• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #175 - Wild West

latdekat

Harpij
Op die manier beginnen we te zwarte pieten

Aran galad

Heb speciaal al jullie namen niet gelezen, ik stem op Imrahil, ik hem geen vertrouwen in BM's, ook niet in RL trouwens, doen niets aan de problemen, zeker niet in de gemeente waar ik woon, ondanks zijn goedBM rapport volgens het Nieuwsblad

Als goedje met een sterke rol val je beter ook niet op of je krijgt een lynch, bijgevolg ik blijf liever onder de radar en help de goedje s subtiel, zodra ik deftige info binnenheb dat iemand een wolf is, smijt ik de volledige lijst er op en gaat ie er aan

Latdekat Motief geen, is gewoon een lege stem anders val ik dood

Ik heb even gequote op wie Graecus allemaal al gestemd heeft. Dag 1 stemt hij op Aran omdat Aran zogezegd aan het zagen was. Bashen =/= zagen. Bashen kan nuttig zijn, zagen niet. Dag 2 stemt hij op Imrahil omdat hij geen vertrouwen heeft in de BM's. Oké dus. Een gooi naar de slechtste reden ooit? Of wacht nee, die is al weggelegd voor zijn volgende deadline. Dan stemt hij niet omdat hij niet wilt meelopen. Hij wil niet opvallen. Om zich te verschuilen als wolf? Dag 4 komt ook nog aardig in de buurt van het record domste reden. Zonder motief stemt hij op mij. Hij probeert niet eens iets te doen, gewoon zonder reden. Dat hij dat nog toegeeft ook...

Overigens plaatst hij tussendoor opmerkingen waarom hij niet online kan komen terwijl daar niet meteen naar gevraagd wordt. Om toch nog een slap excuus te hebben?

Voor vandaag Graecus
 

DeletedUser21204

Gast
Dag 4

Graecus is lynch. Hij was een hele vermakelijke vlamengel.
Geen lunch.

Jaspenia aka de vervanger van de inactieve Tris valt inactiefdood. Hij was wolf. Yay vervangers -.-
 

DeletedUser20542

Gast
Ok, vandaar geen lunch x)

Wolven zijn op is mijn gokje. Zoeken naar een welp?

E: Ha ha ha. Die bedoel ik niet!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21575

Gast
Ok, vandaar geen lunch x)

Wolven zijn op is mijn gokje. Zoeken naar een welp?

E: Ha ha ha. Die bedoel ik niet!

2 wolven op 16 man? Lijkt me sterk. Ik denk dat er meer aan de hand is. Ik wil ook eens verder denken over g/s en premiejagers. Het is immers het wilde westen.
 

DeletedUser22651

Gast
Ok, vandaar geen lunch x)

Wolven zijn op is mijn gokje. Zoeken naar een welp?

E: Ha ha ha. Die bedoel ik niet!

Lijkt me ook sterk. Zoals je al zegt: misschien zit er een welp in of misschien is die al opgegroeid? Dat de lunches twee keer niet door zijn gegaan kan vanalles betekenen en ik vind dit nogal voorbarig. Daarnaast is er nog een waslijst neutraaltjes die er wellicht in zitten
 

DeletedUser21575

Gast
Nou, we zijn nu dus met 7 man over. Daarvan vertrouw ik er momenteel 3. (en mezelf ofc.)

Uit de overige 3 zal ik dus een lynch moeten kiezen. Voor vandaag wil ik dan ook Aran-Galad voorstellen als lynch, de enige van de 3 waarbij ik mijn verdenkingen gehad op een bepaald moment in dit potje. Process of elimination. :)
 

DeletedUser22651

Gast
Nou, we zijn nu dus met 7 man over. Daarvan vertrouw ik er momenteel 3. (en mezelf ofc.)

Uit de overige 3 zal ik dus een lynch moeten kiezen. Voor vandaag wil ik dan ook Aran-Galad voorstellen als lynch, de enige van de 3 waarbij ik mijn verdenkingen gehad op een bepaald moment in dit potje. Process of elimination. :)

Ik moet toch zeggen dat ik beter had verwacht. Dit vind ik heel verdacht. Slecht beargumenteerd. Op een bepaald moment? Wanneer? En nu nog? En waarom eigenlijk? Sta ik misschien op je lijstje dat je als premiejager hebt gekregen?
 

DeletedUser21575

Gast
Ik moet toch zeggen dat ik beter had verwacht. Dit vind ik heel verdacht. Slecht beargumenteerd. Op een bepaald moment? Wanneer? En nu nog? En waarom eigenlijk? Sta ik misschien op je lijstje dat je als premiejager hebt gekregen?

De goedjes hebben een bewezen netwerk opgezet met een ziener en een ander speciaaltje. Op een begeven moment blijven alleen onbekenden over.
 

latdekat

Harpij
De goedjes hebben een bewezen netwerk opgezet met een ziener en een ander speciaaltje. Op een begeven moment blijven alleen onbekenden over.

Dat kan je wel zo zeggen, dat betekent dus nog niet meteen dat je ook gelijk hebt. Dus kan je een aantal redenen aangeven waarom precies Aran-Galad? Is het alleen gebaseerd op het feit dat je hem eerder verdacht vond en uit je drie overgebleven andere spelers kiest? Of heb je nog extra redenen?
 

DeletedUser

Gast
Ik kan maar beter nu claimen, ik ben lycantroop. Als er 3 goedjes zijn dan wil ik graag nu 2 mensen die dat bevestigen. Dan is het 50/50 kans, of ze zijn g/s + cupido of ze zijn legit.
 

DeletedUser22651

Gast
Pas maar op, er is iemand geïnfecteerd, moet haast wel, dus het netwerk van mensen die bewezen zijn, is alles behalve waterdicht. Daarnaast kunnen jullie ook zomaar een premiejager in de kaart spelen
 

DeletedUser

Gast
Ik weet 100% zeker dat er geen g/s is :rolleyes:

Aran-Galad
Als je echt jager bent hoop ik dat je het juiste doet en Heir schiet.
 

latdekat

Harpij
Aran-Galad. Eerst had ik zo mijn twijfels, maar die zijn nu weggehaald. Na wat contact met meerdere personen is de kans redelijk groot dat we nu een wolf te pakken krijgen. Zoals hierboven gezegd is het zo dat als Aran Heir schiet indien hij goed is, we bijna zeker zijn eek wolf te pakken te krijgen.
 

DeletedUser22651

Gast
Ik weet 100% zeker dat er geen g/s is :rolleyes:

Aran-Galad
Als je echt jager bent hoop ik dat je het juiste doet en Heir schiet.

Voor degene die het nog niet weet: ik ben jager. Ik ga niet kinderachtig doen en zal hem dan schieten. Ook al vind ik deze manier van doen tamelijk apart en verdacht als jullie hem niet direct lynchen maar daarvoor een jager doden. Maar het is mijn woord tegen dat van alice. So be it
 

DeletedUser

Gast
Voor degene die het nog niet weet: ik ben jager. Ik ga niet kinderachtig doen en zal hem dan schieten. Ook al vind ik deze manier van doen tamelijk apart en verdacht als jullie hem niet direct lynchen maar daarvoor een jager doden. Maar het is mijn woord tegen dat van alice. So be it

Wel, het punt is, we kunnen bij geen van jullie 2 confirmen wat jullie zijn. Dus wie we ook lynchen, het is en blijft een gok.
 

DeletedUser20542

Gast
Ik kan maar beter nu claimen, ik ben lycantroop. Als er 3 goedjes zijn dan wil ik graag nu 2 mensen die dat bevestigen. Dan is het 50/50 kans, of ze zijn g/s + cupido of ze zijn legit.
Wat moet er bevestigd worden?

Voor degene die het nog niet weet: ik ben jager. Ik ga niet kinderachtig doen en zal hem dan schieten. Ook al vind ik deze manier van doen tamelijk apart en verdacht als jullie hem niet direct lynchen maar daarvoor een jager doden. Maar het is mijn woord tegen dat van alice. So be it
Wie is 'hem'? Nissassa wss. Maar waarom wil je hem dan schieten? Lijkt me trouwens zeer onverstandig.

E: Ik lees weer niet goed he. Je gaat Heir schieten. Is legit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

latdekat

Harpij
Voor degene die het nog niet weet: ik ben jager. Ik ga niet kinderachtig doen en zal hem dan schieten. Ook al vind ik deze manier van doen tamelijk apart en verdacht als jullie hem niet direct lynchen maar daarvoor een jager doden. Maar het is mijn woord tegen dat van alice. So be it

Stel, je bent wolf, dan moeten we hopelijk niet nog een wolf uitschakelen en is het gedaan. Stel, je bent jager, dan schiet je Heir is er ook een wolf dood. Dus jou uitschakelen is eigenlijk voordeliger.
 
Bovenaan