• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #180 - De vergiftiging

DeletedUser21204

Gast
Die van burgers zijn niet geschikt om iemand te vermoorden, die van wolven duidelijk wel. Wtf man, je bent echt wanhopig.

Gr ronnie

Wat moet jij als burger nu weer met een geweer? Wij hangen onze wolven!
Tenzij ik hier een jager-claim zie? ;)
 

DeletedUser27202

Gast
De vraag was wat een wolf met een pistool moest. Een revolver is geen geweer verdorie.

Gr ronnie
 

DeletedUser21204

Gast
Ook niets. Dus die revolver is gewoon compleet irrelevant x)
 

DeletedUser27202

Gast
Nou, dan ben jij niet de juiste persoon, want een BM hoeft helemaal geen moeilijke beslissingen te nemen!

Stem op mij, de vorige WvW heb ik ook mijn partij als BM naar de winst geholpen. Dat wil ik nu weer doen, maar dan aan de goede kant :)

Zowiezo klink "Revolver" nogal boefjesachtig, stem niet op hem!

Goede kant is nogal subjectief toch? Ik vertrouw deze man niet! stem op ronnie voor bm.
Trouwens, revolver is niet boefjesachtig, lucky luke gebruikt een mooie colt zesschotsrevolver!

Gr Ronnie

Ook niets. Dus die revolver is gewoon compleet irrelevant x)

Dat was dus mijn punt, beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.

Gr ronnie
 

DeletedUser26004

Gast
Ben beetje laat, maar ik vertrouw beiden niet, waarom zouden ze gee ruzie in scene zetten zodat een van de twee BM is, dus laat het spreekwoord

als er 2 honden vechten om 1been, loopt de derde ermee heen, de derde is hier Graecus 001

Ja hoor, ik voel een schijtpotje incoming. Als jij deze trolls al serieus gaat nemen, weet ik het ook niet meer.

Maar achja, wat moet ik van jou verwachten eigenlijk op het gebied van WvW?

I.i.g. ga ik mijn BM stem op Nissassa inzetten.
 

DeletedUser21204

Gast
Wellicht dat ik mijn stem nog op Donfrank ga zetten als hij toelicht waarom hij de noodzaak voelde op zichzelf te stemmen voor BM.
 

DeletedUser21575

Gast
Zowiezo klink "Revolver" nogal boefjesachtig, stem niet op hem!

En met 'Don' in je naam klink je niet boefjesachtig? Een en al maffiapraktijken ! x)
Don is godfather :O

Okay, voldoende getroll'd nu, ik twijfel nog tussen kyra en alice als bm. Ik denk dat wat girlpower wel weer eens goed is voor een potje.
 

DeletedUser10470

Gast
Wellicht dat ik mijn stem nog op Donfrank ga zetten als hij toelicht waarom hij de noodzaak voelde op zichzelf te stemmen voor BM.

Voornamelijk omdat dat het vorige potje nogal goed voelde :)

haha, wie stemt er nou op DonPrank

Gr ronnie

Nou, ik!

En met 'Don' in je naam klink je niet boefjesachtig? Een en al maffiapraktijken ! x)
Don is godfather :O

:confused:, Gesnapt :(

Bon, iets serieuzer kan ik misschien wel doen.
 

DeletedUser27202

Gast
Ik heb vandaag niks gezien dat me van mijn mening afbrengt. Ronnie

Gr Ronnie
 

latdekat

Harpij
Deadline 0

Burgemeester

Na de dood van Lat heerste er nog steeds grote verslagenheid. Sommigen kwamen samen en praatten een beetje, maar zonder inhoud. Anderen bleven gewoon thuis en lieten niets van hen weten. Toen tijdens de namiddag de stemming voor een nieuwe burgemeester werd geopend, kwam maar weinig volk opdagen. Nou ja, niet echt een geslaagde dag dus. Misschien kwam er beterschap met de kersverse burgemeester Ronnie!

Inactiviteit

Kyra, Araluen, Alice, Nissassa en juno2 dachten dat het beter was om niet te eten, want anders zouden ze zich misschien vergiftigen. Nou ja, misschien was dat ook geen geniaal plan. :p

Volgende deadline

Morgen om 22:00, alles.
 

DeletedUser27202

Gast
YESSSSSSSSSSSSS IK GA ECHT MIJN BEST DOEN ALS JULLIE BRUGGEMEESTER

gr Ronnie
 

DeletedUser21575

Gast
Oeps, even vergeten dat er een actieve vissenkom was waar ik me mee bezig moest houden vanavond x)
Nou Ronnie, succes xD
 

DeletedUser10470

Gast
Nissassa claimt Lycan, maar dat klopt niet (zojuist nagevraagd). Hij is dus wolf.
 
Bovenaan