• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Inschrijftopic WvW #178 kies je rol zelf

DeletedUser26399

Gast
Titel zegt al wat het gaat worden, ik weet de rollen al en zou graag een stuk of tien spelers hebben, wees gerust heb meer ervaring in een potje bijhouden, kans is wel groot dat ik ieders rol zal kunnen bijhouden

De plaats waar je op inschrijft hoef je niet te plaatsen al naargelang de hoeveelste je bent, iedere plaats heeft een functie, maar die weet je niet (helaas). De rollen zijn geheim maar wordt eenvoudig, BM ligt ook zo vast, die weet je wel al, dus de eerste die BM wil zijn is hem(is groen getal)

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Aantal spelers:10
Claimen:Ja
Netwerken:Nee (enkel wolven vormen uitzondering)
Hints:Nee
Afscheidsbrief: Ja, zelf te posten
Klaagmuur:Nee
BM-opvolging:Volgende levende wordt hem
BM-keuze: Nummer 5 is hem
Manier van stemmen: Rood Lynch
Eindtijd stemmen: 19u (eens wat vroeger)

Bijzonderheden
Jager kan pas schieten wanneer hij sterft
Cupido moet zichzelf koppelen
Heks heeft twee drankjes, dit kunnen twee leef/dood zijn, maar ook beide 1 zoals normaal(deze kiest dit zelf)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21575

Gast
1.
2.
3. Nissassa
4.
5.
6.
7.
8. DonFrank
9.
10.
 

DeletedUser26399

Gast
Heb je al eerder geleid of heb je hier de mening van een iets ervarener speler bij gevraagd?

Eerste niet op het forum anders vaak, tweede nee, kan het zo ook wel gok ik, zijn ook gemakkelijke rollen

Normaal moet je je eigen rol met goud kopen als je die zelf wilt kiezen.

Dat mag je doen, 1000 goud voor een rol naar keuze uit het lijstje van bestaande rollen, 500goud voor eentje dat ik in gedachte heb
 

DeletedUser26399

Gast
Srry beste deelnemers, was nummer vijf de BM, groen vergeten, had eerst lijstje gemaakt en dan nog een voor het inschrijven dus daar ben ik het groen dan vergeten, pas het aan, dus iedereen die al ingeschreven mag zijn nummer nog aanpassen
 

DeletedUser199

Gast
1.
2.
3. Nissassa
4.
5. Tristiano
6.
7.
8. DonFrank
9.
10.
 

DeletedUser26399

Gast
Meer enthousiastelingen zou wenselijk zijn, met drie gaat dit niet, de tien moet wel bereikt worden hé, moet wel voer zijn voor de wolven ;):D
 

DeletedUser26004

Gast
1.
2.
3. Nissassa
4.
5. Tristiano
6.
7.
8. DonFrank
9.
10. ShovingNE2
 

DeletedUser20542

Gast
1.
2. Ydeger
3. Nissassa
4.
5. Tristiano
6.
7.
8. DonFrank
9.
10. ShovingNE2
 

DeletedUser26399

Gast
Nog vij, nu kan het potje niet doorgaan, helaas, jullie geloven toch niet dat iemand echt zijn rol kan kopen, zou gewoon goud opstrijken en een random nummer geven, dat niet is wat hij/zij wil
 

DeletedUser

Gast
1. Crimson Chin
2. Ydeger
3. Nissassa
4.
5. Tristiano
6.
7.
8. DonFrank
9.
10. ShovingNE2

Ik zou graag 1000 goud inzetten voor een rol naar keuze: namelijk de rol infectiewolf. Ik heb altijd een voorliefde gehad voor deze rol maar helaas heb ik nog nooit de kans gekregen om mij in te leven in dit door en door slecht personage.
 

DeletedUser26399

Gast
Jammer, maar zoals gezegd ga je alleen bedrogen uitkomen, kans is groot dat je dan burger krijgt, e de rol zeggen die je wil hebben tegen iedereen is ook niet slim

Netwerken met de spelleider mag wel hé, hoe kan ik anders jullie acties krijgen;)

Trouwens tip voor de wolven die mogen netwerken onder elkaar, jullie zijn met minder dan 5(dat zou anders een ramp worden), met het nieuwe forum kunnen alle ontvangers de antwoordenlezen, steek mij er dan bij, moet je maar de definitieve beslissing rood plaatsen, zou jullie gedachten wel willen weten;)
 

DeletedUser

Gast
Wees gerust heb meer ervaring in een potje bijhouden, kans is wel groot dat ik ieders rol zal kunnen bijhouden
Dit heeft me over de streep getrokken om me in te schrijven. Wel kan ik pas vanaf 6 juli deelnemen.

1. Crimson Chin
2. Ydeger
3. Nissassa
4.
5. Tristiano
6.
7. Genade (v.a. 6 juli)
8. DonFrank
9.
10. ShovingNE2
 

DeletedUser9104

Gast
Bijzonderheden
Jager kan pas schieten wanneer hij sterft

Daar is niets bijzonders aan? Dat is gewoon de beschrijving van de jager x)
Maargoed.

1. Crimson Chin
2. Ydeger
3. Nissassa
4. Ilja
5. Tristiano
6.
7. Genade (v.a. 6 juli)
8. DonFrank
9.
10. ShovingNE2
 

DeletedUser21204

Gast
1. Crimson Chin
2. Ydeger
3. Nissassa
4. Ilja
5. Tristiano
6. Kyraco
7. Genade (v.a. 6 juli)
8. DonFrank
9.
10. ShovingNE2

Vooruit dan maar, he.
 

DeletedUser

Gast
Ik maak hem vol!
1. Crimson Chin
2. Ydeger
3. Nissassa
4. Ilja
5. Tristiano
6. Kyraco
7. Genade (v.a. 6 juli)
8. DonFrank
9. Imrahil
10. ShovingNE2
 

DeletedUser

Gast
Hmm laat ik het dan zo doen, zodat zich nog iemand kan inschrijven.

1. Crimson Chin
2. Ydeger
3. Nissassa
4. Ilja
5. Tristiano
6. Kyraco
7.
8. DonFrank
9. Imrahil
10. ShovingNE2

Vervangers:
1. Genade (v.a. 6 juli)
 
Bovenaan