• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Inschrijftopic WvW #178 kies je rol zelf

DeletedUser

Gast
Ik vond een aantal zaken niet duidelijk en was van plan overmorgen een aantal speltechnische vragen te stellen.

Maar wees niet te kritisch op Graecus, hij is wel schattug towch?
 

DeletedUser9104

Gast
Ik vond een aantal zaken niet duidelijk en was van plan overmorgen een aantal speltechnische vragen te stellen.

Maar wees niet te kritisch op Graecus, hij is wel schattug towch?

Mwah. Als ik voor het eerst sinds een tijdje weer leuk wvw wil spelen, dan vewacht ik ook ergens wel dat na 178 potjes niet iemand het spel leidt die niet weet hoe we hier spelen. Dat is gewoon sad en absoluut niet schattig.
 

DeletedUser26399

Gast
Je mag ze nu ook stellen hoor

Ik heb de rollen bekeken, maar bij de standaard rollen enkel naar de naam, kende ik die, hing ik er vanuit, dat ik die rol kende, aangezien het nog altijd weerwolven is en daar vrij goed in ben, heb dat al en mas geleid en gespeeld en nooit verloren, mijn lievelingsrol was altijd Spiekend meisje/jongen, met mijn bril was dat gemakkelijk, had die rol ook vrij vaal
 

DeletedUser9104

Gast
Maar je hebt dus nog nooit een een forum gespeeld en dus ook duidelijk geen idee wat je hier aan het doen bent.

Dat leidt dus tot dit soort achterlijke situaties.
 

DeletedUser26399

Gast
Titel zegt al wat het gaat worden, ik weet de rollen al en zou graag een stuk of tien spelers hebben, wees gerust heb meer ervaring in een potje bijhouden, kans is wel groot dat ik ieders rol zal kunnen bijhouden

De plaats waar je op inschrijft hoef je niet te plaatsen al naargelang de hoeveelste je bent, iedere plaats heeft een functie, maar die weet je niet (helaas). De rollen zijn geheim maar wordt eenvoudig, BM ligt ook zo vast, die weet je wel al, dus de eerste die BM wil zijn is hem(is groen getal)

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Aantal spelers:10
Claimen:Ja
Netwerken:Nee (enkel wolven vormen uitzondering)
Hints:Nee
Afscheidsbrief: Ja, zelf te posten
Klaagmuur:Nee
BM-opvolging:Volgende levende wordt hem
BM-keuze: Nummer 5 is hem
Manier van stemmen: Rood Lynch
Eindtijd stemmen: 19u (eens wat vroeger)

Bijzonderheden
Jager kan pas schieten wanneer hij sterft
Cupido moet zichzelf koppelen
Heks heeft twee drankjes, dit kunnen twee leef/dood zijn, maar ook beide 1 zoals normaal(deze kiest dit zelf)

Mwah. Als ik voor het eerst sinds een tijdje weer leuk wvw wil spelen, dan vewacht ik ook ergens wel dat na 178 potjes niet iemand het spel leidt die niet weet hoe we hier spelen. Dat is gewoon sad en absoluut niet schattig.

Ik weet dit wel en kijk maar dat je vragen niet nodig waren, heb de antwoorden vet geplaatst

Zie dat je alweer een leugen maakt ik heb wel al met een forum WvW meegedaan, wat wordt de volgende leugen
 

DeletedUser9104

Gast
Cuppido moet zichzelf koppelen is niets vreem aan. Het vreemde is dat hij/zij geen contact mag hebben met zijn geliefde. Geloof me. Dat haal ik er niet uit als je zegt dat er niet genetwerkt mag worden. Het feit dat je benoemt dat de wolven een uitzondering zijn heb ik gezien als een verduidelijking. Niet zozeer dat andere rollen die altijd! mogen netwerken dat ineens niet mogen. Dat is zeker in een potje met weinig spelers zelfmoord. Ik had mezelf als cupido beter niet kunnen koppelen, want de kans om te winnen neemt daarmee ontzettend af, terwijl dat niet de bedoeling is.

Verder neem ik aan dat je nooit op een forum hebt gespeeld, aangezien je dan wel had geweten dat de "niet netwerken-regel" ook niet voor het koppeltje geldt. Tenzij Cupido twee spelers koppeld en het koppel niet weet wie cupido is. Tho het koppel zelf nog steeds met elkaar mag overleggen.

Het is alleen wel jammer dat je me nu ga beschuldingen van leugens, want dat slaat nergens op. Maargoed. Wat weet een noob (of mag dat niet meer benoemd worden?) daar nu van.
 

DeletedUser

Gast
't Is ook mijn schuld omdat ik zie dat ik in het Regels/Rollentopic niets over het netwerken van geliefden heb geschreven, dat moet ik eens aanpassen.

Hopelijk wordt hier nog iets opgestart.
 

DeletedUser26399

Gast
Cuppido moet zichzelf koppelen is niets vreem aan. Het vreemde is dat hij/zij geen contact mag hebben met zijn geliefde. Geloof me. Dat haal ik er niet uit als je zegt dat er niet genetwerkt mag worden. Het feit dat je benoemt dat de wolven een uitzondering zijn heb ik gezien als een verduidelijking. Niet zozeer dat andere rollen die altijd! mogen netwerken dat ineens niet mogen. Dat is zeker in een potje met weinig spelers zelfmoord. Ik had mezelf als cupido beter niet kunnen koppelen, want de kans om te winnen neemt daarmee ontzettend af, terwijl dat niet de bedoeling is.

Verder neem ik aan dat je nooit op een forum hebt gespeeld, aangezien je dan wel had geweten dat de "niet netwerken-regel" ook niet voor het koppeltje geldt. Tenzij Cupido twee spelers koppeld en het koppel niet weet wie cupido is. Tho het koppel zelf nog steeds met elkaar mag overleggen.

Het is alleen wel jammer dat je me nu ga beschuldingen van leugens, want dat slaat nergens op. Maargoed. Wat weet een noob (of mag dat niet meer benoemd worden?) daar nu van.

Nu zeg je dat je het niet vreemd vind dat Cupido zichzelf moet koppelen, maar je bent het er niet mee eens dat je jezelf moet koppelen.

Je liegt wel als je zegt dat ik nog nooit een forum-WvW gespeeld hebt, want ik heb het wel al gedaan

't Is ook mijn schuld omdat ik zie dat ik in het Regels/Rollentopic niets over het netwerken van geliefden heb geschreven, dat moet ik eens aanpassen.

Hopelijk wordt hier nog iets opgestart.

Het gaat gewoon door, dan maar zonder geliefden. Ik wou dit graag doen, welja, ik doe het, ik denk niet/hoop dat er nu ineens massaal veel spelers gaan afhaken.
 

DeletedUser9104

Gast
Nu zeg je dat je het niet vreemd vind dat Cupido zichzelf moet koppelen, maar je bent het er niet mee eens dat je jezelf moet koppelen.

Ik had er altijd voor kiezen niemand in te sturen. Je kunt het op twee manieren lezen. Cupido moet zichzelf aan iemand anders koppelen (en mag dus niet twee anderen koppelen) òf je leest het als de plicht dat cupido niet anders kan dan iemand aan zichzlef te koppelen. Echter als het laatste het geval was, had je dat als voorwaarde moeten geven.

Je liegt wel als je zegt dat ik nog nooit een forum-WvW gespeeld hebt, want ik heb het wel al gedaan

Mijn aanname is dat je nog nooit een potje wvw hier hebt gespeeld, op basis wat ik zie. Dat is geen leugen, maar een verkeerde aanname. Jammer dat je me dan direct voor leugenaar uit moet maken. Maargoed, persoonlijke aanval is duidelijk meer jouw stijl dan kijken naar feiten.
 

DeletedUser20542

Gast
Het idee van Cupido is dat die koppelt toch? Wtf de tactiek ik negeer mijn rol om langer te leven.
 
Bovenaan