• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW#186 - Herrie in het Bos

latdekat

Harpij
Lieverd, geloof me. In het verleden was het heel normaal dat iemand die op zichzelf stemde lynch werd. Dus vandaar dat ik het zeg. Verder ben ik iemand die liever random stemt en/of een inactiefje.

Weet je, ik wou eerst ook random stemmen. Maar ik bedacht me. Ik wou niet zomaar het plezier van iemand afnemen door die random te gaan lynchen. Dus als ik me zelf ga lynchen, hoeft dat geen probleem te zijn, als het kiezen is tussen heel eventueel een slechtje eruit halen of je eigen kansen een heel klein beetje inperken.

E: Oh ja, ook weer bijzonder slim om jezelf te verraden als wreker.
 

DeletedUser

Gast
Wat auto correct blijkbaar heeft gemaakt van.
"Een van de Meest verdachte"
xD sorry zal het editten

Dat ik na een duidelijke lynch stem op mezelf vind ik persoonlijk niet verdacht, want waarom had ik dan zelf op heartlion moeten stemmen? Omdat ik dan meeloop? Want een duidelijke reden of aanleiding had ik niet.

Leg mij dan eens uit waarom ik de meest verdachte ben voor een stem op mezelf i.p.v. een duidelijke lynch zonder aanleiding?
 

DeletedUser23442

Gast
Dat ik na een duidelijke lynch stem op mezelf vind ik persoonlijk niet verdacht, want waarom had ik dan zelf op heartlion moeten stemmen? Omdat ik dan meeloop? Want een duidelijke reden of aanleiding had ik niet.

Leg mij dan eens uit waarom ik de meest verdachte ben voor een stem op mezelf i.p.v. een duidelijke lynch zonder aanleiding?
Dat staat dus in die hele lange post waar je die paar woorden uithaalt.
Voornamelijk is de rest behalve Lat minder verdacht
 

DeletedUser

Gast
Persoonlijk ben ik van mening dat je verdenking gebaseerd is op niets en ik al meerdere malen heb aan gegeven waarom ik op mezelf heb gestemd.

Ik zie niet in wat de tijd van mijn stem voor speciale reden kan hebben hierop als 'verdacht feit'
 

DeletedUser21204

Gast
Wel mooi, de dood van heartlion heeft wel gezorgd dat er nu geen lieveling is, dus goed gedaan stemmers van Heartlion, ook al was het een beetje gokkend..

Geen lieveling? Kunnen er niet meerdere wolven zijn dan? Lijkt me wel.
 

DeletedUser21204

Gast
Lieverd, geloof me. In het verleden was het heel normaal dat iemand die op zichzelf stemde lynch werd. Dus vandaar dat ik het zeg. Verder ben ik iemand die liever random stemt en/of een inactiefje.

Weet je wat ik nu echt het ergste van alles vind? Stemmen met behulp van een Random Number Generator! En laat ik er nu eentje kennen die daar nogal een handje van heeft... Denk dus niet dat jij daar echt wat over mag zeggen, wat je wel of niet hoort te doen als je niet weet op wie te stemmen.
 

DeletedUser23442

Gast
Persoonlijk ben ik van mening dat je verdenking gebaseerd is op niets en ik al meerdere malen heb aan gegeven waarom ik op mezelf heb gestemd.

Ik zie niet in wat de tijd van mijn stem voor speciale reden kan hebben hierop als 'verdacht feit'

" Een wolf wil niet dat heart lynch wordt maar wil zich ook niet verraden. Dus zal sws niet op heart stemmen als het nog spannend is.
Een wolf die wel al ziet dat het mss fout kan gaan zal ook niet vroeg (op zichzelf stemmen) zodat hij mss bog iets kan redden indien hrt close wordt. Mocht het niet close worden boeit het toch nirt meer wat die wel stemt
 

DeletedUser23442

Gast
Als je denkt dat ik jou heb lopen volgen heb je t mis hoor :p
Oh nee dat bedoelde ik ook niet hoor :p
Was enkel om die "eerst" wat te nuanceren/vollediger uit te leggen.
Maar niet echt relevant voor wat ik probeerde te zeggen :p
 

DeletedUser21204

Gast
Er komt geen lieveling (dus er komt niet iemand die met de wolven mee wint) positief voor ons om dus geen extra slechtje te hoeven lynchen

Hoe weet jij dat er geen lieveling komt?
Infectie is aan de wolf gebonden, lieveling niet.
Dus het lijkt mij dat er prima nog een wolf kan zijn die de lieveling uit gaat kiezen.
 

DeletedUser

Gast
Oke, zover weet ik het niet, het feit dat HeartLion er geen uit kan kiezen is wel zo en dat vind ik iig positief
 

latdekat

Harpij
Er komt geen lieveling (dus er komt niet iemand die met de wolven mee wint) positief voor ons om dus geen extra slechtje te hoeven lynchen

Lieveling hoeft volgens mij niet aan een wolf gebonden te zijn. Vooral dat Rabbid dat zo op het einde van de rollenbeschrijving zet. En lieveling is nou niet iets onbelangrijk.
 

DeletedUser9104

Gast
Weet je wat ik nu echt het ergste van alles vind? Stemmen met behulp van een Random Number Generator! En laat ik er nu eentje kennen die daar nogal een handje van heeft... Denk dus niet dat jij daar echt wat over mag zeggen, wat je wel of niet hoort te doen als je niet weet op wie te stemmen.

Kyra, het is mijn persoonlijke keuze om dat liever te doen dan op mezelf stemmen. Dat jij daar anders over denkt weet ik en heb ik verder ook weinig boodschap aan. Ennuh. Mooie wolf kyra.

Wat betreft de lieveling. Ik denk dat het toch beter is om er wel rekening mee te houden dat er een lieveling komt/ is dan dat we er vanuit gaan dat die er niet is en achteraf toch wel blijkt te zijn. Vanuit deze argumentatie denken heeft mijn voorkeur.

En tegen Jivilium wil ik zeggen dat het weinig uitmaakt of heartlion de keuze maakt voor lieveling of een willekeurig ander slechtje dat doet. Beetje lege opmerking.
 

DeletedUser20542

Gast
Achteraf gezien kunnen we misschien wel concluderen dat Heartlion, toen hij hoorde dat hij sws zou sterven, zichzelf heel verdacht heeft gemaakt om het risico te vermijden dat er nog een wolf zou sterven. Want als ik Gekko´s rolbeschrijving goed heb onthouden, krijgt degene die gaat sterven daar alvast een melding van.

Wat hiervan wel het gevolg is, is dat Heartlion misschien wel in de wolvenchat heeft aangegeven wat zijn plan was, en dat vervolgens de wolven zelf de lynch hebben ingeleid! Dus Jaspenia, mooie theorie, maar volgens mij ga je er nu te snel over.
 

DeletedUser20542

Gast
Er is de hele dag niet eens gereageerd op een post van Heartlion, maar Kyra komt uit het niets zonder een argument op hem stemmen. Het ergste is nog dat iedereen volgt. Ilja bijvoorbeeld, die twee minuten later wél met argumentatie kwam en toen iedereen overhaalde. Dit is heel erg verdacht.

Kyraco
 

DeletedUser20542

Gast
Ik weet niet of wij zonder je kunnen :p
Deze opmerking over Kyra is óók heel verdacht.

E: En ik moet natuurlijk nog zeggen dat Jasper mijn hoofdverdachten wel heel erg uit de wind heeft gezet. Zou je je mooie (en dat meen ik serieus, want ik vond 'm overtuigend) lijstje nog eens willen opstellen, maar dan met in je achterhoofd dat Heartlion wist dat hij zou sterven?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9104

Gast
Er is de hele dag niet eens gereageerd op een post van Heartlion, maar Kyra komt uit het niets zonder een argument op hem stemmen. Het ergste is nog dat iedereen volgt. Ilja bijvoorbeeld, die twee minuten later wél met argumentatie kwam en toen iedereen overhaalde. Dit is heel erg verdacht.

Kyraco

Ik was al bezig met een argumentatie voordat ik zag dat Kyra op Heart had gestemd. Spreekt misschien niet in mijn voordeel, maar ik ben gewoon gaan kijken wie ik verdacht vond.


Deze opmerking over Kyra is óók heel verdacht.

Wat betreft deze, ik ging er vanuit dat Kyra een goedje is. Nu twijfel ik daar iets meer over, want ik heb geen argumentatie voor haar stem kunnen vinden (of ik moet het echt kats gemist hebben). En goed, Kyra is een goede wvw-speler. Dus vandaar dat wij haar niet kunnen missen (tenzij ze slecht is uiteraard, dan mag ze gelyncht worden ;))
 

DeletedUser23442

Gast
Achteraf gezien kunnen we misschien wel concluderen dat Heartlion, toen hij hoorde dat hij sws zou sterven, zichzelf heel verdacht heeft gemaakt om het risico te vermijden dat er nog een wolf zou sterven. Want als ik Gekko´s rolbeschrijving goed heb onthouden, krijgt degene die gaat sterven daar alvast een melding van.

Wat hiervan wel het gevolg is, is dat Heartlion misschien wel in de wolvenchat heeft aangegeven wat zijn plan was, en dat vervolgens de wolven zelf de lynch hebben ingeleid! Dus Jaspenia, mooie theorie, maar volgens mij ga je er nu te snel over.
Hmm goed punt. Ik was er idd niet vanuit gegaan dat heart wist dat hij dood zou gaan. Ik zal eens zoeken waar de rolbeschrijving staat waardoor je dat denkt.

Maar los van mijn lijstje vind ik Jivilum sws erg vreemd doen. Hij probeert wel heel erg ons te overtuigen dat er geen lieveling meer zou zijn, terwijl hij (als goedje) neem ik aan net zo weinig weet als wij. Hij gebruikt er nl geen enkel argument over waarom het zo zou zijn maar spreekt wel alle andere opties/gedachten/mogelijkheden die aangedragen worden tegen.

Lijkt er dus erg op dat hij ofwel meer weet dan wij. Wat dan zou duiden op een medewolf die weet dat er geen lieveling meer kon komen en zich daarover versprak.

Ofwel, en dat lijkt me nog wel waarschijnlijker, wil hij met een doel ons laten denken dat er geen lieveling meer gaat komen, zodat hij een niet-verdacht iemand kan lievelingen die wss nooit lynch zou worden
 
Bovenaan