• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #176: De heksenjager van Manningtree

DeletedUser21204

Gast
Wil Rabbids minion die mij constant loopt te blocken zich ff melden?
Ik ben er van overtuigd dat we hier uit kunnen komen met een fatsoenlijk gesprek gewoon, ipv sneaky geblock.
 

DeletedUser21575

Gast
Mm, yolo.

ZWARTE DOOD

De verteller zei:
Nacht 2: Rabbid.
De nacht waarop Rabbid de dorpelingen opruide om Araluens huis in lichterlaaie te zetten bekroop hem een angstaanjagend menselijk schuldgevoel. Hij kon dit niet. Hij wilde dit niet langer. Hij pakte zijn persoonlijke versie van de codex. Hij bladerde net zolang totdat hij op de juiste pagina kwam. Hij nam de woorden in zich op. Dronk het laatste slokje van zijn smoothie en rende naar buiten. Naar het marktplein. "volo nigrum morte, volo nigrum morte, VOLO NIGRUM MORTE! Aangekomen op het marktplein slaakte hij nog een laatste keer dezelfde woorden uit. "volo nigrum morte". En met die woorden zakte hij in elkaar.

RabbidRobin valt dood neer. Hij was Heks.
 

DeletedUser10470

Gast
Heb niet de tijd gehad om op een pc te komen, dus de uitleg volgt nog @marianne.

Latdekat.
 

latdekat

Harpij
Latdekat heeft dezelfde rol.

Ik geloof inderdaad dat ik dezelfde rol heb, maar rol gerelateerd mag ik geen woord extra zeggen. Ik ben een beschermengel. En trouwens, zou je geloven dat iemand die zelf heks is zwarte dood zou roepen? Alleen als hij geen zin meer heeft in het potje, maar je kan je dan ook uitschrijven. Trek daar je conclusies uit.
 

DeletedUser10470

Gast
Right, daar komt de reactie dan, zoals beloofd.

Ik wil ook wel gezellig meelopen met jullie om Ara te killen hoor, np.
Maar, DonFrank is nou ook niet bepaald actief behalve zijn meeloopgedrag van gisteren (althans niet hier)

Kyra en ik bespreken alle stemmen samen, voordat we deze plaatsen. Zo hebben we twee ogen die ergens naar kijken i.p.v. een. De stemmen hebben we dus besproken, meningen uitgewisseld e.d., voordat we deze plaatsten. Daardoor lijkt het alsof ik meeloop, terwijl wij eigenlijk samenwerken en dus beide achter dat bericht staan. Wat Kyra (vaak) samenvat hier voor een stem, hebben wij daarvoor besproken op Skype, en daar zitten argumenten voor beide in. En nee, het is echt niet zo dat ik enkel meeloop naar wat Kyra zegt. Daarvoor hebben we een gesprek waarin de mogelijkheden worden uitgedacht. Het komt trouwens ook niet altijd vanuit Kyra, ik ben hier degene die gevraagd heeft met Kyra samen te werken, niet andersom. En ook niet elke lynch draagt Kyra aan. En nee, bij een slecht argument zal ik ook niet meegaan en wanneer er iemand anders is die verdachter is meld ik dat ook gewoon. Eigen inspraak genoeg aanwezig.

Hopelijk is zo het e.e.a. duidelijk.
 

DeletedUser23628

Gast
Ik geloof inderdaad dat ik dezelfde rol heb, maar rol gerelateerd mag ik geen woord extra zeggen. Ik ben een beschermengel. En trouwens, zou je geloven dat iemand die zelf heks is zwarte dood zou roepen? Alleen als hij geen zin meer heeft in het potje, maar je kan je dan ook uitschrijven. Trek daar je conclusies uit.

ik vind het wel een vaag verhaal..
 

DeletedUser

Gast
Araluen is gelyncht. Hij was Zieke.

In het puin naast het huisje vond Marianne een leren buidel. Daarin vond ze deze brief. Die voor haar totaal nergens op sloeg, als 17e eeuwse schone. Misschien was hij toch wel een heks.


Vandaag ging al een stuk beter qua activiteit! Alleen Galadriël en Hippocampus krijgen een waarschuwing voor niet stemmen.

YOU MADE MY DAY!
dat ik ooit nog eens een hoofdrol mocht spelen in een verhaaltje, haha!

R.I.P Araluen :'(
 

DeletedUser21204

Gast
Ik kan me vergissen, maar ging Rabbid niet dood als heks?
Ik vind het ook nogal vaag, als heks zwarte dood roepen, maar er staat nu eenmaal dat ie heks was, en in het rood terwijl de goedjes groen waren.
 

latdekat

Harpij
Ik kan me vergissen, maar ging Rabbid niet dood als heks?Ik vind het ook nogal vaag, als heks zwarte dood roepen, maar er staat nu eenmaal dat ie heks was, en in het rood terwijl de goedjes groen waren.
Je zal ooit wel weten waarom. Maar ook dat is rol gerelateerd en mag ik niet zeggen.
 

DeletedUser23628

Gast
Je zal ooit wel weten waarom. Maar ook dat is rol gerelateerd en mag ik niet zeggen.

of je spreekt de waarheid of dit is een goeie tactiek van je...
kan er persoonlijk weinig mee.

iemand anders nog verdenkingen?
 

DeletedUser21204

Gast
Helemaal geen, dat is nu juist het punt. We hebben nog letterlijk niets anders gevonden.
 
Bovenaan