• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Inschrijftopic WvW #178 kies je rol zelf

DeletedUser26399

Gast
Is geen probleem, heb zelf net zware val gehad met fiets, zeker drie meter doorgesleert op asfalt(op terugweg naar huis van de Transfo in Zwevegem) dus typen is moeilijk, en BB is net gedaan op Actium
 

DeletedUser26399

Gast
Eigenlijk, maar twee bloedende schaafwonden en wat pijnlijke gevrichten, voor de rest hier en daar wat huid kwijt, bespaart me weer een welness kuur
 

DeletedUser

Gast
Is geen probleem, heb zelf net zware val gehad met fiets, zeker drie meter doorgesleert op asfalt(op terugweg naar huis van de Transfo in Zwevegem) dus typen is moeilijk, en BB is net gedaan op Actium

Respect voor jou dat je ondanks je zware val met de fiets op de terugweg naar huis van de Transfo in Zwevegem toch nog de moeite doet om dit te posten!!
 

DeletedUser26399

Gast
Was aan 20km/u, was met vrienden van mijn broer, ik rij normaal dertig
 

DeletedUser26399

Gast
Dus kan blij zijn, was wel al tijdje thuis hoorn uurtje ofzo
 

DeletedUser20542

Gast
Wat een slome duikelaars die vrienden van je broer.

(Nee even serieus, hoe kun je zelfs dertig rijden op een fiets?)
 

DeletedUser26399

Gast
Nee, ik rij gewoon zo snel, met een gewone fiets, fiets elke dag 3km naar schol en 3km terug en de zaterdag dezelfde afstand naar de academie en minstens 1keer per maand weer diezelfde afstand naar de BiB

Verder iedere twee weken wel eens naar Kortrijk, ortho of activiteit die daar is, maar degene die er het meest mee temaken heeft is het feit dat ik toch gemiddeld iedere anderhalve maand naar mijn grootouders fietsen, is weer een tochtje van 25km dus ongeveer 2X halfuurtje.

Weet je hoe het komt, ik trap eerst rechtstaand voor honderd meter en behoud dan die snelheid gewoon

Maar ik vermoed dat niemand hierin geïnteresseerd is

Tussenhaakjes, nu doen die gewrichten alweer wat meer pijn na een nachtje slapen, vooral mijn linkerkant
 

DeletedUser26399

Gast
Denk dat ik de rollen zal doorsturen, heb van alles genoeg, zal morgen speeltopic aanmaken, vandaag heb ik de tijd niet
 

DeletedUser26399

Gast
Rollen zijn verstuurd, alleen speler met nummer zeven, ofwel voeg ik hem toe aan de ontvanger indien hij wolf is of ik stuur hem een berichtje met zijn rol

Daar is niets bijzonders aan? Dat is gewoon de beschrijving van de jager x)
Maargoed.

1. Crimson Chin
2. Ydeger
3. Nissassa
4. Ilja
5. Tristiano
6.
7. Genade (v.a. 6 juli)
8. DonFrank
9.
10. ShovingNE2

Was omdat ik de beschrijving bij de jager niet duidelijk vond, ka ook zijn dat ik mislezen had, zekere voor onzekere genomen
 

DeletedUser

Gast
Nee, ik rij gewoon zo snel, met een gewone fiets, fiets elke dag 3km naar schol en 3km terug en de zaterdag dezelfde afstand naar de academie en minstens 1keer per maand weer diezelfde afstand naar de BiB

Verder iedere twee weken wel eens naar Kortrijk, ortho of activiteit die daar is, maar degene die er het meest mee temaken heeft is het feit dat ik toch gemiddeld iedere anderhalve maand naar mijn grootouders fietsen, is weer een tochtje van 25km dus ongeveer 2X halfuurtje.

Weet je hoe het komt, ik trap eerst rechtstaand voor honderd meter en behoud dan die snelheid gewoon

Maar ik vermoed dat niemand hierin geïnteresseerd is

Tussenhaakjes, nu doen die gewrichten alweer wat meer pijn na een nachtje slapen, vooral mijn linkerkant

Dan fiets je toch maar 25km/h?

Ik zal je methode ook eens uitproberen, bedankt voor de tip!! Je bent écht snel!
 

DeletedUser26399

Gast
Fiets dan ook niet alleen, en je moet ook nog opletten voor tegenliggers, ook al is het een jaagpad

Ben nog jong hé en gebruik al bijna altijd voor verplaatsingen binnen de 5km de fiets en als het slechtweer is draag ik regenkledij, dus fiets in de winter door, daarbij, koud is het hier niet in de winter
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26399

Gast
Nog tot morgen ochtend 6.30u kans om in te schrijven

Het spel start morgen avond rond 19.00u, de eerste deadline is 6juli19u.


PS: Genade, kan je dan meedoen of blijf je vervanger
 

DeletedUser

Gast
Ja hoor, de eerste deadline haal ik wel.

Goede deadlines trouwens.
 

DeletedUser26399

Gast
Dank voor het compliment, lees eens de edit in het topic, wist niet dat cupido hier een apart team kon vormen, nu is cupido boos dat dat eigenlijk gewoon een burger is die zichzelf aan iemand moet koppelen, volgende keer noem ik het "de verliefde burger", geen mogelijkheid tot discussie.
 

DeletedUser9104

Gast
Bij deze schrijf ik mij uit. Een spelleider die niet eens weet hoe de rol cupido werkt, heeft wat mij betreft geen recht om een potje te leiden.

Het is namelijk de grootste onzin om een koppeltje te hebben die niet met elkaar mogen overleggen
 

DeletedUser26399

Gast
Bij deze saluut en de kost, jammer voor de anderen, ik had op voorhand gezegd, niet netwerken, alleen de wolven vormen daar een uitzondering op
 

DeletedUser9104

Gast
Het is achterlijk om een koppel te hebben die niet mogen netwerken. Zou je überhaupt mijn geliefde hebben laten weten dat we gekoppeld waren?
 

DeletedUser26399

Gast
Ja, die mail is echter nog niet verzonden, omdat ik eerst je vragen moest beantwoorden waar je zelfs al het antwoord op wist en ik dan even moest verder doen met wat ik bezig was.
 

DeletedUser9104

Gast
Maar leg eens uit. Wat the hell is het doel van een koppeltje wat niet met elkaar mag praten of overleggen in welke vorm dan ook?
Of is het gewoon puur zodat er twee spelers extra makkelijk doodgaan zonder ook maar een voordeel te hebben?

In het laatste geval is het gewoon achterlijk. Ik zou graag van de anderen die meedoen willen horen of zij het duidelijk vonden dat het koppeltje ook niet mag overleggen met elkaar?
 
Bovenaan