaar op Stan gaan, op zijn minst een beetje opvallend te noemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan