• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #166 - A Pirate's Life For Me!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21204

Gast
Dag 1

Er was een piratenschip op komst! Even baalde Jack dat het geen schip van de East India Trading Company was, want zijn mannen waren toe aan een vechtpartij. Gewoon ouderwets plunderen, dat vonden ze heerlijk. Hoe dan ook zouden ze het andere piratenschip even begroeten, en zien wie er aan boord was. Jack besloot dat het tijd was om de mannen te testen, de macht eens af te dragen aan iemand anders en zien hoe deze het er vanaf bracht. Ditmaal zou hijzelf dus niet het woord voeren met de andere kapitein, maar iemand anders. Iemand met verstand van zaken, hoopte hij. Want hij zou het via een stemming laten gebeuren. Eigenlijk had hij wel beter moeten weten. Hij had nog nauwelijks het woord "stemming" gezegd of alle handen gingen de lucht in en wezen daarna naar zichzelf. Bloody pirates. Goed, dan maar de regel dat niemand op zichzelf mag stemmen. Dit had meer succes, maar alsnog waren de meningen zeer verspreid. Toch kwam er uiteindelijk een man naar voren die de meeste stemmen op zich had, al waren dat er niet zo veel. Rabbid, zo heette de man, zou voortaan de leiding hebben. Of dat een verstandige keuze was? Dat zou nog blijken...

Het piratenschip lag inmiddels naast de Black Pearl. Aan boord waren oosters geklede mannen, Jack herkende ze meteen. Het was Sao Feng met zijn bemanning. Hij besloot het bevel te roepen aan boord te gaan, om dan te zien hoe de kersverse bevelhebber het er vanaf zou brengen. Rabbid schoof de loopplank uit, en ging voorop naar het schip van Sao Feng, een groot deel van de bemanning van de black pearl volgde hem. Alleen Crimson, Alice en Ydeger waren niet meegekomen. Stelletje angsthazen, dacht Jack bij zichzelf. Altijd maar verstoppen. Eens zou de maat vol zijn. Maargoed, dat was zorg van later. Eerst de ontmoeting met Sao Feng.
Alles nog overpeinzend hoorde Jack opeens geschreeuw. "Verrader!" hoorde hij roepen, een paar keer duidelijk en dan nog een paar keer aarzelend. De nieuwe bevelhebber Rabbid stond recht tegenover Sao Feng, zijn revolver gericht op de man zijn borst. "Je werkt voor de East India Trading Company, is het niet? Ik heb je wel door!" Wat Sao Feng ook zei, het maakte niets uit. Wat ook niets uitmaakte, is dat sommige andere mensen wezen naar een ander lid van de bemanning. Rabbid loste een schot, en Sao Feng lag dood op de grond. Uit zijn kajuit kwam een naakte vrouw gillend gerend, en nog een, en nog een. Het was wel duidelijk met wat voor praktijken Sao Feng zich had beziggehouden, en dat dat niet die van de East India Trading Company was.

lqu1HIJ.png


Snel renden ze terug de black pearl op, achter hun wat kwade bemanningsleden van Sao Feng neerschietend. Ze moesten nu ontsnappen, en dan zouden ze wel verder zien. De bemanning was woest dat Rabbid het in hun hoofd haalde eerst hun kapitein zo te beledigen, en hem daarna nog neer te schieten ook! Het duurde even, maar uiteindelijk konden ze toch wegvaren, en gezien de snelheid van de Black Pearl duurde het niet lang tot het schip van Sao Feng slechts een stipje aan de horizon was. Intussen zat Rabbid met een probleem. Hij was nu wel kapitein geworden, maar hij had direct een foute keuze gemaakt! Zou de bemanning niet kwaad zijn? Hij besloot het er niet op te wagen, en trok zich terug in zijn kajuit. Morgen zou hij wel verder zien, nu eerst kon hij slapen.
De volgende morgen werd hij ruw gewekt door een bemanningslid van de Black Pearl. Hij wou direct snauwen wat er aan de hand was, tot hij diens lijkbleke gezicht zag. Hij werd meegesleurd naar het dek, waar hij tot zijn grote schok Elizabeth op de grond zag liggen, in haar eigen plasje bloed. Hij knielde naast haar neer. Haar keel was duidelijk opengesneden, en het was deze nacht gebeurd. Er was iemand aan boord die het niet goed voor had met de bemanning, of er was iemand 's nachts aan boord gekomen terwijl iedereen sliep en had dit gedaan. Maar waarom was Elizabeth dan ook 's nachts alleen het dek op gegaan? Degene die hem gewekt had antwoordde dat ze dit vaker deed, om er zeker van te zijn dat de bemanning veilig was. Rabbid zuchtte. Had ze maar meer op zichzelf gelet, in plaats van op anderen. Nu waren ze haar voorgoed kwijt.

87FBJ3X.png


Nee, hier staat het niet in het kort in, je moet maar gewoon de tekst lezen, daar heb ik mijn best op gedaan hoor :O
Wist je dat alle verhaaltjes samen gewoon één groot verhaal vormen? Dit is deel 1, en een vervolg op de inleiding in de beginpost.
Hoop je nu echt nog dat hier wat achter zit?
Oh man, jij bent echt zo lui dat je dat verhaaltje serieus niet gaat lezen he?
Nou, vooruit dan maar.
Rabbid is BM.
Neus, Sao Feng, Nachtwaker/Sl-et (censuur pls) is lynch.
De Bezem, Elizabeth Swann, Beschermengel is lunch.

Klaagmuur:


Volgende deadline uiteraard morgen 21u.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser18363

Gast
Ja joh, geef de wolven een gratis dag.

Is goe.

Met deze cadeaukaart ter waarde van 25 euro kunt u de taring krijgen.
 

DeletedUser10470

Gast
Goed, een plannetje.

Ik claim direct wel, wel zo eenvoudig. Ik ben Bijziende Dorpsgek. Hierbij heb ik de volgende 3 personen gezien:
Ilja, Rabbid, Alice (en indien één van de personen lynch was zou die veranderen in Gekko).

Nu kreeg ik een leuk antwoord terug :)

"Dit doet echt zeer, maar: 0."

Dat betekend dat geen van de bovenstaande goed is! Ilja stem ik op als Lynch. Kan een beul beulen? Dan weet je dat ik gelijk heb. En als iemand zo liev is mij te beschermen (of redden), dan winnen we (voor het eerst I guess) misschien wel op dag 2 :) (Ja er kan iemand neutraal zijn).
 

DeletedUser

Gast
Goed, een plannetje.

Ik claim direct wel, wel zo eenvoudig. Ik ben Bijziende Dorpsgek. Hierbij heb ik de volgende 3 personen gezien:
Ilja, Rabbid, Alice (en indien één van de personen lynch was zou die veranderen in Gekko).

Nu kreeg ik een leuk antwoord terug :)

"Dit doet echt zeer, maar: 0."

Dat betekend dat geen van de bovenstaande goed is! Ilja stem ik op als Lynch. Kan een beul beulen? Dan weet je dat ik gelijk heb. En als iemand zo liev is mij te beschermen (of redden), dan winnen we (voor het eerst I guess) misschien wel op dag 2 :) (Ja er kan iemand neutraal zijn).

Waarom Ilja als lynch en niet de andere twee?

Sorry voor het missen van de DL btw, zal niet meer gebeuren.
 

DeletedUser10470

Gast
Waarom Ilja als lynch en niet de andere twee?

Sorry voor het missen van de DL btw, zal niet meer gebeuren.

Das de eerste naam. Rabbid claimt btw Neutraal te zijn, maar daar ben ik niet sure over. Ze moeten alle 3 dood, maar ergens moeten we beginnen.
 

DeletedUser

Gast
Das de eerste naam. Rabbid claimt btw Neutraal te zijn, maar daar ben ik niet sure over. Ze moeten alle 3 dood, maar ergens moeten we beginnen.

Ten eerste hoop ik voor jou dat je in de naam van iemand anders spreekt, en niet zelf de dorpsgek bent want anders hang je zo gewoon.
Ten tweede had ik liever gehad dat je me op een neutrale manier had aangesproken voordat je al deze info op het topic gooide. Ik ben namelijk lycantroop... en Kyra kennende ben ik niet de enige, zeker als er zoiets in zit als "bijziende dorpsgek".
 

DeletedUser10470

Gast
Ten eerste hoop ik voor jou dat je in de naam van iemand anders spreekt, en niet zelf de dorpsgek bent want anders hang je zo gewoon.
Ten tweede had ik liever gehad dat je me op een neutrale manier had aangesproken voordat je al deze info op het topic gooide. Ik ben namelijk lycantroop... en Kyra kennende ben ik niet de enige, zeker als er zoiets in zit als "bijziende dorpsgek".

Hoop blijven houden!

Ofc claim je neutraal, dat zou elke wolf nu doen. Het leuke is dat iedereen neutraaltje claimt en dat niet zo voorspelbaar is als Kyra zegt dat ik t potje verpest heb ^^
 

DeletedUser

Gast
Hoop blijven houden!

Ofc claim je neutraal, dat zou elke wolf nu doen. Het leuke is dat iedereen neutraaltje claimt en dat niet zo voorspelbaar is als Kyra zegt dat ik t potje verpest heb ^^

Zoals ik al zei ben ik niet neutraal.
Ik ben goed.
 

DeletedUser9104

Gast
Don? Is het misschien bij je opgekomen dat we allemaal neutraal kunnen zijn?
Nee. Vast niet. Je verwacht dat er minimaal één iemand bij zit die liegt en toch wolf is. Dat ben ik absoluut niet. Ik ben neutraal en het zou erg jammer zijn als jullie nu door zo'n dorpsgekzienering meteen ons drie eruit gaan werken. Wie zegt dat je echt de bijziende dorpsgek bent of deze kent?
 

DeletedUser10470

Gast
Ik ken deze, maar hoopte op een mislukte Welp actie. De naam gooi ik wel online als jullie goed zijn ^^
 

DeletedUser

Gast
Hoe bedoel je hopen op een mislukte Welp actie? Als in wat bedoel je ermee? Dus niet met wat een Welp actie is want dat snap ik wel
 

DeletedUser9104

Gast
Als je de dorpsgek kent, dan weet je hopelijk ook dat het een wolf kan zijn die je probeert te misleiden? Want ik weet niet hoeveel wolven er zijn, maar er kan er best eentje zich opofferen voor zo'n actie. Zeker als zo iemand als jij daar blind in meegaat. Ook kan je zelf wolf zijn. Wie zal het zeggen?

En ik weet dat het als een complottheorie klinkt, maar ga alsjeblieft niet tunnelen op zo'n bijziende dorpsgek. Het enige wat bekend is dat wij drie niet een goedje zijn of niet als goed gezien worden. Meer niet.
 

DeletedUser

Gast
Als je de dorpsgek kent, dan weet je hopelijk ook dat het een wolf kan zijn die je probeert te misleiden? Want ik weet niet hoeveel wolven er zijn, maar er kan er best eentje zich opofferen voor zo'n actie. Zeker als zo iemand als jij daar blind in meegaat. Ook kan je zelf wolf zijn. Wie zal het zeggen?

En ik weet dat het als een complottheorie klinkt, maar ga alsjeblieft niet tunnelen op zo'n bijziende dorpsgek. Het enige wat bekend is dat wij drie niet een goedje zijn of niet als goed gezien worden. Meer niet.

Het zal vooral een wolf zijn die hem probeert te misleiden terwijl jullie alle drie toegeven een rol te hebben die niet als goed gezien wordt :/
 

DeletedUser9104

Gast
Crimson, doordat Don het zo in het topic gooit hebben wij alledrie geen kans meer. Ongeacht onze rol. En dat is jammer, want hierdoor is de kans groot dat je de wolven het alleen maar makkelijker maakt.
 

DeletedUser

Gast
Grappig ook dat die "bijziende dorpsgek" meteen iemand in vertrouwen neemt... terwijl hij enkel slechtjes en neutraaltjes zag...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan