• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW#186 - Herrie in het Bos

latdekat

Harpij
Jivilium, dat was sarcastisch.

Maar Graecus, ik wil nog altijd redenen horen. Want je zit dat het is voor mocht je niet meer online komen, en nu verander je het niet? Zwak excuus om geen reden te hebben.
 

DeletedUser9104

Gast
Heel veel succes iedereen! Proost op een mooi potje :)

En waarschijnlijk is Kyra Engel en wil ze graag lynch worden? Anders zou ze echt niet zo'n profielafbeelding kiezen.
 

latdekat

Harpij
Ik geloof niet dat Kyra wil aangeven dat ze vos is. Niemand, buiten Graecus toch, zou om die reden lynchen.

Trouwens, er is überhaupt toch geen engel?
 

DeletedUser9104

Gast
Ik geloof niet dat Kyra wil aangeven dat ze vos is. Niemand, buiten Graecus toch, zou om die reden lynchen.

Trouwens, er is überhaupt toch geen engel?

Klopt ja, we moeten allemaal maar weer opnieuw leren lezen. Er is een rol Egel.
 

DeletedUser20542

Gast
Vind je deze stemmen niet een beetje gemakkelijk? Stem dan op jezelf of random ofzo, maar nu ga je plots willekeurig lynchen en BM maken.
Voel ik hier jaloezie? Ik krijg toevallig twee BM-stemmen en jij bent er wel heel snel bij om het gedrag van Graecus af te doen als gemakkelijk en willekeurig.
 

latdekat

Harpij
Voel ik hier jaloezie? Ik krijg toevallig twee BM-stemmen en jij bent er wel heel snel bij om het gedrag van Graecus af te doen als gemakkelijk en willekeurig.

Nee. Met de stem van Gekko heb ik absoluut geen probleem. Meer zelfs, jou wil ik best als burgemeester. Echter stemt Graecus normaal gezien altijd op zichzelf. Dan gaat hij plots op jou stemmen? Maar wat me het misschien nog het meest verontrust, is dat hij op Kyra stemt, puur door de afbeelding denk ik. En daarna komt hij toch nog online, en doet hij weer hetzelfde.

Het is niet meer dan normaal dat ik daar mijn bedenkingen bij heb?
 

DeletedUser26399

Gast
Ik stem niet altijd op mezelf en vind dat ydeger het spel goed gespeld heeft het vorige potje verder kyra omdat er niets noemenswaardigs gebeurd is buiten dat haar PF veranderd is, op wat moet je anders je lynch bazeren, of sturen we met z'n allen niets in, dan spreken de wolven af om net voor de deadline nog eentje extra te doden, nu ja, ik spreek dat dus af, btw, de wolven en de vossen zijn vijanden van elkaar hé, maar we kennen elkaar wel ofja voor een deel
 

latdekat

Harpij
Ik stem niet altijd op mezelf en vind dat ydeger het spel goed gespeld heeft het vorige potje verder kyra omdat er niets noemenswaardigs gebeurd is buiten dat haar PF veranderd is, op wat moet je anders je lynch bazeren, of sturen we met z'n allen niets in, dan spreken de wolven af om net voor de deadline nog eentje extra te doden, nu ja, ik spreek dat dus af, btw, de wolven en de vossen zijn vijanden van elkaar hé, maar we kennen elkaar wel ofja voor een deel

Maar we kennen elkaar wel ofja voor een deel.

Waarom praat je in de 1ste persoon meervoud?
 
Bovenaan