• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW#186 - Herrie in het Bos

DeletedUser

Gast
Gekko vond Graecus zijn reactie raar en zei dat ook hardop... Graecus op zijn beurt laat met zijn berichtjes doorschemeren dat hij een wolf is/zou zijn.

Wellicht Graecus, wil je ons vertellen waarom we jou niet o.a. zouden verdenken van de lunch?
 

DeletedUser23442

Gast
Hmm tsja
Niet echt een actieve start van mijn kant :x
Ofc allemaal met goede redenen, maar dat maakt het niet minder erg.

Verder is me nog niet heel veel bijzonders opgevallen
Graecus doet raar, vreemd en is/vertelt 'grap'
En verder probeert iedereen de zelfde niet serieuze 'grap' te maken over kyra's ava en snapt vervolgens niet dat de volgende die hetzelfde zegt net zo goed niet serieus was maar een goede 'grap' probeerde te maken.

Nog niets boeiends dus. Ik hoop/probeer mn best te gaan doen en hoop dat jullie meedoen om wel te voorkomen dat we massaal random gaan lynchen straks, want daar steeft het wel op af
 

DeletedUser21575

Gast
Wel een mooie start van het spel qua lunch. (als er dan toch iemand geluncht moest worden, kon het maar beter de egel zijn.)
Morgen dus in ieder geval een slechtje minder!
 

DeletedUser9104

Gast
Het is inderdaad wel fijn om een slechtje minder te hebben, wel jammer dat Gekko eruit is. Dan heeft hij lang niet meer gespeeld en dan is hij ook nog meteen lunch.
 

DeletedUser26399

Gast
Ik heb niet voor hem gekozen en sterf ook niet, ben dan ook geen wolf of vos maar iets anders nuttigs, zou nu eens moeten kijken of ik nu beloond wordt

E:ik wordt wel beloond, maar morgen pas
 

DeletedUser26399

Gast
Ik krijg een beloning, wat zie je morgen wel, of overmorgen of laatste deadline
 

DeletedUser26399

Gast
Kyra stuurde mij net een berichtje om te vragen wat, maar netwerken is verboden, niet slim denk ik zo

Anders had ik al lang beginnen netwerken
 

DeletedUser22926

Gast
Kyra stuurde mij net een berichtje om te vragen wat, maar netwerken is verboden, niet slim denk ik zo

Anders had ik al lang beginnen netwerken

He wat is dat een toevallige bijkomstigheid zeg. Anders had je vast en zeker alles verteld aan iedereen, maar wat wil je nu bereiken met het vertellen over je beloning? Bewijzen dat je niet slecht bent ofzo? Want met deze vage argumenten vertrouw ik je niet echt.
 

DeletedUser21204

Gast
Whoops, per ongeluk Graecus een PM gestuurd of hij nog uitleg kon geven, echt volle automatisme, iets opvallends zien en meteen een berichtje sturen.
Anyway, geen idee of het persoonlijk is of niet, maar Graecus is er wel enorm op gebrand om mij dood te laten vallen x) Ik kreeg echt zo'n pm terug met daarin super triomfantelijk "Ik geef je aan bij de spelleiding!", en dan nog hier in het topic het ook zetten zodat het zeker niet onopgemerkt gaat x)
 

DeletedUser22926

Gast
Miss wilt hij er een goedje erg graag uit hebben, mooi meegenomen... Ik moet nu weg tot de dl, stem voorlopig op Graecus, zijn verhaal klopt van alle kanten voor geen meter.
 

DeletedUser21575

Gast
Whoops, per ongeluk Graecus een PM gestuurd of hij nog uitleg kon geven, echt volle automatisme, iets opvallends zien en meteen een berichtje sturen.
Anyway, geen idee of het persoonlijk is of niet, maar Graecus is er wel enorm op gebrand om mij dood te laten vallen x) Ik kreeg echt zo'n pm terug met daarin super triomfantelijk "Ik geef je aan bij de spelleiding!", en dan nog hier in het topic het ook zetten zodat het zeker niet onopgemerkt gaat x)
Hahaha kan gebeuren toch. Maar idd. Net zoals mensen die nog even in het topic reageren met: "Reported."
Retards x)
 

DeletedUser21575

Gast
Zouden wij mogen weten wat die beloning is? Beloningen voor de dood van Gekko?
Ik vraag me ook af wat de beloning is, maar ik denk verder niet dat graecus slecht is. Als het een slechtjesbeloning is zal die het echt niet op deze manier aankondigen.
 

DeletedUser20542

Gast
Bedankt voor al de stemmen!

Ik heb niet voor hem gekozen en sterf ook niet, ben dan ook geen wolf of vos maar iets anders nuttigs, zou nu eens moeten kijken of ik nu beloond wordt

E:ik wordt wel beloond, maar morgen pas
Wat een pech dat gisteren jouw 'mopje' is mislukt, want anders had ik gelijk geloofd dat jij vanavond sterft. Vertel eens wat over je beloning? Je gaat echt niet lopen gillen dat je wordt beloond en vervolgens geheimzinnig doen.
 

latdekat

Harpij
Als het belangrijk wapen tegen de wolven is die beloning, dan snap ik dat je zwijgt. Maar in dat geval had je maar beter vanaf het begin je mond gehouden. Maar waarom krijg je nou die beloning?
 

DeletedUser21204

Gast
Zouden wij mogen weten wat die beloning is? Beloningen voor de dood van Gekko?

Wat ik dus in de PM zette, ik maak het maar ff openbaar omdat het illegaal was enzo, was dat ik aan wreker dacht.
Dan krijg je een beloning, namelijk een beulactie, als iemand doodgaat.

En toch zwijg ik, kijk uit de komende tijd

En dit confirmt het, las ik daarna pas tho :p

Lijkt erop dat Graecus behoorlijk confirmed beul is nu.

P.S. Ik leef. Rabbid vergeeft me voor 1 keer, zolang het dus niet nog een keer gebeurt :p
Vraag me wel af waarom Graecus er zo op gebrand was mij dood te krijgen, maar dat zal wel gewoon persoonlijk zijn. Of niet, Graecus?
 
Bovenaan