• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #166 - A Pirate's Life For Me!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Ik gebruikte random.org en de lijs van namen en zo kwam ik op stan ik wist toen nog niet dat die andere erop gestemd had ik had kleur issues op mijn mobiel :p
 

DeletedUser23053

Gast
Als iedereen gezellig random gaat stemmen, ga ik maar gewoon op iets stemmen dat enigszins een beetje in de buurt komt van iets dat verdacht is en dat is de snelle opeenvolgende stemmen op stan, aka het meegaan van mpvds.

Verder, Rabbid voor BM.
 

DeletedUser20542

Gast
Kom op zeg Stan is niet achterlijk... Zou een wolf niet juist een stem op gaan bouwen? Dit maakt jullie eigenlijk meer verdacht dan Stan, door het bashen op iemand na iets wat verdacht kan zijn.
Waar zie jij iemand bashen op Stan?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Als iedereen gezellig random gaat stemmen, ga ik maar gewoon op iets stemmen dat enigszins een beetje in de buurt komt van iets dat verdacht is en dat is de snelle opeenvolgende stemmen op stan, aka het meegaan van mpvds.

Verder, Rabbid voor BM.

Ik stem op neus. Hij is niet verdacht, wel nutteloos. Dusja, dichter dan dat kom je denk ik niet op dag 1. En ik heb niet genoeg tijd om meer na te denken, excuses. Morgen meer tijd.
 

DeletedUser18363

Gast
Jullie mogen collectief de taring krijgen.

E:

Mpvds

en Stan Jansen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20542

Gast
De tactiek is real.

For the record, Don cause weinig argumentatie (nu heb ik het over mezelf)
 

DeletedUser

Gast
Aangezien ik liever niet door de rng dood wilde had ik mijn stem maar even veranderd naar iemand anders zodat ik niet zou sterven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan