• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW#186 - Herrie in het Bos

DeletedUser21575

Gast
Tja jij doet zo'n rare opmerking, hoe waren mijn lunches onsportief?
Afgelopen potje zijn er 2-3 dagen verwijten naar mij toe gemaakt door de onsportieve lunch op Jasper? Terwijl ik een goedje was, en jij een wolf. Dus tsjaa, daarom?
 

DeletedUser18363

Gast
Dus omdat het bij jou gebeurt moet je mij er ook maar voor blamen?
Zwak hoor ^^
 

DeletedUser26399

Gast
We kennen elkaar voor een deel (vossen en wolven), komt dus wel mooi uit, dat wij in de meerderheid zijn, 5wolven tegen 4vossen en ja ik spreek in de eerste persoon meervoud want we zijn met meerdere wolven


e eigenlijk, ga ik niet overal op antwoordsen voor een uit de hand gelopen mop
 

DeletedUser21575

Gast
Dus omdat het bij jou gebeurt moet je mij er ook maar voor blamen?
Zwak hoor ^^
Nou nee, ik werd ervoor geblamed, jij deed het. Dus ik haal hier aan, mocht er onsportief geluncht worden, heb je grote kans dat neus erachter zit. Want hij is een onsportiefluncherd.
 

DeletedUser20542

Gast
Ik stem niet altijd op mezelf en vind dat ydeger het spel goed gespeld heeft het vorige potje verder kyra omdat er niets noemenswaardigs gebeurd is buiten dat haar PF veranderd is, op wat moet je anders je lynch bazeren, of sturen we met z'n allen niets in, dan spreken de wolven af om net voor de deadline nog eentje extra te doden, nu ja, ik spreek dat dus af, btw, de wolven en de vossen zijn vijanden van elkaar hé, maar we kennen elkaar wel ofja voor een deel
Jij vindt 'een nieuwe PF' het meest noemenswaardige wapenfeit, en een reden om een lynchstem te plaatsen?
 

latdekat

Harpij
Nou nee, ik werd ervoor geblamed, jij deed het. Dus ik haal hier aan, mocht er onsportief geluncht worden, heb je grote kans dat neus erachter zit. Want hij is een onsportiefluncherd.

Dit is eigenlijk even zwak als de beschuldiging op jou, puur door de lunch. Je geeft eigenlijk aan dat je akkoord bent met lynchen als er onsportief wordt geluncht. Dus, we mogen je lynchen mocht er onsportief worden geluncht?
 

DeletedUser21575

Gast
Dit is eigenlijk even zwak als de beschuldiging op jou, puur door de lunch. Je geeft eigenlijk aan dat je akkoord bent met lynchen als er onsportief wordt geluncht. Dus, we mogen je lynchen mocht er onsportief worden geluncht?
Nu leg jij me woorden in de mond. Het enige wat ik zei was:
Neus is probably wolf als er onsportief geluncht word..

Hoe verschilt dat met een dag 1 post met:
"Imrahil is wolf" ?

Zeg je dan ook dat dat zwak is? Ik heb nergens akkoord gegeven voor een lynch..
 

DeletedUser21356

Gast
Euhm... Lat, ik denk niet dat Nissassa helemaal bedoelde wat jij zegt hoor, laat het maar gewoon rusten.

Waarom wil iedereen per se een betekenis zoeken achter Kyra's avatar? Ze is gewoon aan 't trollen.

De enige rare actie, voor mij, tot nu toe is Graecus, maar waarschijnlijk is dat gewoon typisch hem i.p.v. verdacht.
 

DeletedUser21575

Gast
Euhm... Lat, ik denk niet dat Nissassa helemaal bedoelde wat jij zegt hoor, laat het maar gewoon rusten.

Waarom wil iedereen per se een betekenis zoeken achter Kyra's avatar? Ze is gewoon aan 't trollen.

De enige rare actie, voor mij, tot nu toe is Graecus, maar waarschijnlijk is dat gewoon typisch hem i.p.v. verdacht.
Eindelijk, iemand met verstand.
 

DeletedUser9104

Gast
Jasper

Verder ben ik blij dat we nog geen lynch hoeven in te sturen, gezien het nog steeds een beetje chaos is.

Btw, lievvv vosje Kyra :)
 

DeletedUser21204

Gast
Euhm... Lat, ik denk niet dat Nissassa helemaal bedoelde wat jij zegt hoor, laat het maar gewoon rusten.

Waarom wil iedereen per se een betekenis zoeken achter Kyra's avatar? Ze is gewoon aan 't trollen.

De enige rare actie, voor mij, tot nu toe is Graecus, maar waarschijnlijk is dat gewoon typisch hem i.p.v. verdacht.

Zo he, de enige die het tot nu toe doorheeft x)
Gekko als beloning :D
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Deadline 1 - Nacht 0

Ydeger BM

Gekko -> Ydeger
Graecus -> Ydeger
Heartlion -> Ydeger
Latdekat -> Ydeger
Jivilium -> Ydeger
Nissassa -> Ydeger

Ydeger -> Nissassa
Signlady -> Jaspenia
Kyraco -> Gekko

Jaspenia?
Neusje?

Gekko Lunch
Jouw rol:
Egel - Ridder met het roestige zwaard
Als jij door de lunch zou sterven, zal er een willekeurig slechtje op dat moment gestoken worden. Hij weet dat hij de volgende deadline sterft.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan