• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #180 - De vergiftiging

DeletedUser27202

Gast
Ja, dan kunnen alle wolven lekker lycantroop claimen nu...
 

DeletedUser26004

Gast
Hmm, nou goed: ik dacht dat dag één niks spectaculairs was, maar niet is minder waar
smiley_emoticons_confusednew.gif
: er zou namelijk al een wolf, Nissassa, gespot zijn (die overigens heel slim lycantroop claimt). Ik heb gisteren met beiden heren lopen lullen en ik heb uiteindelijk besloten om Nissassa te gaan beulen
smiley_emoticons_bravo2.gif
. Daarmee bewijs ik mijzelf overigens ook mee.

Ik kies i.i.g. ervoor om Nissassa te beulen
smiley_emoticons_viking.gif
, omdat het een zet is die ons hopelijk meer info opbrengt: ik vermoed dat er 3 wolven inzitten of 1 lycan en 2 wolven. Mocht Nissassa wolf zijn, hebben we er nog slechts 2 in het spel. Mocht Nissassa wel degelijk lycan zijn, hebben we ook een wolf te pakken, die voor mij overigens niet meteen Donfrank is (ik heb wat info die ik nog niet wil delen ivm wolven ;)). Maar goed, win win situatie eigenlijk
smiley_emoticons_bravo2.gif


Maar ff terug: Door mijn beul actie, ben ik bewezen. Is Nissassa wolf, is Donfrank ook bewezen. Als er een heks inzit, zet dan vannacht jouw levensdrankje in: dan kan Donfrank nog iemand zien, is degene die van lunch gered is bewezen goedje en heb je met de heks zelf ook een bewezen goedje.

Daarnaast hebben we 3 inactieven en heeft zich er een vervanger aangemeld: grote kans dat er dus twee gaan doodvallen: daarmee hebben we dan ook twee bewezen spelers mee (goed / slecht). Daarmee komen we dus op 8 bewezen personen en komen we dan al een eind mee op weg richting een free wakkerdam.

En voor de bengel: bescherm Donfrank, mocht er geen heks inzitten of is hij /zij inactief, dan weten we zeker dat de ziener er nog een ronde inzit en hebben we altijd nog een bewezen goedje erbij ;)
 

latdekat

Harpij
Beulactie

Nissassa liep een beetje gehaast rond, hij wist dat hij al verdacht werd. En hoe langer hij zou rondzwerven, hoe meer kans er was dat hij het tweede slachtoffer zou worden. Dus ging hij, bijna lopend, door de straten. Overal werden hem beschuldigingen naar het hoofd gegooid. Want die vervloekte Don had besloten dat hij die misdadiger was. Plots sprong er iemand op hem en vermoordde hem met zijn mes. Shoving was blij, nu pas had hij zekerheid dat Nissassa wolf was.

ShovingNE2 beult Nissassa, Nissassa is wolf.
 

DeletedUser10470

Gast
Wellicht kan iedereen bij ons even komen claimen na die beulactie, lijkt mij een stuk praktischer.

E: Deze Ninja...
 

DeletedUser26004

Gast
Rip Nissassa
smiley_emoticons_skullhaufen.gif
en go shoving
smiley_emoticons_steckenpferd.gif


Nee, ff serieus: een wolfje eruit, nog twee te gaan. Don en ik zijn bewezen goedjes dus als iedereen, zoals Don al aangeeft, even bij ons komt claimen voor vanavond (svp niet in het speltopic te claimen), hebben we waarschijnlijk nog een rake lynch
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
en dat is iets waar we allemaal baat bij hebben, toch?

Edit: of nog een wolfje te gaan, als er nog een welp of Lycan inzit.
 

DeletedUser10470

Gast
Geef ons svp 1 dag om het een en ander uit te zoeken, dan komen we als het goed is morgen met een degelijke lynch.

juno2
 

DeletedUser26399

Gast
Ik ga ook voor Juno2 weet niet direct iemand anders, en deze is inactief, dus is sws geen verkeerde lynch, is ze goed, kunnen we er moeilijker naast zitten is ze slecht, dan zij we er vanaf voor ze wel actief wordt
 

DeletedUser26004

Gast
Hmm, ik heb inmiddels van velen claims gehad (nog niet iedereen), de een nog gekker dan de ander. Maar goed, ik denk dat we een heel eind op weg zijn en morgen een rake lynch hebben ;)

I.i.g. stem ik voor nu ook op Juno2.
 

DeletedUser27202

Gast
Waarom stemt iedereen juno? Juno iig, omdat ik anders de deadline mis.

Gr ronnie
 

latdekat

Harpij
Nu even geen verhaaltje. Nu is het tijd voor iets anders. Juno2 wint, hij was namelijk engel. Echter horen hierbij ook mijn verontschuldigingen. Ik had er nooit een engel in moeten stoppen zonder dit te vermelden. Ik heb nog even overwogen om Juno2 dood te laten vallen aan inactiviteit, echter zou dit oneerlijk zijn. Ik heb mezelf al beloofd niet meer te leiden, want dit was echt slecht. De rest van de rollen waren uitgebalanceerd. Zo ging Kyra, het orakel, geluncht worden. Maar ik geloofde niet dat de engel zo inactief zou zijn. Ik wou een actieve engel, want als je zo wint, ben je het echt waard.

Maar het is nog altijd aan mij te wijten, en ik snap het als jullie boos zijn. Schamele troost is dat dit niet meer voor zal komen. Maar daar zullen jullie waarschijnlijk niet tevreden mee zijn. Dus als jullie je boos voelen, kan je dat altijd melden via pm. Ik zal het jullie niet kwalijk nemen.
 

DeletedUser21204

Gast
Terechte winst hoor.
Alleen jammer dat een inactieve wint.
 

DeletedUser10470

Gast
Nou, Ronnie zou heel erg hard door de mand zijn gevallen met je DO claimpje ^^
 

DeletedUser23442

Gast
Lol
Terechte winnaar

@latdekat niet meteen jezelf zo afkraken. Als je denkt iets verkeerd gedaan te hebben qua rollen kan dat. Maar je kan daar beter van leren voor en volgend potje dan meteen opgeven want verder leidde je gewoon goed.

Eventueel als je twijfelt over je rol verdeling kan je altijd iemand ( die zichzelf niet ingeschreven heeft) vragen je idee te laten checken op balans voor je de rollen definitief uitdeelt.

Genade bijvoorbeeld doet toch zelden mee maar is goed bereikbaar en altijd bereid te helpen met zoiets
 

DeletedUser27202

Gast
Haha, ronnie stond op het punt donnie keihard te pranken DONPRANK

Gr ronnie
 

latdekat

Harpij
1.Kyraco = orakel V2
2.ShovingNE2 = beul
3.Chrimson Chin = beschermengel
4. Araluen = wapensmid V2
5.Graecus 001 = dorpsoudste
6. DonFrank = wijze burger
7. juno2 = engel
8. Nissassa = wolf
9. Ronnie = wolf
10. Alice = wolf

Drie onderste. 8-) Zo random, en dan nog zoiets.
 
Bovenaan