• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #184 - Het Monster

DeletedUser21204

Gast
Omdat hij bang was gestabt te worden, zoals hij zelf al aangaf.
Maar wat ik mij dan afvraag is waarom het zo belangrijk is dat hij BM wordt.
De BM bepaalt de uitslag bij gelijkstand. De enige manier waarop dat echt van enorm belang kan zijn is als je als wolf BM bent en er is gelijkstand tussen een wolf en een goedje. Dan kan je de wolf redden, of juist het goedje zodat je vertrouwen krijgt.
Ik had eerst op Jaspenia willen stemmen, en toen hij op zichzelf stemde stemde ik ook op mezelf, maar dat was minder om BM te worden en meer zo van "Nou, als het dan zo moet, dan krijg je niet van mij er óók nog eens een stem bij".

Dus, Jas, vanwaar is dat BM-schap van zo'n wezenlijk belang voor jou?
 

DeletedUser23442

Gast
Ik faalde x)
Maar waarom heb je niet met Kyra contact opgenomen, zodat jullie op elkaar konden stemmen?
Omdat ik weinig tijd had en het me efficienter leek om het zo te doen, want zou het zelfde resultaat hebben.
+ idd om het risicootje weg te nemen dat het niet gebeurde op die manier.


Omdat hij bang was gestabt te worden, zoals hij zelf al aangaf.
Maar wat ik mij dan afvraag is waarom het zo belangrijk is dat hij BM wordt.
De BM bepaalt de uitslag bij gelijkstand. De enige manier waarop dat echt van enorm belang kan zijn is als je als wolf BM bent en er is gelijkstand tussen een wolf en een goedje. Dan kan je de wolf redden, of juist het goedje zodat je vertrouwen krijgt.
Ik had eerst op Jaspenia willen stemmen, en toen hij op zichzelf stemde stemde ik ook op mezelf, maar dat was minder om BM te worden en meer zo van "Nou, als het dan zo moet, dan krijg je niet van mij er óók nog eens een stem bij".

Dus, Jas, vanwaar is dat BM-schap van zo'n wezenlijk belang voor jou?

BM-schap is voor mij net zo (on)belangerijk als voor jou. En daar heeft mijn stem op mezelf vrij weinig mee te maken. Op welke manier dan ook hadden onze 2 stemmen niets uitgemaakt omdat ze toch tegen elkaar zouden wegvallen. Ik had ook totaal niet verwacht dat Kyra op mij zou stemmen ipv zichzelf ofzo, wat ze deed is logisch en wat ik vrij zeker wist dat zou gebeuren. Dus veel meer bijzonders is er niet echt achter te zoeken... hoe jammer ook voor de activiteit
 

DeletedUser21575

Gast
Tuurlijk, bij gebrek aan reacties heb ik inhoudelijk net zo veel kunnen toevoegen Kyra. Echter verschil ik wel met één ding. Ik probeer de activiteit in de kom aan te moedigen ;)
 

DeletedUser23442

Gast
Tuurlijk, bij gebrek aan reacties heb ik inhoudelijk net zo veel kunnen toevoegen Kyra. Echter verschil ik wel met één ding. Ik probeer de activiteit in de kom aan te moedigen ;)
Aanmoedigen is leuk.
Zelf ook bijdragen nog leuker!
 

latdekat

Harpij
Nou, gezien de huidige situatie kan ik hier geen touw aan vastknopen. Door omstandigheden kan ik echter niet tot de deadline blijven. Dus heb ik maar via RNG gedaan. Daar is nummer vijf, Crimson uit gekomen. Zonde dat ik dit zo moet oplossen, maar een discussie beginnen is zowat onmogelijk en ik moet weg.
 

DeletedUser22926

Gast
Ik stem op gigagiratina bij gebrek aan verdachten.

Activiteit!

"Activiteit!" Goeie, je hebt circa 5 posts gedaan waarvan niets ook maar van waarde in staat. Hoogtepunt was toch wel het bericht "dit dus" poeh moet je nou zo nog ff in beeld komen? Je bent of slecht of iemand die wilt dat er actief gespeelt wordt maar het zelf eigenlijk verwaarloosd. Crimson

Daarnaast we zijn niet met zoveel dus zal het meer aan het geluk moeten liggen dit potje. Er wordt minder genetwerkt minder gepraat en minder fouten gedaan. Niemand van jullie is dom genoeg daarvoor. Maar ik vind dat crimson net te weinig doet en eigenlijk gewoon de achtergrond speelt.

Ook vertrouw ik nissassa ook niet echt, aanval is niet altijd de beste verdediging he?
 

DeletedUser21204

Gast
Ik ga voor Nissassa. Zagen over anderen en dan zelf ook net zo weinig doen, zo werkt dat niet he?
 

DeletedUser22926

Gast
Nou, gezien de huidige situatie kan ik hier geen touw aan vastknopen. Door omstandigheden kan ik echter niet tot de deadline blijven. Dus heb ik maar via RNG gedaan. Daar is nummer vijf, Crimson uit gekomen. Zonde dat ik dit zo moet oplossen, maar een discussie beginnen is zowat onmogelijk en ik moet weg.

Random op nummer 7. Heartlion


Lol heet dit spel nou weerwolven of loterij?
 

DeletedUser9104

Gast
Ik heb helaas nog wel wat meer te doen dan alleen wvw, verder was er niemand echt verdacht.
 
Bovenaan